Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכיף :wink:

 

איזה מפרט בנית לעצמך? עריכה: ראיתי את התמונה של המפרט רק עכשיו.

 

משיטוט באתר לנובו- בניתי את המפרט הבא על דגם T430s ששוקל 1.7 ק"ג. הT430 הרגיל שוקל 2.2 ק"ג, ולא יותר זול, כך ששווה לבחור בקל יותר.

 

attachment.php?attachmentid=313415&stc=1&d=1352112519

 

אם תשים לב, שמתי ווינדוס 7 פרו במקום ווינדוס 8. לדעתי הוא עדיף (הווינדוס 7). תוכל לחסוך 55 דולר באם תשנמך לווינדוס 8 בחזרה או לווינדוס 7 הום- פרמיום.

 

עוד דבר שלא ראיתי במפרט שהבאת- נושא האחריות. שווה לשדרג ל3 שנים (כמו שעשיתי). אמנם עולה 180 דולר, אבל שווה.

 

לדעתי המעבד מספיק ואין כל הצדקה להוסיף 190 דולר. הנה השוואה של המעבד הזה ביחס לדגמי מעבדים אחרים. תסתכל על תוצאות ההשוואות בנקודות שבגרפים ותחליט האם זו הוצאה מוגזמת על פחות מ10% שיפור בביצועים. ובתוכנות שלך המעבד יעבוד קצת יחסית והגרפי יעבוד יותר כך שלדעתי האישית אין צורך בi7 ובמיוחד כשמדובר פה בגרסת 2 ליבות ולא ב4 ליבות. וגם הi5 יהיה יותר חסכוני בסוללה עבורך.

 

אהלן

קיבלתי את הלפטופ שלי. הדגם הנבחר הוא: LENOVO T430S.

בדיוק עם המפרט המוצע פה.

מערכת הפעלה של WINDOWS 8. (מקסימום אם לא אסתדר יש לי 7 לשים במקום)

הוספתי לו בנפרד עוד 4GB של RAM (סה"כ 8 - ניתן להרחבה עד 16)

בנוסף הזמנתי סוללת 3 תאים לעוד זמן עבודה. (השיא היה 7 שעות בינתיים - ניתן לדעתי להוציא יותר)

שוקל באיזור ה 2 קילו גג.

עכשיו נשאר למצוא SSD גדול וזול (מינימום 256 GB)

על האחריות חסכתי ומקווה שלא אצטרך אותה.

סה"כ עם מבצעי ה BLACKFRIDAY יצא לי 1050$.

ואת הלפטופ הישן מכרתי ב 800.

אז זה הסתכם בסביבות ה 3400 בשקלים. עסקה טובה לדעתי.

רציתי להודות לכולם על העזרה.

תודה רבה מקרב לב.

 

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...