Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, ברצוני לעשות דיטיילינג חיצוני לרכב שלי.

עכשיו בטח תגידו:

״אוקיי, תקנה חומרים, עדיף מאיביי, אם תעשה חיפוש, תמצא המלצות על חומרים, ואפילו את כל השלבים לעשיית דיטיילינג״

צודקים!

לכן אני אדייק, ברצוני שמישהוא אחר יעשה דיטיילינג לרכב שלי, ואני רק אשלם לו כסף עבור זה.

עכשיו אתם בטח אומרים לעצמכם:

״נו, אז מה אתה רוצה מאיתנו? יש מלא כאלו, כנס לאחד מהם ועזוב אותנו לנפשנו.״

שוב צודקים!

העניין הוא, שלא כל אחד יודע לעשות אותו וללסלי מגיע הטוב ביותר.

כן, אמרתי לסלי, כן, זה השם שלה, כן, זה הזמן לצחוק על זה, וכן, היא יפנית עם שם אמריקאי.

לא, לא אני אחראי על זה, קיבלתי בירושה, לא, לא את האוטו, את השם, סקרנים אתם אה? כמה שאלות?

בכל מקרה, לעניינו, עכשיו אתם בטח אומרים לעצמכם:

״טוב, אמרנו לך כבר, יש חיפוש, ועדיף שבמקום לחפור לנו, היית משתמש בו, ומגלה את מה שכבר ידוע לכל:

כאשר מחפשים דיטיילר טוב, אז בצפון יש את ולדי מהמחלקה לקוסמטיקה בקריות, ויש את דורשיין בחיפה.

במרכז יש את יעקב אלטר מ alt design בפתח תקוה, את אמיר מקלין קאר, גם כן בפתח תקווה, ואת יבגני מ ness detail בראשון לציון.

ובדרום? טוב, לא באמת חשבת שיש משהו טוב בדרום, נכון?״

אז אתם יודעים מה? שוב צודקים, פרט למה שאמרתם לגבי הדרום, לא יפה, למה אתם רעים? יש הרבה דברים טובים בדרום.

עכשיו, בהנחה שאתם אנשים מאוד סבלניים ולא הפסקתם לקרוא באמצע, במקרה הטוב, או שברתם את המחשב/מקלדת מעצבים על כך שאני רק מסכים איתכם ולא מגיע לפואנטה, במקרה הפחות טוב, אתם בטח אומרים לעצמכם:

״אוקיי, אנחנו צודקים, אתה מכיר את בעלי המקצוע, אז גש כבר לאחד מהם ועזוב אותנו במנוחה, לעזאזל, חייב מנהלים פעילים לפורום הזה.״

אז כאן כבר אתם טועים. טוב נו, לא אשקר, גם כאן, אתם צודקים, רק מה? רצה הגורל, והוריי, כאשר עלו ארצה, הגיעו לאיזו עיר אחת, בטוח שמעתם עליה, אחת מערי הקודש, צפת.

עכשיו, לא שאני מתלונן או משהו, אבל למה? למה? היא חייבת להיות כל כך רחוקה מ, כל דבר?

כפי שאני מאוד מקווה שכבר הבנתם, את בעלי המקצוע בתחום, אני מכיר. מה שאני לא מכיר זה, את בעלי המקצוע בתחום, מהאיזור שלי. למען האמת, נדמה לי שהם פשוט לא קיימים, אחרת הייתי מודע לקיומם, אבל זה שווה ירייה(it worth a shot), לא?

כאן, מגיעה השאלה אשר לשמה התכנסנו, ואתם סוף סוף, נכנסים לתמונה.

והשאלה היא, האם אתם מכירים בעלי מקצוע טובים בתחום הדיטיילינג, בדגש על הטובים, בצפת והסביבה?

כרמיאל, טבריה, קריית שמונה, קצרין, מטולה, מארון א-ראס ובינת ג׳ביל, זה צפת והסביבה, למרות שלמען האמת משתי האופציות האחרונות, אני אמנע.

תודה רבה לכם על התשובות.

ועוד דבר, במידה ולא קיים בעל מקצוע כזה באיזורי, אז אנא מכם, קוראי הפורום המוכשרים, עזרו לצפון והגליל להתפתח, ופתחו עסק לדיטיילינג בצפת, אולם לא אבטיח לכם פרנסה, אבל היי, תהפכו אדם אחד למאוד שמח, ותחסכו לו דלק לראשון לציון, והרי מה יותר חשוב מלעשות טוב לאחרים?

ועכשיו שוב, תודה רבה לכם, לא, לא על התגובות, זה כבר היה, הפעם על הסבלנות לקרוא עד כאן, אני הייתי מתייאש מזמן.

בכל מקרה, שבוע טוב שיהיה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

זה היה מתיש..

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...