Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש מצב שהמגיב מעליי הוא הסוחר בעצמו שרוצה למנוע ממך מלפנות לשוטר.:shock:

הוא לא.

אבל שים לב שהוא מקריית אתא, אז הוא בטח ההוא שמצא את הת.ז של אחות של עידן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

או השוטר בעצמו שלא רוצה לקלקל יחסים עם הסוחר

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אוקי אז זה הסיפור.

פרסמתי רכב למכירה פז'ו 206 .פרסמתי גם כאן וגם ביד 2 . הרכב מפורסם כבר בערך חודשיים. כאשר הקפצתי את הרכב ביד בפעם האחרונה כנראה נשמטו פרטים מהמודעה שבהם גם היה מצוין שהרכב ההיה בהשכרה בעברו (שנת 2003 )אצלי כבר 7 שנים.

את זה גיליתי היום בדיעבד אבל כמובן שציינתי את זה גם לכל מי שהתקשר להתעניין.

לפני כמה ימים קיבלתי טלפון מבן אדם אמר בוא נסגור מחיר אני בא,רואה לוקח בקיצור ישר זהיתי דיבור של סוחר(בדקתי את המספר טלפון בגוגל כמובן ראיתי מלא מודעות למכירה עם המספר) לומרות שהוא סיפר לי סיפורים שזה בשביל אחיו החייל וכו' וכו' .הדבר לא הפריע לי בזמנו כי סיכמנו על מחיר וחשבתי מה הוא כבר יכול לעשות לי (אז חשבתי..) אחרי דין ודברים הסכמנו על מחיר שמתאים (נמוך בהרבה ממחיר המחירון ,אבל באמת השוק קשה ומצב האוטו לא מושלם ורציתי כבר למכור ולגמור אם זה). כמובן שציינתי שהרכב היה בהשכרה וזה רשום ברשיון(בשלב זה אני בטוח שזה גם מה שרשום במודעה) ברור לי שזה פרט מהותי שגם משפיע על המחיר ולא עלה בדעתי להסתיר אותו.

האיש הגיע בודק את הרכב, מבקש רשיון מבקש להניע אני נותן לו את המפתחות .מבקש רשיון מקבל את הרשיון פותח אותו , מזייף פליאה פותח עיניים ומיד פותח את הפה . אני אני מגיע לפה מנהריה( מנהריה כן-כי זה המקום הכי רחוק שהוא יכול לחשוב אליו) ומתחיל לצעוק אליי שאני רמאי ושקרן והבאתי אותו עד לירושלים מבלי שאמרתי שהרכב היה בהשכרה. אני אומר לו שאין מצב בוודאי שאמרתי וזה גם רשום במודעה הוא אומר בוא תראה לי איפה זה רשום. וכאן כבר תורי להיות מופתע כי אני רואה שאכן במודעה לא רשום כלום. טעות, קורה.

אבל אני בוודאות זוכר שאמרתי לו והוא לא הזכיר כלום לגבי המודעה בשיחה הטלפונית.

בשלב זה הוא צועק אליי אומר שאני רמאי ושקרן אנחנו יואים מהרכב ואני מברש ממנו את המפתחות הוא לא מחזיר לי אותם מנופף מולי בידיים תופס בצוארון החולצה ואומר שאני עכשיו מוכר לו את הרכב ב 6 אלף שח או שהוא לא יודע מה הוא יעשה לי, או שאני אשלם אלף שקל על זה שהוא ביטל יום עבודה והגיע מנהריה.אני הצעתי להחזיר לו את הכסף של הנסיעה אבל הוא חזר ודרש אלף שקל.

. בשלב זה אני אומר לו תחזיר את המפתחות או שאני מזמין משטרה. הוא אומר אין בעיה תזמין משטרה הם יבואו אני אחזיר להם את המפתחות אבל תדע שאני יודע את השם שלך ואני יודע איפה את הגר וזה לא יעבור לך סתם .אתה לא מכיר אותי.

