Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. הקורס מיועד הן לקטנוענים והן לכל דו"ג שהוא.

ב. התאריכים הצומעים לנו - הם ה-6.9 וה-14.9.

ג. מחיר - הנחה (נכון לעכשיו - אולי יותר בהמשך לפי היענות האנשים) של 10% על מחיר מקורי של 750 ש"ח.

ד. לכל האופנוענים - שלב א'+ב' 1250 ש"ח.

ה. אני מבקש מכל מי שרותה להצטרף אלינו לקורס ליצור קשר עמי במהירות האפשרית כיוון שלוחות הזמנים במרכז לרכיבה בטיחותית הוא צפוף עד מאוד ומספר המקומות מוגבל.

כל מי שרציני ויכול לסגור על תאריך - מוזמן להתקשר אליי בפלאפון 065-635570(יאיר) ולהשאיר הודעה(אם אני לא עונה) ברורה עם כל הפרטים שלכם - שם, מס' טלפון, דו"ג עליו אתם רוכבים והתאריך שברצונכם לעבור את הקורס. אם יש באפשרותכם להגיע בשני התאריכים המצוינים נא לציין זאת ולציין לאיזה אתם מעדיפים.

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

×
×
  • תוכן חדש...