Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בכל זאת יש לך אפשרות לקניה בארה"ב, בדוק את האתר הבא: http://www.xoticpc.com

בזמנו קניתי את הנייד הקודם שלי (אסוס) משם.

יש אפשרויות שדרוג שונות.

קח בחשבון שאין אפשרות לקניה עם כרטיס אשראי בינלאומי דרכם, או לפחות לא היה כזה בזמנו.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ACER S3 - ULTRABOOK עם מעבר I7 ודיסק SSD256 עונה לך על הדרישות.

למעט הזכרון שהוא 4GB, אך אפשר להרחיבו.

 

במידה ואתה סטודנט באוניברסיטת תל-אביב - שלח לי הודעה פרטית ואוכל להפנות אותך היכן תוכל לראות אותו שם.

פורסם
ACER S3 - ULTRABOOK עם מעבר I7 ודיסק SSD256 עונה לך על הדרישות.

למעט הזכרון שהוא 4GB, אך אפשר להרחיבו.

 

במידה ואתה סטודנט באוניברסיטת תל-אביב - שלח לי הודעה פרטית ואוכל להפנות אותך היכן תוכל לראות אותו שם.

אבל זה ACER, זה לא מי יודע מה בכלל. זה רחוק מלהיות בליגה של ASUS ובוודאי רחוק מלהיות בליגה של LENOVO THINKPAD.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ואני מתכנן להפעיל עליו SOLIDWORKS 2012 לכל הפחות.

אם אתה רוצה לעבוד עם CAD כמו שצריך, אתה צריך כרטיס QUADRO או מקביל מבית AMD/ATI מדובר על כרטיס מקצועי ולא גיימינג (כרטיסי גיימינג לא ממש מתאימים - יש המון פיצ'רים בCAD שלא עובדים כמו שצריך). זה אומר שאתה צריך פרסיז'ין נייד, הם בדיוק באים עם המעבד שאתה רוצה. אבל זה יעלה קרוב ל10K, אולי בחו"ל אתה יכול להשיג משהו כזה בכ6K.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני קניתי לפני שבוע hp probook hp 4330s עם i5 2450 + 4GB זיכרון. בן דוד שלי גם קנה אותו.

אני אישית מאוד מרוצה. אם הוא מספיק לשימושים שלך אני ממליץ בחום ( למרות שאטין לי למה להשוות זה המחשב נייד הראשון שלי).

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אשמח להתעלק על השרשור.

 

אני מחפש מחשב נייד. עם ביצועים גבוהים. (אגב הוא יהיה הרבה נייד. אז שיהיה אמין! וחזק.

גודל המסך לא קריטי! 12-עד 17. עדיפות לגודל 13-15.

יתרון עצום למחשב עם כונן DVD מובנה. (במידה ואין. יחובר חיצונית!)

שיכול לתמוך ב6 או 8GB זכרון פנימי לפחות. יותר מזה, יותר טוב. (עד 16) יכול להגיע עם 2GB או 4GB כרגע!. וישודרג בהמשך.

מעבד I5 או I7. עדיפים. (I3. אם אין ברירה. )

הארד דיסק פנימי של 250G ומעלה. (ניתן לשדרג לגדול יותר בעתיד) (לא מחפש SSD. יגיע עם, יתרון)

חיבורים שיהיה 2 חיבורים של USB לפחות. וחיבור VGA למסך חיצוני. וחיבור HDMI חובה!

מקום לסים לאינטרנט זה נחמד, לא קריטי. אבל שן כחול / וואי פיי טוב זה חשוב..

מעבד גרפי שיהיה סבבה. (לא מבין בדגמים בשיט) שיתאים להמרות קבצי וידאו למחשב. ולראות סרטים ומשחקים

סוללה שתחזיק שעתיים / שלוש זה מספיק. (רוב העבודה עם חשמל.)

