Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך כלל אני לא מפרסם תצפיות, אבל אני חושב שזאת שווה פרסום.

מה שמעלה את המניין של פרארי קליפורניה בארץ ל-3.

 

לפי התבנית של המספר הרכב נמסר לא ממזמן ככה שמדובר בדגם המשודרג עם ה-490 כ"ס.

 

הרכב נצפה באילת, בדיוק חזרתי מהעבודה ולכן התמונות לא משהו, אבל עם הזמן אני אוכל לגלות אם מדובר באורח שירד לאילת בחנוכה או בתושבת אילת (בנוסף ל-SLS רודסטר שנמצאת פה).

IMAG0080.jpg

IMAG0081.jpg

IMAG0082.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

למה לא לעשות שרשור תצפיות מרוכז? זה גם יכול לעקוף את המדיניות הנוקשה בנוגע לתמונות של תצפיות רכבים, וגם יכול להעביר זמן בלהסתכל על מכוניות יפות מהארץ ומהעולם.

פורסם

מה שמתקשר אגב לאשכול צבעי המכוניות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
למה לא לעשות שרשור תצפיות מרוכז? זה גם יכול לעקוף את המדיניות הנוקשה בנוגע לתמונות של תצפיות רכבים, וגם יכול להעביר זמן בלהסתכל על מכוניות יפות מהארץ ומהעולם.

 

לפרארי - אפילו אם זה רק קליפורניה - מבחינתי מגיע שרשור משלה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כימעט כמו ולוסטר.:lol: מיילא אין בגז', אבל איפה וו גרירה? העיקר יש חיישני רוורס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
איזה צבע מעפן לפרארי, בולע את הקוים והחמוקיים של האוטו.

 

זה כמו לצאת עם סופרמודל לבושה בחרמונית.

 

מצידי שתהייה לבושה גם בתחפושת של טלטביס עם המסיכה...

 

הקטצ' הוא לך שיש אפשרות להכנס ולהרגיש את מה שבפנים (המקרה של סופרמודל זה

 

להכנס-לצאת,להכנס-לצאת,להכנס-לצאת,להכנס-לצאת), והאחרים רק יכולים להזיל ריר.

 

 

למען הגילוי הנאות, עוד לא נכנסתי באף סופרמודל, עם או בלי תחפושת טלטביס.:-P

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

זאת הקליפורניה שלי.. נו טוב, לא בדיוק שלי.

אבל בזאת (עם הצבע הנכון) נהגתי 10 דקות במראנלו באיטליה בספטמבר השנה.

היא שייכת לכל מיני עושקים שמפתים אותך כמו ילד קטן - ...רוצה סיבוב על פרארי..? כשאתה עדין מסונוור מהמוזיאון.

 

האמת שמאד התלבטתי אם לעשות את הסיבוב הזה שעולה מעל ל-400 שקל ל-10 דקות.

בטיפשותי זה הטריד אותי הרבה יותר מסך כל עלות של הטיול שעלה הרבה (אבל הרבה) יותר.

היום אני יכול להגיד שזה שווה כל יורו. פעם הבאה (עד שאקנה אחת משלי) נקח 30 דקות או שעה.

 

אפילו הנהג המלווה התעצבן כאשר פספסנו (בהנחייתו, כן) עקיפה רציפה של 3 מכוניות בכביש ציבורי כדי שארגיש את הרכב.

והוא חד משמעית טרח לציין ש-10 דקות זה מעט מדי.

אבל האמת שלא צריך לנסוע מהר (כלומר צריך, בעיקר בכביש הערבה) זה בעיקר הצבע, הסמל והרעש.. :)

 

אנננייי נהנניתי (במבטא של לובה).

 

ואם מתחשק לכם לקרוא רשמתי על המקומות האלה בבלוג שלי - https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3441333060657021698#editor/target=post;postID=6008079501656183671

על הביקור במרנאלו וגם על הביקור במודנה - הכל פרארי.

marnello ferrar-1.jpg

marnello ferrar-2.jpg

marnello ferrar-3.jpg

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...