Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני סטודנט להנדסה וזקוק למחשב חדש להמשך לימודיי.

המחשב הנייד שלי אחרי 5 שנים ששירת אותי נאמנה הולך וגוסס (HP DV6000).

הלפטופ ישומש ללימודים בעיקר והרבה עבודה גרפית (סוליד וורקס וסוליד אדג')

 

אשמח להמלצה על לפטופ בעל מסך 13.3" כאשר הדרישות הן:

קודם כל חשוב שיהיה בעל משקל קטן ככל האפשר עם זמן סוללה ארוך ככל האפשר.

מעבד חזק - לפחות i7

זיכרון - לפחות 8GB

מעבד גרפי - לא יודע מה כדאי היום בשוק לתוכנות גרפיות.

הארד דיסק - מאמין שלא אצטרך יותר מ 128/256 SSD. יש לי חיצוני של 1T.

 

היחידי שמצאתי הוא של ASUS אבל הוא דגם ישן:

http://www.shoprbc.com/ca/shop/product_details.php?pid=81509

אז אני בהתלבטות אם יש טעם לחשוב עליו והאם יש אולי משהו יותר טוב שאני לא מכיר.

בעת עבודה ממושכת המחשב יהיה מחובר בבית למסך חיצוני גדול ומקלדת חיצונית.

לכן החשיבות היא בעיקר כאשר אני נייד בלימודים או ברכבת וכו וכו.

אין בעיה להצעות מארה"ב או קנדה. יהיה לי איך להביא אותו כנראה.

תקציב אני מעריך שבסביבות ה 1500 דולר יהיה ריאלי. אשמח גם לפחות כמובן.

מודה מראש על כל העזרה.

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדל יש מחשבים נחמדים לדרישות שלך, אם כי בi7 הם באים רק עם מסך 14. לא הפרש גדול מ13.3.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

DV6000 שהחזיק 5 שנים זה יפה. בדרך כלל הם מתים הרבה לפני.

 

אני בודק לך כאן:

http://www.newegg.ca/

 

יש להם סניף גם בארה"ב וגם בקנדה.

 

לדעתי זה:

http://www.newegg.ca/Product/Product.aspx?Item=N82E16834246174CVF

ועוד 4GB RAM.

 

זה THINKPAD, מחשב שבנוי כמו טנק. עמיד מאוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תוכל להסתפק ב-i5 ו-4 ג"ב, אם כי 8 ג"ב יהיו תוספת נחמדה.

זה הנסיון של בני אשר מסיים בימים אלה לימודי הנדסה בטכניון, כולל עבודה עם SW והרבה מאטלאב.

משתמש במחשב של אסוס U35JC שנרכש לפני כשנה וחצי עם i5-460m ו-4 ג"ב.

מחשב עם i5 יהיה זול משמעותית מ-i7, מאידך חיי הסוללה יהיו יותר ארוכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תוכל להסתפק ב-i5 ו-4 ג"ב, אם כי 8 ג"ב יהיו תוספת נחמדה.

זה הנסיון של בני אשר מסיים בימים אלה לימודי הנדסה בטכניון, כולל עבודה עם SW והרבה מאטלאב.

משתמש במחשב של אסוס U35JC שנרכש לפני כשנה וחצי עם i5-460m ו-4 ג"ב.

מחשב עם i5 יהיה זול משמעותית מ-i7, מאידך חיי הסוללה יהיו יותר ארוכים.

אם ה460 הספיק להם, היום כבר עובדים עם 2450 ואפילו 3210 (הכוונה לדגמים של I5) והם חזקים יותר, חסכוניים יותר ויש להם מאיץ גרפי מובנה טוב יותר מבעבר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בדיוק לכך כוונתי. לא צריך מערכת מפלצתית, מספיק מחשב מדרגת ביניים.

ד"א - המחשב שתואר עלה 4,000 ש"ח ב-KSP, כלומר גם מבחינת עלות לא צריך סכומים גדולים מדי. ובמיר זה המחשב זמין מיידית וממותקן בכל טוב תוך מספר שעות, בלי לחפש מי שיביא אותו בנסיעה הבאה בעוד כמה חודשים.

 

לגבי ה-HP - המחשב הקודם של הבחור היה DV-3 שנפח את נשמתו לאחר כשתי שנות שירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אהלן חברים ורוב תודות על התגובות המהירות

ה DV6000 החזיק לי הרהב כי קניתי אותו יקר בתקופתו ושידרגתי כל מה שהיה בו שלתקופה ההיא היה מפלצת

וכנ"ל מתכנן לעשות עכשיו.

 

dorsht

המחשב שהצעת נראה סבבה וקצת יקר אבל הוא מגיע עם מעבד גרפי יחסית ישן ונראה לי לא כל כך חזק.

היום כבר יש את ה INTEL GRAPHICS 4000 וגם הוא הבנתי שלא משהו...

יותר חשבתי לכיוון ה NVIDIA או ATI חיצוניים ולא מובנים פשוט לא מתמצא בהם...

תקן אותי אם אני טועה?!

 

sperial

המחשב של הבן שלך נשמע גם טוב אם כי כבר ישן מדיי...

