Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

sperial, הלמבורג'יני זה סדרת פרסיז'ין שולחניים מסדרה 7XXX. מחשבים האלו משמשים לCAD כבד. נייד זה פשרה בין מחיר, ביצועים ויכולות. מה גם דגם שאני הצעתי לפותח שרשור לא כזה יקר, פחות מ1K$ אם מישהו יכול להביא לו אותו מארה"ב. זה אותם 4Kש"ח כמו הבן שלך שילם.

גם, בגלל שפרסיז'ין מחשבים חזקים למדי, אז גם אחרי 3שנים זה יהיה מחשב שמיש לחלוטין אפילו קרוב לוודאי לCAD.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה משיג אותו בפחות מ-$1K התמונה קצת משתנה. כאמור באתר דל זה פי 1.5. ועדיין, לדעתי, הממדים והמשקל לא מתאימים לסטודנט. מפרט דומה במשקל 1 ק"ג פחות יהיה מצויין, אבל צריך לחפש כזה וגם לבדוק את עלותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא סתם אומר מחירים, הנה (המחירים כמובן של דל ולא סתם מאתרים כלשהם):

http://www.dell.com/us/soho/p/precision-m4600/fs

 

זה 899$ למפרט מאוד מאוד נחמד. עם I7 ודיסק יותר גדול זה כבר 1199$ אבל עדיין מחיר טוב מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יפה. אני ראיתי את זה .

המחיר שאתה מצאת מפתה מאוד, ואם הממדים והמשקל לא מפריעים לבחור' ויש לו דרך להביא את המחשב בלי לשלם דמי הובלה ומיסוי מוגזמים אין ספק שמדובר בעסקה מצויינת.

ההסתייגות שלי, כפי שכבר ציינתי פעמיים בשרשור, היא הגודל - הבחור זקוק למחשב לצורכי ללימודים ואני מניח שמסיבה זו הוא זקוק למחשב יותר נוח לניוד, ולכן עדיף דגם יותר קטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדל יצא דגם חדש M4700, זו הזדמנות מעולה לקנות את M4600 שהוא גם לא פחות ממעולה במחיר נמוך יחסית. מה שאני אוהב כאשר יוצא אצלם דגם חדש, זמן מסויים יש עוד את הדגם הישן במחיר טוב. אני הייתי מנצל את ההזדמנות אם הייתי צריך מחשב לCAD.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שלום לכולם

קודם רציתי לומר המון תודה על העזרה.

 

הלנובויים שראיתי פה הם דיי חלשים לפי מה שאני רואה רובם או i5 או שהם רק בעלי זכרון של 4GB...

אז כרגע לא נראה לי שאגש לזה.

 

בקשר ל DELL PRESICION בשבילי הוא חדש. וקראתי עליו קצת ואני חייב להגיד שמאד התרשמתי מהמפרט.

ראיתי שמבחינת משקל הוא לא הכי קל, כמעט 3 קילו.

אבל אני לא מוצא שום איזכור לזמן סוללה שלו, ארוך ממוצע פחות מהממוצע... כי זה מאד חשוב!

 

במקביל גם מצאתי את זה במחיר דיי נחמד...

http://configure.us.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=fncwt38hr&model_id=inspiron-14z-5423&c=us&l=en&s=dhs&cs=19

שזה נראה לי אחלה עסקה למחיר... גם קל משקל וגם זמן סוללה סביר (5-6) שעות...

רק שגם פה אני לא בטוח בקשר לכרטיס מסך. לא יודע עד כמה הוא טוב.

 

לא מצליח למצוא לפטופ קל משקל עם הכרטיסי מסך שמיועדים ל CAD...

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

אבל אני לא מוצא שום איזכור לזמן סוללה שלו, ארוך ממוצע פחות מהממוצע... כי זה מאד חשוב!

סוללה חדשה מורחבת תחזיק בלי בעייה מעל 4 שעות, אני מעריך סוללה חדשה מורחבת תצליח להחזיק עד 6 שעות.