 

מיועד למשחקים (לא משחקים חדשים!). מוזיקה. ועבודה שוטפת. חלק מהעבודה עם וידאו. (עריכה והמרות קבצים)

יחובר כמובן לHD חיצוני עם 1.5טרה בUSB2.

 

אני לא מבין במחשבים. (את המפרט הוצאתי משיחה עם חבר. וקריאה באינטרנט. ועברתי על כ80 דפים ביד2.)

 

ולכן אשמח להמלצות. יד 2 זה האופציה העיקרית!!. כי קונים יותר בפחות כסף.

התקציב הוא תלוי במחשב. בין 1500 ל2500 שקל. ניתן להגיע ל3000 במקרה והמחשב ממש בהמה.

 

** ראיתי דגמים. אבל אני לא יודע מה אפשר לשדרג (זכרון) ואיזה כרטיס גרפי יש. איזה גרסה יש למעבד. (ראיתי יש 1/2/3)

** ראיתי זכרונות של 1333. ו1666. ו2000. מה ההבדלים? יתרונות? איזה אפשר להגיע ל6GB או 8G (שהלוח אם יתמוך)

 

 

איזה חברות לחפש?

איזה חברות לא לגעת? (לא להציע לי אפל. ! לא נוגע בדברים שלהם במקל!)

 

עברתי על יד 2.

ראיתי / דל / ASUS / טושיבה / לינובו / HP / סמסונג / סוני.

ולכל חברה יש כמה סדרות (אני יודע מנסיון של חבר שלDELL סטודיו לא להתקרב! ולא לגעת. כי זה סדרה גרועה ביותר.)

 

אז על מה אתם הייתם ממליצים?

רשימה של דגמים מיד 2. לעזור לכם לעזור לי לבחור מחשב. כולם מעל ל2000 שקל

1. Asus ZENBOOK PRIME ux21a הוא חורג מהתקציב! הוא I5. וחורג מהתקציב כ3500 שקל.

2. ASUS N56VM גם הוא חורג מהתקציב. כ3500 שקל

3. Toshiba satellite M645 (מצאתי כמה דגמים )

4. ASUS K53E I7 2820QM הוא I7. כ3000 שקל

5. LENOVO y550p

6. acer i5-2410m כ2500 שקל

7. ASUS U30S כ3000 שקל

8. Dell Vostro 3500 כ3000שקל

9. HP DV7 (I7 GFORS HD. כ3000 שקל

10. LENOVO X220. הוא I5. כ 3000. שקל.

 

** ** הקישורים זה לדגמים. אני לא מתחייב שהם מדוייקים (אבל אני בטוח לגבי מה הוא I5 ומה I7.)

בהתאם למודעות שפורסמו. והדגמים שפורסמו.

 

או לקחת מחשב כזה הם ומחירים 1500-2000 שקל

SONY VAIO VPCCW21FX כ1500 שקל

ASUS U40SD. הוא I3. כ2000-2200 שקל

DELL inspirion n7110

כי ההבדלים לא גדולים בינו לאחרים?

 

 

תודה רבה לכולם על העזרה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אם אתה רוצה לעבוד עם CAD כמו שצריך, אתה צריך כרטיס QUADRO או מקביל מבית AMD/ATI מדובר על כרטיס מקצועי ולא גיימינג (כרטיסי גיימינג לא ממש מתאימים - יש המון פיצ'רים בCAD שלא עובדים כמו שצריך). זה אומר שאתה צריך פרסיז'ין נייד, הם בדיוק באים עם המעבד שאתה רוצה. אבל זה יעלה קרוב ל10K, אולי בחו"ל אתה יכול להשיג משהו כזה בכ6K.

 

אהלן

אתה יכול להגיד לי למה אתה מתכוון שאתה אומר שאני צריך פרסיז'ן נייד?

פעם ראשונה שאני שומע על זה ואשמח להמלצות בעניין.

במיוחד בחו"ל אם בארץ זה יקר מדיי.

