Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:multi::multi::multi::onfire::onfire::onfire:

 

אתמול "זכיתי" לנסוע במטרונית. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.

נסעתי מביתי הקט על האופנוע לצומת קרית אתא שם השארתי את האופנוע במוסך ועליתי לי שמח וטוב לב על המטרונית הראשונה שהגיעה לכיוון חיפה.

הנסיעה בבוקר היתה יחסית בסדר מלבד העובדה שהמטרונית מלאה באנשים.

הסיוט החל בנסיעה חזרה. יצאתי מהעבודה באזור המושבה הגרמנית בשעה 16:00 והגעתי לצומת קרית אתא בשעה 17:00.

חיכיתי למטרונית כחמש דקות ולפתע הגיעו 2 מטרוניות. הראשונה כבר מפוצצת באנשים והשניה די ריקה.

עליתי על השניה והתחלנו בנסיעה. מה אגיד ומה אומר? אחרי שתי תחנות גם המטרונית הזו התמלאה עד אפס מקום והרגשתי בקופסת סרדינים.

בשלב מסויים הדלת האחורית מיאנה להיסגר מכיוון שהיו כל כך הרבה אנשים ולמרות תחינותיו של הנהג מאנשים להיכנס פנימה על מנת שהדלת תיסגר, נאלצנו להיתקע בתחנה כחמש דקות כאשר חצי מטרונית מתחילה לצעוק על הנהג כאילו הוא אשם.

מי שתכנן את קו המטרונית הזה הוא אידיוט מכיוון שכל הרעיון הוא לעודד תחבורה ציבורית. כדי לעשות זאת יש לדאוג שהנסיעה בתחבורה הציבורית תהיה מהירה ונוחה. אז את הקטע של הנוחה כבר סגרנו שהיא לא. עכשיו נפנה לקטע המהירות.

המטרונית עוקפת את כל פקק המכוניות בדרך שלה עד שהיא מגיעה לצומת הקרובה ושם היא נתקעת ומחכה עד שהרמזור יואיל בטובו להתחלף לירוק. לעיתים ממתינים אפילו שתי דקות מלאות שבזמן הזה כל הרכבים שעקפנו בפקק כבר מזמן חלפו אותנו.

כאילו, זה באמת כל כך קשה לתת קדימות למטרונית ואיך שהיא מגיעה לרמזור לתת לה אור ירוק? אפילו חיישנים על הכביש הטמיעו בדיוק למטרה הזאת.

לאחר שכבר נעמדנו שתי דקות ברמזור אדום והרמזור התחלף לירוק גילינו שבזמן שהפקק התקדם, ישנם אנשים נחמדים שפשוט נכנסים לצומת לא פנויה כך שהמטרונית כלל לא יכולה להיכנס לצומת. היה צומת אחד שנאלצנו להמתין שלושה מופעי רמזור עד שהמטרונית יכלה לחצות את הצומת.

באופנוע היה לוקח לי להגיע לצומת קרית אתא כ-20 דקות מהעיר התחתית. במטרונית זה לקח לי שעה. ברכב אני מאמין שהיה לוקח אותו הזמן, אז למה לי להצטופף עם עוד מיליון איש?

הדבר היחיד שטוב במטרונית זה שהיא כרגע בחינם. 8)

בקיצור בדיחה עצובה.

 

ודבר נוסף, איך לעזאזל אנשים חיים עם מכונית באזור מטרופולין חיפה?

אולי כי אני מגיע מהאופנוע אז התעצבנתי עוד יותר.

אחרי שאספתי את האופנוע, נסעתי להורים שלי ועברתי לרכב מכיוון שהייתי צריך לפגוש מישהו בקרית אתא. השעה היתה 17:30, הוויז הראה 17 דקות להגעה ליעד ולקח אותי דרך צומת קרית אתא.

אלוהים שישמור מה שהלך שם. פשוט סדום ועמורה. הפקק על שד' ההסתדרות לכיוון דרום לצומת קרית אתא החל עוד לפני העליה לגשר. 20 דקות לקח לי להגיע לרמזורים של הצומת כאשר כל הצומת חסומה כי אנשים לא סבלניים ונכנסים לצומת לא פנוי וחוסמים אותה לחלוטין. נוצר מצב שפשוט אי אפשר לזוז אפילו מילימטר כי הצומת חסומה. אפילו החוסמים נחסמו ולכן 10 דקות בכלל עמדנו בלי תזוזה.

לבסוף איכשהו הצלחתי לצאת מהסיוט הזה והגעתי לבחור שעה אחרי שיצאתי מההורים שלי.

וזה ככה כל יום.

