Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי למה לא?

*התגובה מטעם מדינת ישראל

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אמנם הביצוע כושל, גם בירושלים וגם בחיפה, אבל לפחות עושים משהו חוץ מלברבר, שזה כל מה שקורה בנושא התחבורה בת"א.

 

במקרה הזה כבר עדיף רק לברבר. כבר 3 שנים ממררים לנהגים פה את החיים. בונים הורסים בונים הורסים ובסוף מה התוצאה ? הפקק עובר לצומת אחרת.

 

בכל מקום בעולם הבינו שרק תחבורה ציבורית יכולה להקל על עומסי תנועה, רק לחיפה היונה עם ההודעה הזאת עדיין לא הגיע. הקו מטרונית הטפשי הזה לא יפתור שום בעיית פקקים, וגם לא עוקף קריות - תראו עכשיו איזה פקק יש כל יום בין חוצות המפרץ ללב המפרץ.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אלון, אני לא כל כך פסימי.

אני נוסע מספר פעים בשבוע על קו חיפה - קריות - עכו, ובחירה בדרך הנכונה מאפשרת המנעות כמעט מוחלטת מפקקים. היוצא מהכלל היחיד הוא מאזור התעשיה של קרית ביאליק עד צומת עין אפק, אבל אני מצפה שהבעיה תפתר בעוד 3-4 חודשים עם פתיחת הקטע הצפוני של 22 והרחבת הקטע של 79 בין עין אפק למחלף קרית ביאליק עם 22.

לגבי המטרונית - גם כאן אני מניח שהיא תביא הקלה לא שלמה כיון שלא מדובר בקו בודד אלא, בשלב ראשון, ב-3 קוים ובהמשך נוספים. הבעיה היא שיקח עוד די הרבה שנים עד שהמטרונית תעלה לכרמל ותקל על התנועה בעיר הצפופה עצמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המטרונית תקל על העניינים רק במידה וילווה אותה שדרוג במערך הקווים הפנים עירוניים, כדי שיהיה נוח להגיע ממנה ואליה. במידה וזה יקרה, אכן יכול להיות כאן שדרוג משמעותי בתחבורה הציבורית ואז כפועל יוצא גם הקלה בעומס על הכבישים.

 

בשביל שכל זה יקרה, צריך שכל... כך שיש תקווה אבל קטנה :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

בכרמל בכלל מתוכנן מהפך די גדול

נראה אז יצא לפועל

מדובר על ביטול חניות בציר מוריה ושדרות הנשיא לטובת נת"צ

במקום זה יבנו חניונים תת-קרקעיים ( אם אני זוכר נכון )

וגם מתוכננת איזו מנהרה או שתיים

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
ביקום מקביל, בכרמל בכלל מתוכנן מהפך די גדול

נראה אז יצא לפועל

מדובר על ביטול חניות בציר מוריה ושדרות הנשיא לטובת נת"צ

במקום זה יבנו חניונים תת-קרקעיים ( אם אני זוכר נכון )

וגם מתוכננת איזו מנהרה או שתיים

תיקנתי לך טיפ-טיפה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
רגע, המטרונית לא אמורה להחליף לחלוטין את האוטובוסים?

 

זה ממש אידיוטי לקחת לנו נתיב ואז לדחוף בחזרה את האוטובוסים לנתיבים שלנו :evil:

 

המטרונית תקל על העניינים רק במידה וילווה אותה שדרוג במערך הקווים הפנים עירוניים, כדי שיהיה נוח להגיע ממנה ואליה. במידה וזה יקרה, אכן יכול להיות כאן שדרוג משמעותי בתחבורה הציבורית ואז כפועל יוצא גם הקלה בעומס על הכבישים.

 

בשביל שכל זה יקרה, צריך שכל... כך שיש תקווה אבל קטנה :lol:

 

בונים עכשיו תחנה מרכזית חדשה מצפון לנווה גנים (להלן, מרכזית הקריות. הכל סלול ומוכן אבל עדיין אין מבנה לתחנה עצמה- ייתכן שמדובר יהיה במבנה יביל כלשהו). האוטובוסים מהצפון אמורים להסתיים שם וכל הקוים של פנים הקריות יהפכו להיות קווי הזנה למטרונית. להבנתי (לא זוכר איפה שמעתי את זה אז נא לא לתפוס אותי במילה), מתוכננות מספר פעימות במשך 2013 שישנו את הקוים הפנים-עירוניים בקריות.

המטרונית עצמה תתחיל ממרכזית הקריות ותיסע לאורך כביש עכו-חיפה עד למרכזית המפרץ ומשם לתוך חיפה.

הדבר היחיד שעדיין לא ברור הוא קוים כדוגמת 500 שהוא בעצם ישיר מקריית שמונה לחיפה וכרגע נוסע לאורך כביש עכו-חיפה, נראה לי שיהיה טפשי לסיים אותו במרכזית הקריות.

 

בנוסף, יש עוד שני קוים שבהקמה כרגע: קו שמתחיל גם הוא במרכזית הקריות ונוסע דרך שדרות ירושלים בקרית ים (להבנתי אמור להתחבר לעכו-חיפה בצומת IPC) וקו אחד שמתחיל בקרית אתא ואמור להתחבר לעכו-חיפה בצומת הצריף.

"ai motoare capul doare"

פורסם

בשלב הראשון מתוכננים שלושה קוים - הראשון יסע ממרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל דרך העיר התחתית. קוים נוספים בתוכנית הראשונה יסעו מקרית ים להדר (דרך שד ורבורג) ומקרית אתא לבת גלים (דרך מרכזית המפרץ). למעשה הקוים ירכזו את התנועה בין חיפה לקריות. בהמשך יתכנו קוים נוספים, כולל עליה לקו הרכס, אבל עוד חזון למועד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא לגמרי ברור לי - מקורות שונים מציינים מסלול שונה (ורבורג או ההסתדרות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברווז, זאת תוכנית שעומדים להציג אותה להתנגדויות בקרוב ( עד כמה שאני זוכר )

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

מה זה כבר משנה. אז יהיו מספיק התנגדויות, יגידו למתנגדים שהם לא יודעים על מה הם מדברים וימשיכו רגיל. לא יהיו מספיק התנגדויות, ימשיכו רגיל. רוב חיפה תתנגד, יגידו שהם נגד קדמה וימשיכו רגיל.

מה זה יעזור לנו בדיוק?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא אמרתי שזה יעזור

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

זה נכון...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...