בברכה

שמעון

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
אם אתה רוצה לעבוד עם CAD כמו שצריך, אתה צריך כרטיס QUADRO או מקביל מבית AMD/ATI מדובר על כרטיס מקצועי ולא גיימינג (כרטיסי גיימינג לא ממש מתאימים - יש המון פיצ'רים בCAD שלא עובדים כמו שצריך). זה אומר שאתה צריך פרסיז'ין נייד, הם בדיוק באים עם המעבד שאתה רוצה. אבל זה יעלה קרוב ל10K, אולי בחו"ל אתה יכול להשיג משהו כזה בכ6K.

 

למה הוא צריך להשקיע כעת במחשב כה יקר. סה"כ הו סטודנט, יהיה שימוש ב-SW אבל קרוב לודאי לא מאוד מאסיבי.

כאשר הבחור יהיה מהנדס ואם הוא יזקק לשימוש יותר כבד בתוכנות מן הסתם המעסיק יספק את הציוד, ואם לא - הרי שירכוש אז מחשב מעודכן - ממילא המחשב שירכוש כעת, אם ישרוד, יהיה מיושן למדי.

מה שחשוב לסטודנט הוא בעיקר ניידות, כלומר שהמחשב יהיה בעל ממדים ומשקל סבירים ואורך חיי סוללה מספק - כלומר "13.3, וכמובן איכות ייצור שתעמוד בטלטולים. מעבד משופר (כגון i5) יהיה יתרון. הוא לא בשלב שבו עליו להשקיע במחשב top of the line אלא בכלי בדרגת ביניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למה הוא צריך להשקיע כעת במחשב כה יקר. סה"כ הו סטודנט, יהיה שימוש ב-SW אבל קרוב לודאי לא מאוד מאסיבי.

כאשר הבחור יהיה מהנדס ואם הוא יזקק לשימוש יותר כבד בתוכנות מן הסתם המעסיק יספק את הציוד, ואם לא - הרי שירכוש אז מחשב מעודכן - ממילא המחשב שירכוש כעת, אם ישרוד, יהיה מיושן למדי.

מה שחשוב לסטודנט הוא בעיקר ניידות, כלומר שהמחשב יהיה בעל ממדים ומשקל סבירים ואורך חיי סוללה מספק - כלומר "13.3, וכמובן איכות ייצור שתעמוד בטלטולים. מעבד משופר (כגון i5) יהיה יתרון. הוא לא בשלב שבו עליו להשקיע במחשב top of the line אלא בכלי בדרגת ביניים.

 

 

מחזק כל מילה.

אני בתור סטודנט ממליץ להתמקד יותר בגודל\משקל של מחשב ופחות בביצועים, במיוחד אם בנוסף ישנו מחשב שולחני מודרני בבית.

בחירה לא נכונה של מחשב מבחינת משקל וגודל תביא למצב שבו הנייד ישאר בבית בכל הזדמנות שתצוץ. לא כיף להסחב אם נייד 15.6" + מטען גדול 12 שעות רצופות, במיוחד אם צריך להגיע מרחוק בתחבורה ציבורית וכו'.

פורסם

אתה יכול להגיד לי למה אתה מתכוון שאתה אומר שאני צריך פרסיז'ן נייד?

שמעון, הכוונה שלי זה DELL PRECISION נייד. מדובר על תחנת עבודה בעלת ביצועים טובים, מתאימה לעבודה עם CAD.

עדיין נמכר בDELL הדגם הקודם של תחנת עבודה M4600 במחיר החל מ 700$. ב900$ כבר אפשר לקנות אחת עם 8G זכרון, מעבד I5 וכרטיס מסך של AMD FIRE PRO M5950.

גודל מסך 15.6 ומחשב כבד למדי. אבל מדובר על תחנת עבודה מקצועית לכל דבר.

 

יותר מזה, לפני שאתה קונה מחשב נייד, אני ממליץ לך להכנס לאתרים של יצרניות תוכנות שאתה מתכנן להפעיל וליראות אם לדגם של מחשב או חומרה יש CERTIFICATE או לפחות SUPPORT עבור אותה תוכנה.