איך אף אחד עוד לא הבין שכנראה יש בעיה עם כל הקופסאות על הכביש ויתחילו לעודד תחבורה ציבורית נורמלית או רכב דו גלגלי?

רק מלחשוב על היום שבו ארד מהאופנוע, אני מקבל חלחלה :shock:

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור מישהו שחי עם רכב באזור חיפה במשך 7 שנים, אני ממש לא רואה את הבעיה.

 

אם אתה מכיר את הכבישים ואת שעות העומס, אתה אמור לדעת באילו שעות להימנע מאילו כבישים.

 

כיום יש לך 3 צורות שונות להגיע לקריות: "עוקף קריות", כביש עכו-חיפה וכביש 22 מאחורה, דרך שדרות ירושלים.

לכל אחת מהן יש את השעות הדפוקות שלה ואת היתרונות והחסרונות.

גם במקרה הכי גרוע לוקח פחות משעה להגיע מחיפה למוצקין ברכב פרטי.

פורסם

יוסי, זה נראה לך נורמלי שבן אדם צריך לחשוב מתי כן לצאת מהבית ומתי לא?

אמא שלי למשל פשוט נמנעת לצאת מהבית בשעות מסויימות שהיא יודעת שיש פקקים ותעשה שמיניות באויר כדי לא להיות על הכביש בפקקים.

קוראים לזה מוגבלות בתנועה, אפילו שזה מרצון.

בנוסף, יש אנשים שאין להם ברירה וחייבים להיות על הכביש בשעות האלה. אני יוצא מהבית בשעה שבע ורבע בבוקר ויוצא מהעבודה בארבע. בדיוק בשעות בהן כל עם ישראל נמצא על הכביש. אז מה אני יכול לעשות?

איזה מזל שעזבתי את אזור הקריות ובכלל שעברתי לדו גלגלי, ככה שאני יכול לעבור את כל הפקקים האלה בלי להתעצבן יותר מדי אלא רק לרחם על היושבים בפחית הממוזגת ומשתגעים לאיטם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא זה לא נורמלי.

יש אזורים בקריות שבהם אני לעולם לא אסע ברכב הפרטי בשעות אחה"צ כשכולם בדרך מהעבודה.

כשעבדתי באזור ק. ביאליק היו ימים שהייתי נשאר שעות נוספות בעבודה רק כדי לחכות עד 7-6 בערב שהפקקים ירגעו.

כתבתי את זה פה כבר כמה פעמים, לדעתי המדינה פשוט מעדיפה למכור כמה שיותר מכוניות פרטיות ולהרויח על זה 100% מס מאשר להשקיע כסף בתח"צ נורמלי.

אני מאד מקווה שכל הכסף שהושקע במטרונית הזו לא ירד לטמיון ושהם לומדים כל הזמן איך לתקן את כל הבעיות שקורות במטרונית הזו. אני עדיין חושב שפרוייקט הזה יכול להיות מוצלח מאד בתפעול נכון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הפרוייקט הזה היה יכול להיות הצלחה אדירה אם היו מפרידים את הקווים של המטרונית מהתחבורה הכללית ואפילו עושים אותה חשמלית או על פסים, עם טכנולוגיה של Metro.

 

זה אומר שה"מסילה" היא לא ממש מסילה והרכבת משתמשת בגלגלים רגילים של אוטובוס, אבל אין הגה כי היא לא צריכה לפנות ולא צריכה לעצור בשום מקום שהוא לא תחנה.

יש גם פתרונות שבין מטרו ובין אוטובוס, אבל פה הם פשוט לקחו אוטובוס ארוך ותקעו אותו בפקק.

שלא נדבר על העובדה שכיום אין סיבה שמערכות תחבורה חדשות לא יהיו חשמליות.

 

דיזל... Are you fucking kidding me?

 

הנה תמונות מהמטרו של מקסיקו סיטי ושל סנטיאגו.

 

attachment.php?attachmentid=353090&stc=1&d=1378883801

 

attachment.php?attachmentid=353091&stc=1&d=1378883801

 

attachment.php?attachmentid=353092&stc=1&d=1378883801

DSC05945.JPG

8458633669_e2b68278f4_z.jpg

Metro_Mexico_City.jpg

פורסם
יוסי, זה נראה לך נורמלי שבן אדם צריך לחשוב מתי כן לצאת מהבית ומתי לא?

אף פעם לא חשבתי על זה כך האמת.

לא, זה לא נראה לי נורמאלי. באותה מידה בדיוק, גם לא נראה לי נורמאלי שישנם ערים שנמצאות תחת מתקפת טילים לעיתים קרובות, שהאלכוהול הזול נהיה יקר והיקר נהיה יותר זול, ועוד. אבל זו המדינה המפגרת שלנו. זה מה יש.