 

משקל זו פשרה שצריך לשלם על כרטיס שמיועד לCAD. ליסחוב פרסיז'ין נייד זה ממש לא קל. 3ק"ג האלה מהר מאוד מרגישים כמו 10 ק"ג.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

וזה באמת מורגש...

אני כרגע עם אותו הדבר

יש לי את ה HP שלי גם עם סוללות מוגברת של 12 תאים.

והמחשב שוקל קצת מעל 3 קילו. וזה מורגש ביחד עם שאר הציוד של הלימודים כולל מטען וקלסרים.

בגלל זה ההתלבטות שלי...

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

בתור סטודנט לסטודנט , השיקול העיקרי שלך הוא משקל .

זה שיקח למחשב עד כמה דק' לרנדר איזו הרכבה מטורפת ב SW , אז מה , לך תכין קפה\תה .

 

אני רוצה לראות אותך מסתובב עם 2.5 קילו על הגב כול היום בקמפוס .

 

 

לגבי ה X1 - אחח, אהובי, הלפטופ הבא שלי בהחלט הולך להיות לנובו . ( כיום טושיבה )

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

הלנובויים שראיתי פה הם דיי חלשים לפי מה שאני רואה רובם או i5 או שהם רק בעלי זכרון של 4GB...

אז כרגע לא נראה לי שאגש לזה.

 

 

לא מצליח למצוא לפטופ קל משקל עם הכרטיסי מסך שמיועדים ל CAD...

 

אני אכתוב כאן בשלישית, והיו עוד כמה שכתבו: i5 זה לא חלש, 4 ג"ב זה לא מעט - ובדרך כלל לא בעיה להוסיף אם יש צורך ביותר, וכרטיס הקואדרה מיותר לסטודנט. לעומת זאת הגב שלך חשוב - לך על מחשב יותר קטן וקל שיהיה נוח לך בתיק. תביא בחשבון שהמשקל זה לא רק המחשב עצמו אלא גם אבזרים - בעיקר מטען שיהיו גם הם בתיק ויוסיפו כמה מאות גרמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני אכתוב כאן בשלישית, והיו עוד כמה שכתבו: i5 זה לא חלש, 4 ג"ב זה לא מעט - ובדרך כלל לא בעיה להוסיף אם יש צורך ביותר.

 

 

ל-sh1506, אני מחזק את הציטוט במיוחד כשמדובר בדור ה3 ivy bridge של אינטל.

 

כאחד שמתעסק בעצמו עם CAD (אוטוקאד וMAYA מבית אוטודסק).

 

ההמלצה שלי, אם אתה לא משתמש כבד שעושה מודלים מורכבים וכבדים (מה שבמסגרת הלימודים בטוח לא נקרא כבד, אבל אם להנאתך שבזמן הפנוי אתה מתחרע על התוכנות שציינת- ואז זה משהו אחר), אתה יכול לקחת בלב שקט מעבד i5 במקום i7. הגרפי של אינטל 4000, להבדיל מהדור הקודם (אינטל 3000) דווקא מאוד מוצלח לשימושים האלו ברמה הסטודנטיאלית.

 

אם אתה רוצה משהו יותר מתקדם- קח עם מעבד NVIDIA NVS-5200M. הוא מעין פשרה בין האינטל 4000 לכרטיסי קוואדרו מבית NVIDIA או פייר פרו מבית AMD. אני משתמש במעבד המדובר עם שילוב i5-3360m והתוכנות עובדות מצויין.

 

מההרגשה האישית שלי במחשב הקודם שהיה לי, שהיה עם i5-2520m, מעבד גרפי מובנה של אינטל 3000 ומעבד גרפי חיצוני של nvidia 630m- ה630M איכזב אותי. הוא בכלל מיועד למשחקים, ובקושי מורגש בCAD.