 

למה הוא צריך להשקיע כעת במחשב כה יקר. סה"כ הו סטודנט, יהיה שימוש ב-SW אבל קרוב לודאי לא מאוד מאסיבי.

כאשר הבחור יהיה מהנדס ואם הוא יזקק לשימוש יותר כבד בתוכנות מן הסתם המעסיק יספק את הציוד, ואם לא - הרי שירכוש אז מחשב מעודכן - ממילא המחשב שירכוש כעת, אם ישרוד, יהיה מיושן למדי.

 

זה לא עיניין של שימוש מאסיבי או לא מאסיבי. השאלה עד כמה חשוב לו שכל הפיצ'רים ותצוגה יהיו ברמה מקצועית. אין סיבה שמחשב הזה לא ישרוד 4 שנים, הרי אפשר לקנות אחריות ל4 ואפילו 5 שנים.

 

אני בתור סטודנט ממליץ להתמקד יותר בגודל\משקל של מחשב ופחות בביצועים, במיוחד אם בנוסף ישנו מחשב שולחני מודרני בבית.

בCAD זה לא עיניין של מחשב מודרני או לא, זה עיניין אם פיצ'רים של תוכנת CAD יעבדו עם כרטיס מסך או לא. גם אם יש לך מחשב גיימינג מפלצתי עם SLI ומה שלא תרצה, עדיין לא יעבדו אליו תוכנות CAD מקצועיות כמו צריך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה שטויות, יעבוד או לא יעבוד ב SW.

הולכים לאתר של סוליד ובודקים, ומה אתה יודע ?

http://www.solidworks.com/sw/support/videocardtesting.html

הפלא ופלא, גם אינטל 3000HD וגם האינטל HD4000 מאושרים לסוליד ע"י החברה עצמה.

אז יקח קצת יותר זמן לעומת הקוואדרו, אבל בטוח עדיף מהרעיון האידיוטי להסתובב עם "נייד" 17" בקמפוס.

פורסם

proxima, ברור! עדיף נטבוק עם מעבד אטום. פותח השרשור ציין לפחות SW.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

tzvipper - קצת התיחסות לצרכים ולעלויות. שמתי לב בשרשור הנוכחי יש לך נטיה להציע לבחור מחשבים שמתאימים למהנדס שעיקר עבודתו CAD. לצרכים שבחור מתאר - סטודנט להנדסה, איני יודע באיזה שלב, ה-Dell Precision ב-6-10 אש"ח נשמע כ-overshoot רציני. בדיוק כפי שלא כל אחד זקוק ללמבורגיני. הבחור זקוק למאזדה 3, או לכל היותר למאזדה 6 של המחשבים הניידים, לא לסילבראדו (בהתיחס לגודל הפיזי וגם לעלות ולצריכת האנרגיה).

אני חוזר ואומר - מנסיון (נכון - של הבן שלי, לא שלי) - מחשב שנרכש לפני כשנתיים במחיר 4 אש"ח עשה עבודה מצויינת עם צרכי SW של סטודנט להנדסה, ומחשב מעודכן במחיר דומה או אפילו קצת יותר זול יעשה עבודה יותר טובה. ד"א - מדובר במחשב יחיד שלו, אין לו מחשב נייח - כלומר המחשב הנייד משמש אוו גם לכל העבודות בבית.

לגבי תחנת העבודה שהזכרת - היא מפורסמת באתר דל במחיר קרוב ל-$1500 (לפני הוצאות יבוא). לא חיפשתי ברשת מחירים יותר נוחים, אבל הממדים ("15.6, 2.79 ק"ג לא כולל אבזרים) הופך את המחשב ללא נוח לסטודנט שסוחב את המחשב הרבה על הגב וסובל מחוסר נקודות חשמל בחדרי ההרצאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...