הבן אדם צריך להגיד תודה שהוא יכול לחשוב על באיזה שעות לצאת מהבית ולא האם ייפול עליו היום טיל או לא. :arrow:

ואגב, פקקים זו בעייה עולמית. אנחנו עוד במצב טוב.

כמובן שהמטרונית החמירה את הרוב המוחלט של הפקיים, אבל עדיין.

אני מאד מקווה שכל הכסף שהושקע במטרונית הזו לא ירד לטמיון ושהם לומדים כל הזמן איך לתקן את כל הבעיות שקורות במטרונית הזו. אני עדיין חושב שפרוייקט הזה יכול להיות מוצלח מאד בתפעול נכון.

אתה מאד מאד אופטימי.

במקרה הכי טוב, המטרוניות עדיין יפריעו לרכבים הפרטיים.

במקרה הכי גרוע, הנתיבים של המטרונית יהפכו לנתיבי אוטובוס, שעדיין יפריעו לרכבים הפרטיים.

הנזק כבר נעשה (וממשיך להיעשות - הם עדיין לא סיימו לסלול את כל הקטעים של המטרונית המחורבנת הזו).:evil:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כרגע אני מקווה שבאיזשהו שלב מישהו יחליט שם למעלה לפתוח בחקירה פלילית ללמה זה לא מתנהל כראוי ולאן הלכו כל התקציבים שנתנו לפרוייקט המפגר הזה שלא מספק את הסחורה ומירר לכל מי שחי באזור חיפה והקריות את החיים במשך 9 שנים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה מאד מאד אופטימי.

במקרה הכי טוב, המטרוניות עדיין יפריעו לרכבים הפרטיים.

במקרה הכי גרוע, הנתיבים של המטרונית יהפכו לנתיבי אוטובוס, שעדיין יפריעו לרכבים הפרטיים.

הנזק כבר נעשה (וממשיך להיעשות - הם עדיין לא סיימו לסלול את כל הקטעים של המטרונית המחורבנת הזו).:evil:

אפשר לייעל את מה שקיים ע"י תיקון המחדלים העיקריים שיוסי רשם.

זה באמת דפוק שזה עוצר ברמזורים ונוסע ללא הפסקה עם מנועי דיזל בתוך שכונות שהיו פעם שקטות (ע"ע יוספטל בק. אתא)

הבעיה שזה עוד ועוד ועוד כסף. אם ההתנהלות שלהם היתה חסכונית מלכתחילה ולא היו שוברים את המדרכות, בונים חדש ושוברים שוב כי שכחו משהו בפנים ועוד פעם הורסים כי לא החזירו טוב ומתקנים שוב, אולי זה יכל לעלות הרבה פחות. אין לי מושג, אני לא קבלן.

עכשיו הם מתחילים לבנות רכבת לעמקים ולהפוך את "מרכזית" לב המפרץ למשהו ענק. מעניין אם זה יהיה יותר מוצלח או עוד פסל סביבתי ענק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נו באמת, לבנות כביש בלי חורים הם לא יודעים, אז מטרו ?!

 

כרגע אני מקווה שבאיזשהו שלב מישהו יחליט שם למעלה לפתוח בחקירה פלילית ללמה זה לא מתנהל כראוי ולאן הלכו כל התקציבים שנתנו לפרוייקט המפגר הזה שלא מספק את הסחורה ומירר לכל מי שחי באזור חיפה והקריות את החיים במשך 9 שנים.

 

חקירה פלילית ?! הפרויקט הזה הוא הצלחה אדירה. המטרה שלו היתה מימון ג'ובים לבעלי הון. המטרה הושגה ע"י תכנון הנדסי מבריק - בנייה של גשרים והריסתם מיד אחרי ואז בנייה שוב, בניית נתיב שכבר היה קיים ואז הריסה שלו ובנייה עוד פעם.

 

כמו-כן נעשה שימוש בשיא הטכנולוגיה הקיימת - אוטובוס אקורדיון !!

 

בקיצור, הצלחה ענקית !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מה זאת אומרת לא משנה התשתית?

אתה מכיר דרך אחרת להעלות רכבת על הר בשיפוע כזה, במהירות כזו?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
מה !?

 

http://www.carmelithaifa.co.il/

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%A8%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%AA

 

בכל מקרה על אותה תשתית היו צריכים להמשיך ולא משנה מה העיקרון בו היא עובדת כרגע,

זה במצב ובאמת רצו לפתור את העניין התחבורתי בעיר.

 

היא עובדת כמו רכבל, עם כבלים ומשקולות.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
הכרמלית זה לא רכבת, זה רכבל.

קוראים לזה פוניקולר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...