Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פונטו 2008 vs טויוטה יאריס 2002


Yardenp4
שימו לב! השרשור הזה בן 4097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עברו רק ידיים פרטיות, שתיהן בעלות קילומטראז' נמוך, ולמרבית הפלא המחיר שלהן זהה 30,000 ש"ח.

 

מישהו שאני תופס ממנו מבין עניין אמר לי שהמחירים של כל הדגמים החדשים כדוגמת פיאט פונטו גרנדה נובעת מצמצום מודע של החברה בחומרים ובאיכות הרכב על חשבון הקונה, ושזאת הסיבה למה רכבים חדשים עולים כל כך מעט.

 

בכל אופן אני לא מבין הרבה ומעלה את השאלה הזאת בפורום ובנוסף מה עדיף לפי דעתכם פיאט פונטו גרנדה 2008 או טויוטה יאריס 2002.

 

counselors sound your statements !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהפונטו צעירה יותר אבל,המחיר עדיין נשמע נמוך מידי,חובה לבדוק שלא היתה בליסינג (_יכולים לומר מה שרוצים,חובה לבדוק במחשב משרד הרישוי).בנוסף,האם היא בעלת גיר רובוטי (אם כן,יש לבדוק בזהיראות ובחשדנות,תיקון שם עלול לעלות לא מעט כסף).

כפי שהבנת,הפונטו עדיפה אבל צריך לבדוק בזהירות ובחשדנות גם שברכב השתמשו רק בנוזל קירור מקורי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שיש לו טויוטה משומשת חושב שיש לו ביד מכרה זהב.

 

תבדוק את כל הטויוטות (וגם הונדה) ביד 2 לעומת רכבים אחרים ותראה את ההבדלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרנדה לדעתי,בטוחה יותר,תא מטען גדול יותר,וחדשה ב6 שנים,המחירון של היאריס פשוט הזוי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברו רק ידיים פרטיות, שתיהן בעלות קילומטראז' נמוך, ולמרבית הפלא המחיר שלהן זהה 30,000 ש"ח.

 

מישהו שאני תופס ממנו מבין עניין אמר לי שהמחירים של כל הדגמים החדשים כדוגמת פיאט פונטו גרנדה נובעת מצמצום מודע של החברה בחומרים ובאיכות הרכב על חשבון הקונה, ושזאת הסיבה למה רכבים חדשים עולים כל כך מעט.

 

בכל אופן אני לא מבין הרבה ומעלה את השאלה הזאת בפורום ובנוסף מה עדיף לפי דעתכם פיאט פונטו גרנדה 2008 או טויוטה יאריס 2002.

 

counselors sound your statements !

 

לגמרי נכון. בפיאט יש שימוש נרחב בפח ממוחזר שמגיע מקופסאות שימורים, כאלו ששימשו בעיקר לאיחסון מלפפונים חמוצים ( ומכאן כנראה הריח המשונה האופייני לפיאטים שיצאו מהחנות ) , בידוד אקוסטי למשל נעשה עם קרטוני ביצים ואלו רק דוגמאות ספורות. אין בכלל ספק שהיאריס מבחינה זו עושה שימוש בחומרים הרבה יותר טובים. האמת היא שההנחה השורה בקרב מביני ענין מהסוג שהבאת כאן, לפיה החברה משלמת יותר על האוטו מאשר הקליינטים שלה בשל איכותו הגבוהה, כנראה מחזיקה לא מעט מים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברו רק ידיים פרטיות, שתיהן בעלות קילומטראז' נמוך, ולמרבית הפלא המחיר שלהן זהה 30,000 ש"ח.

 

מישהו שאני תופס ממנו מבין עניין אמר לי שהמחירים של כל הדגמים החדשים כדוגמת פיאט פונטו גרנדה נובעת מצמצום מודע של החברה בחומרים ובאיכות הרכב על חשבון הקונה, ושזאת הסיבה למה רכבים חדשים עולים כל כך מעט.

 

בכל אופן אני לא מבין הרבה ומעלה את השאלה הזאת בפורום ובנוסף מה עדיף לפי דעתכם פיאט פונטו גרנדה 2008 או טויוטה יאריס 2002.

 

counselors sound your statements !

 

מאיפה צצים כל אותם מביני העניין האלה דווקא בררץ הקודש? LOL

 

אתה יודע ש"פיאט" זה לא רק פונטו אלא חברת ענק (פיאט, אלפא,מזראטי,פרארי, ועוד??)

