Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 43 דקות, G-רפי כתב:

מי מכם שמכיר את כביש 446, יודע שיש שם קטעים שיש לך במקרה הטוב טווח ראיה של 25 מטר, אין שוליים, והרבה ""צעירים"" שנוהגים כמו, ובכן, ""צעירים"".
מה שאומר שתוחלת החיים של רוכב האופנוע שבסרטון הולכת להיות קצרה במיוחד.
 

 

קצת ניטפיקינג בשביל הנשמה: אמנם התאוריה של דארווין היא אחת התאוריות החזקות בעולם המדע, אך הסרטון (עוד לא) מוכיח אותה. אבל עם גישה כזו, כנראה שלמרבה הצער עלם החמודות הזה הולך לגלות שאופנוע זה לא הרכב המותאם ביותר לתאונות.

 

לפני 18 דקות, laplug כתב:

מה שאני אוהב בנהג הזה שאחרי שכבר כמה נהגים היבהבו לו, כמעט קרתה תאונה בגללו, הוא עדיין ממשיך להיות תקוע בנתיב השמאלי כאילו כלום לא קרה.🤯

כמו כולם, גם אני נתקלתי בכאלו. המחשבה שלי היא שלפחות חלק מהנהגים האלו לא יודעים שיש בכלל היררכיה בין נתיבים, או שאמורים לעקוף משמאל. מבחינתם, זה נתיב וזה נתיב ואתה יכול לסוע פה או פה. או שהוא/היא כ"כ בטלפון שהם בכלל לא רואים שמסביבם מהומה.

פורסם (נערך)

היום בשעה 14:30 בכביש 4 צפון מחזה מוזר. רכב נסע ב 90 קמ"ש . שכח לרדת במחלף לבנימינה מזרח (בורג' ) , אז האט , ירד לשול ועשה פניית פרסה . כמובן נכנסו בו  בערך כשנמלט למעקה ההפרדה (בטון) באמצע . לבנימינה הוא לא הגיע.

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
בתאריך 26.10.2021 בשעה 22:09, laplug כתב:

יצא לך פגז. מה הבעיה במה שאתה כבר משתמש?

תודה, השתמשתי ב MKVToolNix, זה לא כזה נוח. 

 

עקיפת פקק LIKE A BOSS:

אופניים:

 

לא בטוח, האם זה קשור לנושא, אבל רציתי לשאול: כמה זה חוקי להמשיך לנסוע ישר בנתיב זה?

ספוילר

 

 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, laplug כתב:

לא הבנתי, הוא עשה פרסה ונסע נגד כיוון התנועה בכביש מהיר?

בדיוק. פשוט התאבדות. מזלו שעשה פרסה רחבה והגיע לגדר ההפרדה.

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 29 דקות, _slayer_ כתב:

תודה, השתמשתי ב MKVToolNix, זה לא כזה נוח. 

 

אני משתמש ב OpenShot וזה מאוד נח ואינטויטיבי לי- אבל כל מה שאני עושה זה לחתוך קצוות- לא יודע אם זה מספיק טוב בשבילך

פורסם
לפני 21 שעות, daniel.asu כתב:

המחשבה שלי היא שלפחות חלק מהנהגים האלו לא יודעים שיש בכלל היררכיה בין נתיבים, או שאמורים לעקוף משמאל. מבחינתם, זה נתיב וזה נתיב ואתה יכול לסוע פה או פה. או שהוא/היא כ"כ בטלפון שהם בכלל לא רואים שמסביבם מהומה.

 

אני רק תוהה לאן המראות שלו מכוונות... אם המראות מכוונות נכון, קשה מאוד להישאר עדיש להבהוב בחושך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

השאלה הזו מזכירה לי שלפני איזה חודשיים פגשתי בדרך מהירה כלשהי רכב שניסה להשתלב עם מראות מקופלות. כשהסתכלתי לראות מה נסגר עם הנהג, זה בכלל לא היה נראה שזה הטריד אותו.

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu
  • מצחיק 1
פורסם

היה לי גם שכן כזה. הוא פעם נסע לאן שהוא וחזר. שמתי לב שהמראות שלו מקופלות. שאלתי אותו "אתה לא שם לב למשהו מוזר ברכב שלך"? הוא הסתכל אלי בפרצוף תמוה ולא הבין עד שהצבעתי לו על המראות 🤯

פורסם
לפני 54 דקות, daniel.asu כתב:

השאלה הזו מזכירה לי שלפני איזה חודשיים פגשתי בדרך מהירה כלשהי רכב שניסה להשתלב עם מראות מקופלות. כשהסתכלתי לראות מה נסגר עם הנהג, זה בכלל לא היה נראה שזה הטריד אותו.

 

לפני 37 דקות, laplug כתב:

היה לי גם שכן כזה. הוא פעם נסע לאן שהוא וחזר. שמתי לב שהמראות שלו מקופלות. שאלתי אותו "אתה לא שם לב למשהו מוזר ברכב שלך"? הוא הסתכל אלי בפרצוף תמוה ולא הבין עד שהצבעתי לו על המראות 🤯

לא יכול להיות... אתם בטוח מעוותים את המציאות. זאת נהגת ונחזור נהגת, נהג ממין נקבה. 
שהרי נהג ממין זכר הוא מושלם שמודע לחלוטין לרכב ולסביבתו. לא מאמינים?
תסתכלו בנושא הזה שהתחיל על אדיבות והגיע לכישורי נהיגה.

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

אתה נראה לי מקבל משכורת משדולת הנשים בישראל 😄

 

image.thumb.png.1b7c223d867ef4774603f7345fe58095.png

מכיר את השרשור הזה וגם השתתפתי בו...

עריכה אחרונה על ידי laplug
  • מצחיק 4
פורסם

זה השיא של מה שנתקלתי בו עד עכשיו , ככל הנראה אחד מכלי הרכב נכנס בניידת מאחור 🥴

וזה אחרי שניידת אחרת עצרה רכב שהנהגת דיברה בנייד.

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

זה נראה שגם בו נכנסו מאחור. וגם הרכב שמאחוריו נראה שיש לו פגיעה מאחור (או שזה מהמעקה?)- לא ברור בעליל.

 

נראה שהיחיד שלא נפגע זה הרכב הראשון שבגללו הכל התחיל- קלאסי

עריכה אחרונה על ידי laplug
פורסם

אנסה לצרף את הסרטון של המצלמה האחורית, מניח שנראה בו את שאר המעורבים יותר בברור.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

הנה הסרטון מהמצלמה האחורית -

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...