Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי יאריס 2004, שקניתי לפני כחודשיים.

מאז הקנייה ה"שפריצרים" בחזית וגם בדלת החמישית לא משחררים מים בצורה סבירה.

בהתחלה הם התיזו בקשת נמוכה מאד, היום גם זה לא - ממש כמה סנטימטרים.

נראה שמשהו סתום שם.

מבקש המלצה לפתרון התקלה,

בתודה מראש!

פורסם

יכולות להיות כמה סיבות:

1. השפריצרים סתומים מאבנית.

2. סתימה בצנרת \ במשאבה.

3. משאבה עייפה.

4. תקלת חשמל \ חיווט.

 

הייתי מהמר על 1 או 2 ואותם ניתן לפתור גם באמצעים ביתייים.

נסה להחדיר סיכה לתוך השפריצים ולראות אם המצב משתפר. אם לא ניתן למצוא את המחבר פלסטיק בתא המנוע שהולך מהמשאבה אל השפריצרים, לפרק אותו ולהפעיל את המשאבה ולראות מה קורה. אם יוצא זרם חזק אז כנראה שיש סתימה בצנרת שהולכת לשפריצרים, אם יוצא זרם חלש הבעייה היא בצנרת היוצאת מהמשאבה או במשאבה עצמה. שווה לתת ניסיון נשיפה ולראות אם הסתימה משתחררת, אם לא אז יש לגשת למוסך לאבחון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

התקשרתי לפני שעה קלה למוסך טויוטה וביקשתי הצעת מחיר לטיפול 135.

בשורה האחרונה בחלפים היה כתוב "מסנן למתיז מים",

למרות שלא אמרתי להם שומדבר על התקלה.

מכיוון שאני קרוב לטיפול [1500 ק"מ - אני עושה את זה בחודש]

נראה לי שאחכה להחלפת המסנן הזה [עולה 10 ש"ח]

אשתדל לעדכן בהמשך.

תודה רבה

פורסם

התקלות מסוג זה הם בהגדרה 'עשה זאת בעצמך'. פעל לפי ההנחיות של איתמר.

 

לפי דעתי "מסנן למתיז מים" זו תוספת למניעת כניסת לכלוך למיכל המתזים.

 

בעיקרון עם אתה ממלא מים לניקוי שמשות עם חומר ניקוי או ממלא מים שעברו סינון אין לך צורך במסנן הזה.

 

אני לא מכיר את מיכל המים ברכבך אבל בהרבה רכבים קיים מסנן מובנה במיכל עצמו.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...