בחיי אפילו בעזה יש יותר מביני עניין מאשר בארץ הליסינג שלנו. עצוב!

 

הרכב הזה מצויין ונותן תמורה מעולה למחיר!

הסיבה היחידה שהשוק שלה עלוב בארץ נובעת מתמחור הזוי של היבואן שמנסה בכוח להציב מכונית זולה וחסכונית ערומה מכל תוספות בתקציב של כמעט משפחתית (מחירים לפני המהפכה סביב 105K ש"ח)

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שיש לו טויוטה משומשת חושב שיש לו ביד מכרה זהב.

 

תבדוק את כל הטויוטות (וגם הונדה) ביד 2 לעומת רכבים אחרים ותראה את ההבדלים.

 

 

אני מזמין אותך לקנות איסוזו טרופר דיזל שנת 2002 במחיר של 30 אלף ש"ח.

במקום פראדו 2002 דיזל במחיר של 75-90 אלף ש"ח

 

אני היתי "פראייר" וקניתי פראדו 2002 ב 82 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה צצים כל אותם מביני העניין האלה דווקא בררץ הקודש? LOL

 

אתה יודע ש"פיאט" זה לא רק פונטו אלא חברת ענק (פיאט, אלפא,מזראטי,פרארי, ועוד??)

בחיי אפילו בעזה יש יותר מביני עניין מאשר בארץ הליסינג שלנו. עצוב!

 

הרכב הזה מצויין ונותן תמורה מעולה למחיר!

הסיבה היחידה שהשוק שלה עלוב בארץ נובעת מתמחור הזוי של היבואן שמנסה בכוח להציב מכונית זולה וחסכונית ערומה מכל תוספות בתקציב של כמעט משפחתית (מחירים לפני המהפכה סביב 105K ש"ח)

 

קצת מבלבל לקרוא מצד אחד שהאוטו נותן "תמורה מעולה למחיר" ועוד עם סימן קריאה ושורה אחרי זה שהוא לוקה בלא פחות מ"תמחור הזוי", אבל נעזוב, הסיבה בשלה הוא לא נמכר בארץ, נוגעת פחות למחירו ויותר לעובדה שיש כאן לא מעט אנשים, גם "מביני ענין" וגם "כאלו שמחזיקים מהם", שמספרים שהאוטו הזה, בין בגלל מדיניות יצרן, בין בגלל DNA לקוי, בין בגלל TONY הידוע, הוא פשוט אוטו מחורבן. הנה עובדה, יש כאן אפילו מישהו שמתלבט ברצינות אם לא להעדיף יאריס זקנה על פונטו צעירה משמעותית ובאותו מחיר. ומכאן קודמי יכול בהחלט להסיק שהמחיר, מפתה ככל שיהיה, אינו מספיק בכדי להוריד את הכתם הדימיוני הזה מעל המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי גרנדה פונטו. יש לי הרבה שנות פיאט.

כשרכשתי המכונאי שבדק עבורי אמרלי שהיא במצב מצוין אך למה לי פיאט לא אמינה.

החמיאו על העיצוב אך גם על האומץ כי היא לא אמינה.

אומץ הוא סוג של טיפשות, כידוע.

כשאני עוצר אני בדרך!, לעזור לאיזו טויוטה תקועה להניע, הוא לא רוצה עזרה. הפיאט לא אמינה והטויוטה שלו עלולה להידבק.

קשה לחיות עם רכב כה לא אמין, כך אומרים המבינים בפורום. רק האוטו אומר אחרת, נוסע ונוסע למרות מה שאומרים. זה לבדו מצביע על חוסר אמינות.

ברכב בן עשר תיתקל בבלאי שאינו אופייני לחדש יותר. יתכן ויאריס טובה יותר. לא בפער כזה.

יבואני פיאט לקו בליקוי מאורות וייבאו בעיקר גרנדה חלשות. אם זה לא מפריע ולא נורא, רכשת רכב, כמעט במתנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מבלבל לקרוא מצד אחד שהאוטו נותן "תמורה מעולה למחיר" ועוד עם סימן קריאה ושורה אחרי זה שהוא לוקה בלא פחות מ"תמחור הזוי", אבל נעזוב, הסיבה בשלה הוא לא נמכר בארץ, נוגעת פחות למחירו ויותר לעובדה שיש כאן לא מעט אנשים, גם "מביני ענין" וגם "כאלו שמחזיקים מהם", שמספרים שהאוטו הזה, בין בגלל מדיניות יצרן, בין בגלל DNA לקוי, בין בגלל TONY הידוע, הוא פשוט אוטו מחורבן. הנה עובדה, יש כאן אפילו מישהו שמתלבט ברצינות אם לא להעדיף יאריס זקנה על פונטו צעירה משמעותית ובאותו מחיר. ומכאן קודמי יכול בהחלט להסיק שהמחיר, מפתה ככל שיהיה, אינו מספיק בכדי להוריד את הכתם הדימיוני הזה מעל המותג.

