Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

יש מה לעשות נגד השחור הזה שמצטבר בטאסות מהברקסים ?

עם גרניק וסבון בשטיפה זה לא יורד בכלל .

 

וסט טאסות חדשות מקוריות עולות לא מעט כסף ,

יש למישהו רעיון ?

והרי את מקודשת לי ברינג זה כדת איגוד המוסכים... :sissies:

פורסם

אני מוהל סבון כלים עם שמפו, ומשפשף בכל הכוח עד שאתה מרגיש שרירים מנופחים בכתף.

 

לא יודע מה הנזקים, אבל זה מוריד את רוב הלכלוך. (כנל גם למגנזיום וגם לטאסות).

 

מעבר לכך, תקפיד לשטוף את הרכב בתדירות קבועה, ככה גם הלכלוך יצטבר פחות ויהיה ק להסיר אותו.

פורסם
כתוב שזה לגאנט לא מצוין פלסטיק ,שלא יגרם נזק לצבע של הטאסה לא ?

 

תגובה שלי מספר 63, בוצע על טסות

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3621242#post3621242

התוצאה לפנייך. מה שכן לא הייתי משתמש בזה מדי שבוע ורוב הזמן עובד עם סבון רגיל, אחת לשלושה חודשים הייתי עובד עם החומר המעולה של סונקס.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

לא יודע מה אתכם אבל ניקיתי טאסה של מישהו עם טינר וזה ניקה גם לכלוכים קשים והבריק את הטאסה , זה גם כולה חתיכת פלסטיק אז שווה לנסות לא?

Miata ND2

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש גם חומר שנקרא simple green וזה מנקה פיח לא רע בכלל. מוכרים את זה באוטודיפו ב20 ומשהו ש"ח לבקבוק עם שפריצר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סליחה על ההתעלקות,

אבל הנושא הזה מאוד חשוב לי.

לפני כמה זמן נשבר לי רגלית אחת מהטסות,

כמה ימים אחרי לקחתי סיבוב פרסה צר מאוד מאוד לכן נכנסתי עם הצמיג במדרכה, אך כמובן הטסה היא זו שפגעה במדרכה ועוד חלק נשבר ממנה קצת, מיותר לציין שהן מלוכלכות.

 

יש לי טסות מקוריות של טויוטה שרק אחת מהן קצת שבורה אבל בצדדים, לא משהו רציני.

אני מעוניין להחזירם אבל הן מלאות פיח.

השאלה שלי היא:

האם הנושא הזה מתכוון לניקוי עד כדי הברקה או לניקוי רגיל?

כי גם ששטפתי את הרכב, עם מים וסבון ניקיתי קצת פיח מהטסות ודווקא זה יורד די מהר.

מצד שני, אני רוצה גם לנקות הכי טוב שאפשר כדי להחזיר אותם במצב נורמלי.

מה אתם ממליצים?

הדבר הגרמני הזה, מאיפה ניתן להשיג בחנויות?

פורסם

ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת בנושא לא קשורה לסוג חומר הניקוי. כי עוד לא השתכנעתי שיש אחד כזה עם נוסחת קסם.

מה שכן גיליתי אשר מסייע מאוד זה להשתמש במברשת מתאימה שלאחר הרטבת הג'אנט/טאסה, עם מים או חומר פשוט עושה את העבודה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני יותר לא מנקה טסות במקלחת,

אתם לא מבינים מה הטסות הישנות השאירו שם...

צריך לנקות באמת במקום ייחודי וזמן להשקיע.

סבון כלים או סבון רגיל לא ממש עוזרים לטסות מלאות פיח וישנות מאוד.

 

יש משהו סביר באוטו דיפו שיכול לעזור?מישהו מכיר?אני גם ככה צריך לקפוץ לשם לקנות מגבי בוש.

פורסם

בקשר למגבים, אני רכשתי ב49 ₪ זוג מגבים של HR מאוטוסטור, מגבים טובים, מהסוג החדש ומתאימים לחיבור של הרכבים הישנים, ממליץ.

 

(אני כותב מהנייד אז לא הצלחתי לערוך, וגם לא לצרף לינק)

פורסם

קיטורית מסירה הכל, צריך להיות בטוחים בעמידות הצבע לקיטור.

 

חישוקי מגנזיום מזוהמים נוקו בדרך הזו אחרי ששום דבר אחר לא עזר.

פורסם

לא בדקתי על טסות, אבל על ג'נטים עובד מעולה - מסיר שומנים קר של תנורים.

פשוט משפריצים על כל הג'נט, מחכים 10 ד', ומנגבים. אפשר גם עם מברשת קשה למקומות הבעייתיים.

הרוב יורד בסיבוב ראשון, סיבוב נוסף והכל יורד.

שווה לבדוק על טסות, רוב הסיכויים שלא תהיה בעיה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...