בשלב זה אני מסתובב משאיר אותו עם המפתחות ליד הרכב ועולה לבניין בו אני עובד.

אני לא ילד קטן אבל הוא בחור גדול גלוח ראש וגם כאשר מתחילים לאיים על המשפחה שלי אני מתחיל לחשוש . ברור לי שכל הקטע של ההשכרה היה מבוים מראש כדי להוריד מחיר ,אבל בצורה של סחיטה ואיומים? בכזה דבר עוד לא נתקלתי.

טוב החלטתי שאני יוצא מזה עם מינימום נזק ופשוט סגרתי איתו על מחיר שהיה נמוך באלף שח ממה שסיכמנו בטלפון.

החלטתי שבשביל אלף שח לא שווה לי להסתכן ולסכן את המשפחה שלי כי אדם שמתנהג ככה בגלל אלף שח לך תדע למה הוא באמת מסוגל ולמי הוא מקושר.מה שהכי מפריע לי זה לא הכסף אלא שהוא ימשיך לעשות את זה גם לאחרים

 

ומה אתם הייתם עושים?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אם היית גר במדינה נורמלית, הייתי אומר שעשית לא טוב, כי היית לא רק מתלונן במשטרה שהוא לא רוצה להחזיר את המפתחות, אלא גם שהוא מאיים עלייך ועל המשפחה שלך.

אבל מכיון שאתה גר בישראל, וקרוב לודאי לא היו עושים לו כלום ממילא, אז הייתי אומר שעשית בשכל, 1000 שקל זה לא משהו ששווה להסתבך עבורו, גם אם זה 95 אחוז סתם בירבורים באוויר.

 

מה שכן, אם קארמה קיימת, בחיי שאני מאחל לסוחר הזה שכול הכסף ילך לו לתרופות.

פורסם

תמשיך את הסיפור.

האם עשיתם העברת בעלות ?

האם הוא שילם ואיך ?

אני חושש שהוא ניצל את הפגנת החולשה שלך, וינצל אותך בהמשך על ידי תשלום מופחת, או אי העברת בעלות.

תן פרטים כדי שנכוון אותך.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אחרי שהבנתי מי עומד מולי. הייתי מוכן לקחת רק מזומן והעברנו בעלות בדואר.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

שמע, אם הפסדת רק 1000 שח, יצאת בזול.

אתה אולי תמים ולא ניסית להסתיר, אבל פרסמת מודעה למכירת רכב, מבלי לציין שהרכב היה בהשכרה.

לא ברור לי איך בעת הקפצת מודעה נשמטים פרטים.

יכול להיות שהוא ניצל את מצבך, אבל לך יש רשלנות תורמת לא קטנה.

 

ושוב, אם מדובר ב-1000 שח, יצאת בזול.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

רשלנות אולי כן אבל האיש ידע כי אמרתי לו בטלפון. ובאמת נראה ךל שמי שלא יודע שהרכב היה בהשכרה בא וקונה אותו בכז רק באלף שח פחות?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

שקט נפשי שווה יותר מכמה מאות שקלים, לשכב בערב במיטה בלי מחשבות טורדניות.

 

מה מספר הרכב? למי שמחפש שידע להיזהר.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשיושבים בבית וקוראים את זה מהמסך בנחת אפשר לחשוב על כל מיני תסריטים שונים שיכלו לשנות את המצב לטובתך, אבל בעולם האמיתי כשמאיימים על משפחתך ונוקטים באלימות המצב שונה וכל אחד מגיב אחרת.

אני מניח שעשית את הדבר הנכון. אפשר לחשוב, כמה כבר הפסדת מערך הרכב? לפחות מכרת אותו ועם קצת מזל הרכב יזדקק לאיזה שיפוץ גיר או משהו בסגנון בזמן הקרוב, והסוחר ה"ממולח" לא יצליח למכור אותו בחיים בלי להשקיע סכום רציני :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...