 

כוונתי הייתה לשוק יד שניה, ועזוב אין לי כוח כבר למביני עניין מארץ הקודש שמבינים יותר מכל אחד בעולם(וגם מעדיפים לשלם ביוקר על כל דבר למען הממשלה)

 

מספיק ליראות את נתוני המכירות של הפיאטים בחו"ל ואז להבין שהסיבה היחידה לכישלון שלהם זה היבואן ההזוי.

פיאט מכוונים את הפנדה והפונטו לשוק הנמוך שזה היה הרכבים הכי זולים שלה שיתנו תמורה גבוהה למחיר(בטיחות מקסימלית, חסכון בהוצאות ודלק וכו'). ומי שמעוניין ביותר יוקרה יש להם את אלפא רומאו ועליה את המזראטי- הכל בהתאם לתקציב הלקוח והדרישה.

 

אבל בארץ יש יבואן שהביא את הפנדה/פונטו במיפרט הכי נמוך שקיים אצל היצרן ללא כל אבזור(חלונות חשמל:shock: ) בגירסאות הכי חלשות(67~77 כ"ס) ודפק להם מחיר פרימיום שגרם לה להתחרות במכוניות מאובזרות בכל טוב (בזמנו הפונטו הערומה נימכרה בכ105~110 אלף ש"ח WTF?)

 

ואם היה לך את הגרנדה לא היית מדבר כך, תתחיל לעבור על החלקים שלו ותגלה שהוא לא פחות גרמני מהוואגיות שכולם אוהבים כאן בפורום, ואמין הרבה יותר מהן!.

 

מה עדיף? פאביה או גרנדה באותו מחיר?

בפאביה מחיר ביטוח כפול, עלות טיפולים כפולה עד משולשת ופחות חסכונית מהגרנדה בדלק, ולא יותר אמינה.

ואם דובר על אמינות הפיאט- על תאשימו את הרכב אלא את המוסכים שהם "מביני עניין" בטכנולוגיה המיתקדמת של ימנו(רובוטים וכו')

 

בסגמנט שכל הייעוד שלה הוא המחיר הנמוך והחיסכון באחזקה הפיאטים צריכים לככב אך ביגלל היבואן וכל אותם מביני עניין תמשיכו לשלם מחירים כפולים על מכוניות אחרות.

 

את הגרנדה שלי יש לי כבר 3 שנים ומרוצה מכל רגע, הרבה כסף נישאר בכיס ואמיניות ללא פשרות.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופס- עכשיו שמתי לב :oops:

 

מצד אחד -אכן צריך לעשות משהו לגבי כל מביני העניין האלה, מצד שני- למה לנו? עדיף ככה, ביזכותם אנו יכולים ליקנות רכב יד שני חדשה בכלום כסף :-).

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה גרנדה:

1. בטיחות

2. נוחות ומרווח פנים

3. עיצוב

4. הגיל שמשחק תפקיד

 

למה יאריס:

1. שמירת ערך

2. שמירת ערך

3. אף אחד לא יצחק עליך שקנית פיאט

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו באמת משלם היום 30K על רכב בן 10?

 

אני חושב שכל עניין שמירת הערך האגדית של היאריס היה נכון לעידן שבו לא היו כמעט מכוניות קטנות ואוטומטיות.

 

יאריס 2006 נמכרת במחירים של סביבות 45K, שזה לא רחוק מהמחיר של פיקנטו משומשת קלות בת שנה...ועוד את ההפרש מוכנים לפרוס לך ל-60 תשלומים, העיקר שתיקח את הרכב מהמגרש, מה שלא זכור לי שעושה לקוח פרטי.

 

אז בחייאת - אין שום סיכוי שבעל היאריס לא מפחית לפחות 15-20K מהמחיר, כדי להעיף את הרכב, אחרת אין כמעט טלפונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...