Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://radiohaifa.mediacast.co.il/article.aspx?id=12459

 

מי שחשב שהסיוט אשר נקרא המטרונית מגיע לידי סיום, ובכן כנראה שחלם זה פה.

אחרי שרחוב ההסתדרות נחפר לכל אורכו , נבנו תשתיות נסלל כביש, הונחו אבנים משתלבות, נבנו רציפים, אחרי כל זה הגיע הזמן.....להרוס ולחפור שוב....

זאת כדי לשתול אמצעים חכמים..., כל כך חכמים שאף אחד לא חשב עליהם לפני..., ומנכ"ל חברת יפה נוף חושב שכולם מטומטמים ומספר שזה היה מתוכנן מראש, לבנות הכל ואח"כ להרוס , זה מתוכנן מראש.

 

ככה נראית המדינה, ככה נראית ערית חיפה המהוללה , וככה נראה התיכנון ארוך הטווח במדינה, אפרים קישון ז"ל נקרע מצחוק שם למעלה נוכח העובדה שבמציאות תעלת בלאומלך נראית כמציאות קורמת עור וגידים במדינת ישראל של 2012....

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור מישהו שגר בעיר התחתית וציר המטרונית עובר מתחת לבית שלו זה מאוד מקומם :x

היום קיבלנו בדואר פלאייר שמודיע שכל תנועת האוטובוסים ומסטת ממסלול המטרונית לנתיב הימיני וכנ"ל תחנות האוטובוס.

החפירות וההכנות ייערכו חודשיים ובמשמרות מוגברות (משמע: יש סיכוי גבוה שגם בלילה מתכוונים לחפור פה).

תענוג :?

פורסם

לפעמים האדיוטיזם הישראלי מגיע לרמות כל כך גבוהות, שאתה בטוח שזאת קומבינה שנועדה לסדר למישהו עוד חודשיים עבודה.

אני לא יודע מה יותר עצוב, הטימטום או השחיתות ? כנראה מדובר בשניהם גם יחד... :?

 

כל הפרויקט הזה טפשי לחלוטין. כל כך הרבה חפרו, כבר היו בונים רכבת תחתית. במקום לפתור את בעית התחבורה הזו, כבר שנים מזיזים את הפקק מצומת X לצומת Y.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שתילת אמצעים חכמים? אולי צריך לשתול שם את ה"חכם" שאישר את זה:lol:. גם בקריות לא חסר כבישים משוברים בגלל הפרוייקט הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמה לא מפתיע...

 

באמת נראה לי שאיזה חבר קבלן של מישהו היה צריך איזה ג'וב עסיסי לימי החורף הקרים..

 

זה עצוב אבל זה קורה בכל מקום בארץ.

 

דוגמא הרכבת הקללה בירושלים שהשמידה את החיים במרכז העיר והפכה את רחוב יפו לרחוב של באזרים זולים ומכוערים.

 

 

מדינה תענוג!

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
כבר היו בונים רכבת תחתית.

 

סאבווי בישראל? אחלה סטארט-אפ ;),רוץ עם זה :lol:

 

גם בקריות לא חסר כבישים משוברים בגלל הפרוייקט הזה.

 

צומת מוצרט עד הכניסה הראשונה לקריון - מסלול ג'יפים מזמן,כל רכב פרטי מקבל פיצוצים שגם הבאמפר הכי גבוה בארץ לא יכול לגרום לו.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
שתילת אמצעים חכמים? אולי צריך לשתול שם את ה"חכם" שאישר את זה:lol:

 

:lol: :lol: :lol:

 

זה לא חדש. עד היום, כל פעם שסללו כביש חדש, אחרי חודש- חודשיים ראיתי שחופרים אותו שוב. למה? כמו הסיפור הידוע:

2 פועלי עירייה עובדים להם בכיף, האחד חופר בור, השני עובר אחריו ומכסה את הבור.

נהג סקרן אחד החליט לשאול אותם מה הקטע (כמובן תוך עמידה באמצע הכביש והפרעה לתנועה).

החופר ענה לו: "צ'מע יא אחוקי, אנחנו עובדים בד"כ 3 איש, רק היום, משה מניח הצינורות חולה ולא בא לעבודה".

 

אני מתחיל לחשוב, שמספרי הכבישים הראשיים בחיפה נקראים על שם מספר הפעמים שחפרו אותם (כביש 58 לדוגמא, שינה את שמו לכביש 22...)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מתחיל לחשוב, שמספרי הכבישים הראשיים בחיפה נקראים על שם מספר הפעמים שחפרו אותם (כביש 58 לדוגמא, שינה את שמו לכביש 22...)

 

כנראה שהתהליך מתרחש לכל אורך המטרונית - אתמול נתקלתי בחפירותבהמגינים\רוטשילד ולא הבנתי מה קורה. תודה על ההסבר.

 

וד"א - כביש 58 מעולם לא נקרא רשמית כביש 58 אלא דרך יוליוס סימון, הכינוי 58 הוא על שם קו אוטובוס העובר (או עבר) בו. אין קשר לכביש 22 למעט החיבור במחלף ידין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה יותר קצר לרשום, יוליוס סימון או 58?... :lol: :lol: :lol:

 

חופרים את כל חיפה. אולי מחפשים זהב.

בינתיים, הנהגים רק מקבלים זנב.

ושוב אוטובוס עם מכונית ירבוץ,

ואין מקום לכולם- נהיה מחזה נפוץ.

זה כל כך טיפשי והטימטום חוגג,

רק אני חושב שמנהל הפרוייקט שמגג?

דבר אחד מוסכם על כל הבריות,

והוא שהאחראי צריך ללכת ולנשוך כריות.

 

(יצא ממני ה[פנדוב היום...)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הנוצות הפכו פרווה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הכשר פרווה. ללא חשש טבל, עורלה ושביעית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אמנם הביצוע כושל, גם בירושלים וגם בחיפה, אבל לפחות עושים משהו חוץ מלברבר, שזה כל מה שקורה בנושא התחבורה בת"א.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני באמת מקווה שזה יהיה שווה את הסבל מבחינת השיפור בתח"צ, למרות שאני יודע מראש לא לצפות לכלום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סליחה, אמרת "שיפור התח"צ"?!

כמו שאני מכיר את העירייה, כשהמטרונית תפעל, לאוטובוסים רגילים יהיה אסור לנסוע על הנתיב שלה, והם יתערבבו עם הנתיבים (שנותרו ולא הופקעו לטובת הפרוייקט) של המכוניות. אז מה בדיוק עשינו פה, חוץ מלהרע מצב שהיה סביר ביותר לפני תחילת הפרוייקט?

בחיפה מעולם לא נתקלתי במצב שבו הייתה לי בעייה להגיע בתח"צ (אוטובוסים) ממקום למקום. מבחינת התח"צ, זו אחת הערים היותר מסודרות שנתקלתי בהם. אז למה להרוס את הכל?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...