כרטיסים למשחקים לא מיועדים לCAD וחבל על הכסף בהשקעה בהם ועדיף במקום זה להשקיע בכונן טוב יותר, זיכרון וכדו'. ומנגד- כרטיסים לCAD יקרסו ברגע שתריץ משחק, הם פשוט לא מיועדים לכך. לכן יש את הברירה האוטומטית של המחשב (אופטימוס) בין חיצוני לפנימי, בהתאם לצורך.

 

כרטיסי NVS יותר מתאימים לCAD. ממליץ על dell latitude E6430/ E6330 או המקבילה מבית לנובו- T430.

יש גם latitude E6430s ששוקל 400 גר' פחות, אבל עם מעבד אינטל 4000 בלבד. ללנובו יש גם את T430s, אולי הוא כן מציע אפשרות למעבד NVS. את הדגמים הנ"ל- לקנות רק בארה"ב, או במחיר הרגיל או בעודפים (באתרי היצרן) שאז יש הנחות יפות של 30% ויותר. בארץ סתם ישחטו אותך.

 

החלום זה סדרת קוואדרו/ פייר פרו שמגיעים בדל פרסיזיון/ לנובו מסדרת W. אבל אז מדובר בתחנות עבודה שלא ניידות מבחינת נוחות, והסוללה מספיקה לשעתיים- שלוש. מה שכן- המחשבים האלו הם חלום לאנשי הCAD. עד שלא תראה בעיניים- לא תבין, אבל סטודנט ממוצע אפילו לא ינצל את מה שהמעבדים הנ"ל מציעים, לכן לעת עתה הייתי מציע ללכת על הרגיל של אינטל או לכל היותר על NVS.

 

אם אתה קונה בארה"ב, תקנה את המחשב עם 4 גיגה (בסלוט אחד, ז"א 1x4GB) ועם כונן קשיח רגיל.

 

אח"כ תוסיף בעצמך עוד 4GB (סה"כ 8GB) וכן כונן פלאש SSD. המחירים באתרי היצרן פשוט מופרכים ויותר מפי 2 משווי השוק (וזה עוד רק שדרוג!).

 

תשים לב רק שהתדר של הזיכרון זהה (1600MHZ).

 

לגבי הSSD- ממליץ בחום על אחד מה-2 הבאים:

1. samsung ssd 830 series 256GB. זה מה שיש לי במחשב. ידוע באמינות גבוהה ובביצועים מעולים. משמש ככונן המועדף על DELL (הם שמים אותו במחשביהם). מחיר בחנות בארה"ב הוא סביב ה160-200 דולר (יש הרבה מבצעים כיום).

2. intel 330 series/ 520 series 240GB. גם ידועים בביצועים טובים מחד, ואמינות גבוהה מאידך. הסדרה 520 מקבילה לסמסונג 830. אל תתפתה על כונן מהיר יותר (ויש כאלה), אלא חפש את אלה שאמינותם הוכחה.

 

המחשב שלי הוא dell latitude E6530 עם מעבד גרפי NVS, זיכרון 8GB וכונן פלאש. וזה מטוס. כמו גם יש לי סוללה 9 תאים שמחזיקה לי 5-7 שעות עבודה. הוא משמש אותי בבית. אם הייתי לוקח ללימודים- הייתי קונה את דגם 13.3/14 אינץ'. המחשב שיש לי נקנה מעודפים של דל בארה"ב בפחות מ950 דולר (כולל הפלאש!).

 

לחבר שלי יש את latitude E6320. שוקל כ1.7 ק"ג, מעולה, באמת. עם מעבד i5-2520m וללא כרטיס חיצוני. גם כן עם כונן פלאש. מחזיק 7 שעות עבודה בלי למצמץ (סוללה 6 תאים).

 

 

לסיכום, אם אתה יכול, תנסה להריץ את התוכנות שלך על מחשב של חבר עם מעבד i5 ואינטל 4000. אם תראה שזה מספיק לך (ואני מהמר שכן) אז עצתי- לך על ניידות גבוהה+ מסך מט. לא תתחרט לרגע. אם לא- קח 14 אינץ עם NVS.

