Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פז הפסיקו למכור אוקטן 98 - מה עכשיו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור בכותרת,

 

בהגיעי לתחנת הדלק הקבועה שלי 'פז איילון' שם יש לי מנוי עם הוראת קבע מהבנק

והנחה של 1.3 ש"ח על ליטר 98 נאמר לי שחברת פז הפסיקה למכור אוקטן 98 בתחנות הדלק שלה...

 

כולם אומרים לי "סע לדלק בחולון" אבל אני לא מתכוון לסוע עד חולון כל פעם שאני צריך דלק.

 

אני גר בצפון ת"א ועובד ברעננה -

 

מישהו מכיר תחנת דלק עם אוקטן 98 איכותי ובמחיר נורמלי?

 

תודה!

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם יש מכוניות סטנדרטיות בישראל, מיבוא סדיר, אשר הוראות היצרן/יבואן מחייבות תדלוק ב 98?

 

לא משופרות - להלן סטנדרטיות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מחייבות זו אולי מילה קשה אבל על מכסה טנק הדלק שלי כתוב

Min ROZ 98...

 

אם כי גם אם לא חובה, עם הנחה של 130 אגורות ההפרש במחיר לטנק מלא הוא כמה עשרות שקלים בודדים ואני מעדיף להשקיע את המעט הזה ולמלא 98 איכותי.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

למיטב ידעתי היכן שיש MIN, הרי שמומלץ אף גבוה יותר.

בזכות חיישן נקישות ויכולת קידום/איחור הצתה המנוע יספק את המיטב עם אוקטן גבוה מהנקוב.

MIN 98 כפי שמצויין אצלך מחייב ככתוב אוקטן שאינו נמוך מ 98...

 

 

בכל אופן, אני מזהה פה בעיה צרכנית רצינית.

לתחנות הדלק יש כוח הגובל במונופוליזם, לפחות איזורי. אם בגלל תחשיב כדאיות יופסק שיווק 98, נוצרה פה בעיה גדולה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

במקרה אנחנו גרים באותו אזור.

 

אני מתדלק 98 בתחנת דור אלון "האצטדיון" מול קניון איילון.

 

עם כרטיס הנחה YOU שילמתי בחודש שעבר 9 ש"ח לליטר, החודש המחיר ירד (מעריך 8.70).

 

מתדלק שמה שנים עם תוכנה לאוקטן 98.

 

עוד תחנה שמוכרת 98 באזור, היא דלק בצומת הכפר הירוק.

 

אני בכלל מעדיף לא לתדלק ב"פז", מצאו בעבר שהתחנה ברוקח מוהלת דלק.

פורסם

בדלק בכפר הירוק אני בחיים לא אתדלק יותר.

 

יצא לי לתדלק שם כמה פעמים מעט ליטרים כשהייתי על ריק (זה בדרך לעבודה...) והיו לי צלצולים כמו של טלפון חוגה ישן!

 

מעבר לזה, זו אחת התחנות שבכל פעם תדלקתי בה 98 השעון רץ לו למעלה וחייב אותי בין חצי שקל ל-5 שקלים עוד לפני שהתחיל לתדלק!

 

תודה דניאל!

 

דור אלון מול קניון איילו נשמע כמו אופציה...

לא מהול / נקי / תחלופה גבוהה? יש עוד חברי פורום שמתדלקים שם?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
האם יש מכוניות סטנדרטיות בישראל, מיבוא סדיר, אשר הוראות היצרן/יבואן מחייבות תדלוק ב 98?

 

לא משופרות - להלן סטנדרטיות.

ישנם מספר דגמים של קונצרן VAG אשר חייבים למלא אוקטן 98 לפי הוראות ייצרן הרכב.

 

ברוב דגמי קונצרן VAG מהעשור האחרון הייבואן הדביק מדבקה על מכסה מיכל הדלק שבה מצויין למלא דלק בעל אוקטן 98, אבל בספרות ייצרן הרכב מצויין מפורשות שניתן למלא גם אוקטן 95 עם ירידה קלה בביצועי המנוע ברוב הרכבים.

 

לפי דעתי הנחיות אלה מופיעות גם בספר הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

תחנה טובה עם מחירים מעולים - סונול שערי חולון.

גם אני מהאיזור שלך במגורים ונוסע לשם כי המחיר שלהם ללא ההנחות ישר במכונה יותר זול בהרבה מהרבה מקומות שראיתי.

בנוסף אם יש לך כרטיס אשראי דיסקונט עם מפתח (מצאו שם ממש מוזר לטעמי) יש עוד הנחה ומה שאתה משלם זה יותר זול מ 95 אפילו.

קובי

:-)

פורסם

דור אלון מול קניון איילו נשמע כמו אופציה...

לא מהול / נקי / תחלופה גבוהה? יש עוד חברי פורום שמתדלקים שם?

 

מתדלק שם 98 באופן קבוע, מעולם לא היו לי תלונות.

 

רק אל תתבלבל עם תחנת דור אלון הקרובה שליד מגדל משה אביב אביב ברמת גן - התחלופה שם על הפנים...

פורסם
בדלק בכפר הירוק אני בחיים לא אתדלק יותר.

 

יצא לי לתדלק שם כמה פעמים מעט ליטרים כשהייתי על ריק (זה בדרך לעבודה...) והיו לי צלצולים כמו של טלפון חוגה ישן!

 

מעבר לזה, זו אחת התחנות שבכל פעם תדלקתי בה 98 השעון רץ לו למעלה וחייב אותי בין חצי שקל ל-5 שקלים עוד לפני שהתחיל לתדלק!

 

תודה דניאל!

 

דור אלון מול קניון איילו נשמע כמו אופציה...

לא מהול / נקי / תחלופה גבוהה? יש עוד חברי פורום שמתדלקים שם?

 

 

 

על תחנת "דלק" בכפר הירוק אני מסכים איתך בכל מילה. יצא לי לתדלק שמה כמה פעמים שפחדתי להתקע.

 

בדור אלון שים לב שה-98 רק במשאבה הבודדת ליד עמדת הלחץ אויר. המונה לא מתחיל לרוץ לפני שאני מתחיל ללחוץ את האקדח וזה סימן טוב. אני מתדלק שמה כבר הרבה זמן והמנוע עובד חלק.

 

עשו לי גם בדיקה בפיטס ואמרו שאיכות הדלק טובה.

פורסם

בימים האחרונים אני חושב למכור את האיביזה FR שלי ולקנות לאון FR או Golf GTI, מה שאומר לעבור מ 95 ל 98.

תכננתי על פז ליד הבית, המידע שמובא פה משפיע מאוד על ההחלטה שלי... :(

באופן כללי גם אם אמצא פתרון אחר, מי אמר שבעוד שבועיים לא יצטרפו להחלטה דלק וסונול..?

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

זה סה"כ אומר שתהיינה טיפה פחות תחרות.

 

אלו שבכל זאת תדלקו 98 בתחנות של פז (כמוני) יעברו עכשיו לתדלק בתחנות אחרות ואלה יהנו מההפקר.

 

אל תדאג, ה-98 לא יעלם כל כך מהר, רק המחיר שלו ימאיר.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)


×
×
  • תוכן חדש...