Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היא יפה רק עם גג נפתח .

 

בכל מקרה אחלה תצפית , מעניין מתי הפרארי יגיעו לירושלים.

 

 

אתה תשמח לדעת שכבר יש אחת (לא יודע אם של ירושלמי, אבל ראיתי בירושלים).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מה שמעלה את המניין של פרארי קליפורניה בארץ ל-3.

 

טעות, אני ראיתי קליפורניה לבנה,אדומה,תכלת,אפור כהה

ועכשיו שחורה

 

מה שאמור להעלות את המנין ל-5 אבל אני בטוח שיש עוד כמה בארץ.

פורסם
אין בגאז', לא פרקטי.

 

:roll:

 

אין הומור, לא צחקתי.

 

אין חכמות, לא השכלתי.

 

מה שכן, רעיון שירשור התצפיות נשמע נחמד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תפיסה יפה ביותר!

אכן מספר הקליפורניה בארץ עומד על 5, אדומה בסוכנות, תכלת, אפורה, לבנה ושחורה.

בירושלים יש כרגע 458 שחורה שעברה כבר כמה ידיים.

 

לפי מה שאני יודע, הקליפורניה השחורה הזו אורחת באילת, הרכב גר באזור אחר בארץ.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
למה לא לעשות שרשור תצפיות מרוכז? זה גם יכול לעקוף את המדיניות הנוקשה בנוגע לתמונות של תצפיות רכבים, וגם יכול להעביר זמן בלהסתכל על מכוניות יפות מהארץ ומהעולם.

כי אם אני רוצה להסתכל על תמונות של מכוניות יפות, אני מעדיף צילום של מישהו שיודע מה הוא עושה ומשתמש בציוד רציני על פני צילום של מישהו ששלף פלאפון וצילם כמה שיותר מהר.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אתמול ראיתי אחת כזאת לבנה עם לוחית רשוי שמסתיימת ב73 באיזור אשדוד והבחור נסע ביחד איתי על כביש 4 צפונה עד כמה שהדבקתי אותו עם הפיג'ו פרטנר XSI שלי :cry:

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם
איזה צבע מעפן לפרארי, בולע את הקוים והחמוקיים של האוטו.

 

זה כמו לצאת עם סופרמודל לבושה בחרמונית.

תכלס... :lol:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
תפיסה יפה ביותר!

אכן מספר הקליפורניה בארץ עומד על 5, אדומה בסוכנות, תכלת, אפורה, לבנה ושחורה.

בירושלים יש כרגע 458 שחורה שעברה כבר כמה ידיים.

 

לפי מה שאני יודע, הקליפורניה השחורה הזו אורחת באילת, הרכב גר באזור אחר בארץ.

 

את הקליפורניה האפורה לא ראיתי בתמונות (את הלבנה והתכלת כן).

האדומה כנראה מחכה לקונה מאושר (כמו היגואר XK-RS או הפרארי 599 שהגיעו לאולם תצוגה ונמכרו).

 

אגב אני לאחרונה מקבל יותר מדי הודעות על זה כנראה אני מתבלבל ואין SLS רודסטר בארץ, אז לכל הסקפטיים הנה הרכב והוא של תושב אילת (לפי המדבקת חניה שיש לו).

IMAG0016.jpg

IMAG0015.jpg

IMAG0014.jpg

IMAG0009.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איזה קטע, אפילו עם תו חניה בשלוש תמונות הראשונות הוא בכלל חונה באדום לבן, ולסיום ברביעית הוא נוסע עם הפלאפון בתוך האוזן.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
את הקליפורניה האפורה לא ראיתי בתמונות (את הלבנה והתכלת כן).

האדומה כנראה מחכה לקונה מאושר (כמו היגואר XK-RS או הפרארי 599 שהגיעו לאולם תצוגה ונמכרו).

 

אגב אני לאחרונה מקבל יותר מדי הודעות על זה כנראה אני מתבלבל ואין SLS רודסטר בארץ, אז לכל הסקפטיים הנה הרכב והוא של תושב אילת (לפי המדבקת חניה שיש לו).

 

 

את הקליפורניה האפורה התמזל מזלי לצלם, ככה שאני יודע בוודאות שיש כזו בארץ :-D

 

למעשה, יש כבר 2 SLS רודסטר בארץ, שתיהן שחורות (לאחת יש ג'אנטים שונים ובצבע שחור וקליפרים אדומים).

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
איזה קטע, אפילו עם תו חניה בשלוש תמונות הראשונות הוא בכלל חונה באדום לבן, ולסיום ברביעית הוא נוסע עם הפלאפון בתוך האוזן.

 

 

 

גם אני הייתי נדהם מזה אבל אחרי תקופה באילת מבינים שאין כאן חוקי תנועה וכל אחד עושה מה שבא לו.

חניה באדום לבן ועל אי תנועה זה בכל פינה ולפעמים גם נתקלים באנשים שנעים נגד כיוון התנועה או עוצרים באמצע כביש בשביל לדבר עם נוסעי הרכב שנסע במקביל או לראות נחיתה של מטוס וחוסמים נתיב או כביש כאילו הם קנו אותו.

אף אחד לא מאותת או נותן זכות קדימה, אפילו להסתכל לצדדים בכניסה לצומת לא טורחים כאן.

היו לי יותר "כמעטים" בחצי שנה כאן מאשר כל התקופה שיש לי רשיון.

אז הוא לא באמת מתבדל משאר האנשים כאן, הוא כמו כולם רק עם SLS.

×
×
  • תוכן חדש...