בעוד מס' שנים, כשתתחיל לעבוד במשרד/ בבית ולא תצטרך להסתובב הרבה- אז תשקיע בתחנת עבודה. בעוד שנתיים- שלוש מהיום המחשבים יהיו מתקדמים בהרבה ביחס למחירם (בהשוואה להיום) כך שחבל להשקיע "מראש" כיום בקוואדרו ודומיהם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

וואו

ya_pl המון תודה על המידע האקסטרה מפורט!!!

נראה לי שהגעתי להחלטה סופית בזכותך.

המחשב הוא של LENOVO T430 יש עליו אחלה ביקורות ויש לו אחלה זמן סוללה.

מבחינת משקל הוא קל יותר בכמעט קילו ממה שאני סוחב עליי עכשיו.

בניתי לעצמי מפרט רק מבקש ממכם אישור סופי להזמנה ובסוף נובמבר יביאו לי את זה מארה"ב.

 

j5wm45momude.jpg

 

כאשר אני אקנה בנפרד את: samsung ssd 830 series 256GB

וזיכרון פנימי יש לי אפשרות להרחבה עד 16 אם אצטרך בעתיד.

רק מתלבט אם להשאיר את ה i7 או לחסוך עוד קצת ולהסתפק ב i5 ההבדל כאן הוא 140 דולר או 190 דולר (תלוי באיזה מעבד i5).

כי מעבד להחליף בעתיד נראה לי יהיה יותר קשה למצוא וייצא יותר יקר.

שוב אני מודה לכם מאד על כל העזרה.

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

בכיף :wink:

 

איזה מפרט בנית לעצמך? עריכה: ראיתי את התמונה של המפרט רק עכשיו.

 

משיטוט באתר לנובו- בניתי את המפרט הבא על דגם T430s ששוקל 1.7 ק"ג. הT430 הרגיל שוקל 2.2 ק"ג, ולא יותר זול, כך ששווה לבחור בקל יותר.

 

attachment.php?attachmentid=313415&stc=1&d=1352112519

 

אם תשים לב, שמתי ווינדוס 7 פרו במקום ווינדוס 8. לדעתי הוא עדיף (הווינדוס 7). תוכל לחסוך 55 דולר באם תשנמך לווינדוס 8 בחזרה או לווינדוס 7 הום- פרמיום.

 

עוד דבר שלא ראיתי במפרט שהבאת- נושא האחריות. שווה לשדרג ל3 שנים (כמו שעשיתי). אמנם עולה 180 דולר, אבל שווה.

 

לדעתי המעבד מספיק ואין כל הצדקה להוסיף 190 דולר. הנה השוואה של המעבד הזה ביחס לדגמי מעבדים אחרים. תסתכל על תוצאות ההשוואות בנקודות שבגרפים ותחליט האם זו הוצאה מוגזמת על פחות מ10% שיפור בביצועים. ובתוכנות שלך המעבד יעבוד קצת יחסית והגרפי יעבוד יותר כך שלדעתי האישית אין צורך בi7 ובמיוחד כשמדובר פה בגרסת 2 ליבות ולא ב4 ליבות. וגם הi5 יהיה יותר חסכוני בסוללה עבורך.

מפרט T430s.png

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

תודה רבה

לדגם שסימנת לי האם יש אפשרות לסוללה מוגברת של 9 תאים כמו ב T430 או חייב להזמין 6 תאים?

כי זמן העבודה ממש חשוב לי. לא תמיד יש לי איפה להטעין במהלך הלימודים

שוב פעם המון המון תודה

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

בדגם שהבאתי T430S אין סוללה 9 תאים.

 

אבל יש בתוספת 120 דולר אפשרות לסוללה נוספת של 3 תאים שתחליף את הכונן DVD (מופיע בתהליך הבנייה של המפרט).

 

עריכה: אם תשים לב, שידרגתי גם את הכרטיס הרשת האלחוטית. הכרטיס שלך הוא 2x2 ומה ששמתי הוא 3x3. הבדל גדול בכושר קליטת הרשתות בסביבה, מנסיון.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 


×
×
  • תוכן חדש...