Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי פולו אוטומט שנת 1999.

 

לאחרונה בנסיעה אני מרגיש שיש בעיה בהעברת ההילוכים,

למשל כשאני בולם ומגיע למהירות אפסית ומנסה להאיץ המנוע לא מגיב ובלחיצה חזקה יש מכה חזקה

על המנוע והרכב קופץ.

אפילו כשאני מוריד את הרגל מהברקס והרכב אמור לזוז טיפה לעיתים קרובות הוא לא מגיב כ3-5 שניות.

יש לי תחושה שהסימפטום רק מחמיר ואם אני לא אעשה כלום יהיה נזק חמור יותר.

 

אמרו לי במוסך שאני צריך להחליף שמן גיר, לשמן יותר סמיך.

מצד שני קראתי פה ובכלל ידוע לי שלא ממש מומלץ להחליף שמן גיר.

 

אם מישהו יודע או שנתקל בעבר בתקלה זהה אשמח לעזרה בנושא.

 

אנדרי.

פורסם

בדיקת שמן גיר ומפלסו- במוסך מורשה בלבד.ברוב הרכבים מהקונצרן הזה אין מדיד שמן,אלא יש בורג מיוחד שפותחים מעט ואז יודעים אם יש מספיק שמן (התקלה אולי לא שם או שבאמת צריך להחליפו) או שבעצם הבעיה היא בגיר.

אם אתה מהמרכז קפוץ לאחד מחברי הפורום מוסך רון בת"א או י.ס גירים אוטומטיים צומת סגולה לספי או יניב כדי לקבל חוות דעת על התקלה ודרכי פתרון אפשריים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...