אם אקנה אותו עכשיו לפי איך שהטכנולוגיה מתקדמת הוא יהפוך להיות ללא רלוונטי כבר בשנה - שנה וחצי הבאה.

הכרטיס מסך שלו הוא מהדורות הישנים לפי מה שקראתי.

ואני מתכנן להפעיל עליו SOLIDWORKS 2012 לכל הפחות.

 

dany

אילו דגמים ספציפיים אתה ממליץ מיד 2?

חברות מסויימות?

 

מה דעתכם על הMAC BOOK PRO החדש?

יש טעם להתקרב? ראיתי שהוא קצת יקר אבל גם מגיע רק עם ה HD GRAPHICS 4000.

פוחד שסתם אשלם על השם ולא על האיכות והביצועים.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

אני משתמש בX220 שבקישור, המחשבים האלה מוקשחים ועמידים כמעט בהכל.

שלי עם i5-2520m, מריץ 64 ביט על 4 ג'יגה ראם, מאוד מרוצה - מומלץ.

 

 

*היום כבר יש X230

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

" פוחד שסתם אשלם על השם ולא על האיכות והביצועים." - צודק. לא שווה.

כך או כך, בעיה למצוא משהו בתקציב הזה, חלק מהאולטראבוקים לא ממש נגישים לשדרוג עצמאי, כמו הASUS למשל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 

sperial

המחשב של הבן שלך נשמע גם טוב אם כי כבר ישן מדיי...

אם אקנה אותו עכשיו לפי איך שהטכנולוגיה מתקדמת הוא יהפוך להיות ללא רלוונטי כבר בשנה - שנה וחצי הבאה.

הכרטיס מסך שלו הוא מהדורות הישנים לפי מה שקראתי.

ואני מתכנן להפעיל עליו SOLIDWORKS 2012 לכל הפחות.

 

 

 

מה דעתכם על הMAC BOOK PRO החדש?

יש טעם להתקרב? ראיתי שהוא קצת יקר אבל גם מגיע רק עם ה HD GRAPHICS 4000.

פוחד שסתם אשלם על השם ולא על האיכות והביצועים.

 

1. ציינתי את המחשב שנרכש לפני למעלה משנה וחצי. ברור שהיום ה-460 מיושן לגמרי, אבל יש מחשבים המבוססים על מעבדים חדשים וחזקים ממנו באותו טווח מחירים - כאמור טווח הביניים. לדעתי אם אינך סובל מעודף כסף עליך לכוון את חיפושיך ל"יורשים" המודרניים של אותו טווח - וכך יהיה לך מחשב מעודכן שיספיק למשך תקופת הלימודים. היתרון לעומת מחשבים חזקים יותר יתבטא באורך חיי הסוללה, פקטור משמעותי מאוד לאור חוסר נקודות טעינה בחדרי הלימוד.

 

2. לגבי Mac - פסול אותו מלכתחילה מסיבה פשוטה מאוד: תוכנות שמופצות במהדורת סטודנטים בחינם ל"חלונות" אינן מופצות כך ל-Mac. תחשוב על SW - מדובר בתכנה המתעדכנת בכל שנה, ואתה מקבל אותה, במהדורת לימודים, בחינם במסגרת מוסד הלימודים (בתוקף עד נובמבר בשנה הבאה). לעומת זאת ל-Mac יהיה עליך לרכוש את הרשיון תמורת מאות דולרים (נדמה לי 800, אבל זה זכרון פרוע), ומחיר זה אינו כולל עדכונים או חבילות השלמה ייעודיות. כמובן שיש אופציה להתקין Parallels וחלונות - אבל אז צריך רשיונות לשני אלה, גם הוצאה לא מבוטלת, ולמה לשלם את הפרמיה על Mac כאשר בסופו של דבר אתה משתמש ב"חלונות"?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אגב Mac, באתר של iDigital לא מצויין מחיר, מישהו יודע מה עלות של MBA סגרסאת 13" עם הi7 האופציונאלי ו8 ג"ב ראם?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

יש את זה:

http://www.newegg.ca/Product/Product.aspx?Item=N82E16834311667CVF

 

אבל תצטרך לברר עמם על מה מדובר - SSD או HDD?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הלנובו X230 נראה לי מעניין...

 

dorsht

"חלק מהאולטראבוקים לא ממש נגישים לשדרוג עצמאי, כמו הASUS למשל."

זאת אומרת שלא אוכל להגדיל זיכרון ולהחליף הארד דיסק עצמאית אם ארצה?!

 

משיטוטיי ביד 2 מצאתי את זה:

ASUS UX32VD-DB71

מה דעתכם? מומלץ?

 

שוב

מודה מאד על העזרה

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

הבנת יפה בסך הכול.

כשעבדתי בחנות מחשבים, הגיע לנו איזה ASUS ZENBOOK להתקנות של אופיס, אנטי וירוס וכו',

המחשבים לא נגיש בעליל! אפילו סוללה בעצמך לא תוכל להחליף! היא איפשהו יושבת מתחת להרבה פלסטיקה.

אפילו סריאל של ווינדוס לא הדביקו על המחשב אלא על המטען, כדי שזה יראה טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...