Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם חושב שהדברים התגלגלו לטובה, זה מאוד קל להיות גיבור בדיעבד, אם הייתי במקומך, אני רוצה לקוות שהייתי פועל בצורה דומה.

 

אבי.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי נמהר ולרגע רציתי לכתוב שאתה אידיוט.

אח"כ, קראתי את דבריו של הבחור המובאים מטה, והבנתי שעשית את הדבר הנכון.

 

אם היית גר במדינה נורמלית, הייתי אומר שעשית לא טוב, כי היית לא רק מתלונן במשטרה שהוא לא רוצה להחזיר את המפתחות, אלא גם שהוא מאיים עלייך ועל המשפחה שלך.

אבל מכיון שאתה גר בישראל, וקרוב לודאי לא היו עושים לו כלום ממילא, אז הייתי אומר שעשית בשכל, 1000 שקל זה לא משהו ששווה להסתבך עבורו, גם אם זה 95 אחוז סתם בירבורים באוויר.

 

מה שכן, אם קארמה קיימת, בחיי שאני מאחל לסוחר הזה שכול הכסף ילך לו לתרופות.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

שבע פעמים הקפצת את המודעה שלך.

אנשים דיברו איתך בטלפון מספר פעמים ולא נפל לך האסימון שהעבר ההשכרתי של הרכב לא מוזכר במודעה?

 

אף אחד לא אמר לך כלום ברגע שהזכרת בטלפון שהרכב הוא "השכרה"?

 

נשמע לי קצת מצוץ מהאצבע הסיפור הזה.

 

השוק מת ואתה רצית לגרות אנשים להתקשר...אז השמטת את הפרט הזה במודעה. אח"כ שכבר התקשרו ניסית לדוג אותם עם הסיפור ש"הרכב כבר שבע שנים אצלך" וההשכרה לא רלוונטית.

 

זה אומנם לגיטימי אבל לא תם לב.

 

אני לא יודע מה הסיפור עם הסוחר, אולי סיפרת.. אולי שכחת? קורה.

 

בוודאי שההתנהגות שלו לא מוצדקת. מצד שני, בנאדם בא לראות את הרכב ולא משנה מאיפה, זה מעצבן בטירוף לגלות "שהתווספה יד" או "עבר השכרה" או שהיתה תאונה שהמוכר "שכח" ממנה. ואלו סיפורים שכל הזמן קורים.

 

תקפידו להיות כנים עם הקונים, ציינו את מירב הפרטים במודעה ואף אחד לא יבוא אליכם בטענות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מאיפה אתה יודע שהקפצתי את המודעה 7 פעמים?

אם אתה מדבר על המודעה פה בקארספורום אז שם בפירוש מצוין שהרכב היה בהשכרה ואת משך הזמן שבו היה בהשכרה.

תקרא לפני שאת ממהר להגיב. המודעה ביד 2 הייתה רשומה אם כל הפרטים .כאשר הקפצתי התיאור הושמט בטעות. ומאז הקפצתה הוא היחיד שהתקשר. כמו שאתה מבין זה ממש דבילי להסתיר פרט כזה וזה לא משהו שהייתי עושה בכוונה אז אל תכניס לי את המחשבות שלך לראש שלי ותתחיל לנחש מה בדיוק חשבתי ואת מי רציתי לגרות.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
כאשר הקפצתי התיאור הושמט בטעות.

 

רק תסביר לי איך טעות כזאת מתרחשת?

 

כשלוחצים "הקפץ מודעה" תוכן המודעה לא משתנה.

 

שלא תבין לא נכון אני לא נגדך ולא בעד התנהגות הרוכש.

אבל יש פרטים שלא מובנים לי בסיפור הזה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא יודע אם פרסמת לאחרונה מודעה ביד 2 ,אבל הממשק שם הוא לא הכי ידידותי למשתמש. אני לא יודע בדיוק להסביר איך זה קרה ,אבל אולי בדיוק השרת היה עמוס,או הייתה איזה תקלת תקשורת או השד יודע מה, בכל מקרה הייתי צריך לבדוק את המודעה ולוודא. אוקי לא עשיתי את זה. טעיתי. אבל בין זה לבין מה שאתה מתאר -סוג של תחבולה כדי לפתות קונים יש הבדל גדול. נכון שאני קצת מתגונן מידי כי אני מרגיש פגוע מכל הסיפור הדפוק הזה ,אבל זה לא צורה להכניס את ההשארות שלך לתוך הסיפור שלי ולהניח שהדברים קראו בדיוק כפי שנראה לך ולא כפי שאני תיארתי אותם.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

עבור אדם שבא לקנות רכב בן 10 ששווה 10K ש"ח ומגלה שהרכב היה בהשכרה אבל מצבו טוב יחסית (והוא קונה אותו בהרבה פחות מהמחירון), לא מדובר ב "דיל ברייקר".

 

כאן יש לנו עסק עם סוחר חרא שבטוח עושה טריקים דומים גם ללקוחות אחרים - ויש כאלה שזה עובד עליהם. ב"זכות" סוחרים כאלה, יצא לסוחרים שם של חארות - ובצדק.

להגיע אליו (דרך אחת ממודעות המכירה שלו) ולפוצץ לו את הפרצוף בסימטה חשוכה בלילה - תמיד אפשר. השאלה היא האם באמת כדאי ללכלך את הידיים בגלל חלאות כאלה... (התשובה היא: בד"כ לא, אבל לפעמים הסיפוק שבנקמה הוא מעל לכל...).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לא יודע אם פרסמת לאחרונה מודעה ביד 2 ,אבל הממשק שם הוא לא הכי ידידותי למשתמש. אני לא יודע בדיוק להסביר איך זה קרה ,אבל אולי בדיוק השרת היה עמוס,או הייתה איזה תקלת תקשורת או השד יודע מה, בכל מקרה הייתי צריך לבדוק את המודעה ולוודא. אוקי לא עשיתי את זה. טעיתי. אבל בין זה לבין מה שאתה מתאר -סוג של תחבולה כדי לפתות קונים יש הבדל גדול. נכון שאני קצת מתגונן מידי כי אני מרגיש פגוע מכל הסיפור הדפוק הזה ,אבל זה לא צורה להכניס את ההשארות שלך לתוך הסיפור שלי ולהניח שהדברים קראו בדיוק כפי שנראה לך ולא כפי שאני תיארתי אותם.

 

אני מתפרנס מלהניח הנחות.

אל תיקח את זה ללב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
מרוויחים בזה טוב?

 

לא שמעת אותי מתלונן ;)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני גם רוצה - ותק של כ5 שנים בלתרץ תירוצים!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...