Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי SX4 בעיה מוזרה עם המזגן


refael22
שימו לב! השרשור הזה בן 4187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר ברכב בן שלוש וחצי שנים וזו תופעה שלא קוראת כל הזמן - המזגן נכבה ונדלק בהפרשי זמן בערך של 30 שניות. זה קורה רק בנסיעה.נורת המזגן לא מראה משהו מיוחד אבל ברמזורים אני ממש יכול לשמוע איך המזגן נכנס לפעולה ומפסיק.

כשהרכב בסיבובי סרק התופעה נעלמת הכל תקין, אני חייב לציין שכשהמזגן עובד הוא מקרר מצויין כך שאין בעיה של גז.

הלכתי למוסך ודווקא אז התופעה נעלמה והמוסכניק לא הבין מה אני רוצה ממנו. לדעתו אין שום בעיה במזגן.

אני לא יודע מה לעשות בנסיעה ארוכה מרגישים שהמזגן לא מצליח לקרר טוב

להתעלם מהבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק מה מצב נוזל הקירור ברדיאטור (כשהמנוע קר!!!) ומה המצב במיכל העיבוי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכל העיבוי צריך להיות מלא, ליתר דיוק בין קו המינימום למקסימום, יש סימון על המיכל. מיכל העיבוי אינו קשור למזגן אלא משמש את הרדיאטור והוא חלק ממערכת הקירור של הרכב.

אני לא מבין למה רדיאטור ברכב יפני הולך לניקוי לאחר 3 וחצי שנים, אלא אם הייתה תקלה שהוזנחה או שנעשה שימוש במים \ נוזל קירור שאינו תואם למפרט היצרן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכל העיבוי לא מלא אלא "מפוצץ" במי רדיאטור כלומר הרבה מעל קו המקסימום. הרכב טופל 3 שנים במוסך מורשה וגם אני לא מבין למה צריכות להיות בעיות כאלו לרכב יפני אבל מתברר בדיאבד ואחרי חפירה באינטרנט שיש בעיות של התחממות ברכב הזה עוד מתקופת הליאנה.

מחר ניהיה יותר חכמים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיש חוסר בנוזל קירור ברדיאטור (ובד"כ גם מיכל העיבוי ריק) הרכב מתחמם ומנתק את מדחס המזגן במצבים שונים. בדיקת נוזל הקירור היא אחת הבדיקות שיש לבצע לאבחון תקלות ניתוק מדחס ברכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...