Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי ייטי 1.2 TSI ידנית חדשה מהחברה ומכיוון שהרכב הוא לא ברמת אבזור מפוארת רציתי להתקין כמה דברים ברכב אבל שיהיו מותקנים ברמה גבוהה ואיכותית.

אין לי מושג איזה מערכות איכותיות נמצאות היום בשוק ולכן אני מתייעץ איתכם חברי הפורום אם תוכלו להמליץ על דגמים של דיבוריות וחיישני רוורס שמומלצות ואם תוכלו להמליץ על מתקין טוב ואיכותי באזור ירושלים זה יכול לעזור המון.

בנוסף, אם תוכלו להסביר מה זו בדיוק העלוקה הזו שחברות הביטוח מבקשות להתקין ברכב אשמח לקרוא ולהשכיל.

תודה רבה ושבת שלום!

פורסם

מה התקציב שלך?

באיזור ה 1200 שקל תקבל דיבורית מצויינת של BURY - CC9060 עם חיבור ישיר למערכת הרכב (רמקולים, כיבוי והדלקה ושליטה מההגה על הווליום כולל MUTE בכניסה של שיחה)

הדיבורית מגיעה עם מסך מגע שמאפשר חיוג ישיר ממנו, כל אנשי הקשר מסתנכרנים מהטלפון וכך למעשה אתה יכול להשאיר את הטלפון באיזשהו תא או בכיס ואין צורך לשים אותו במעמד מיוחד.

http://www.gv-system.com/product_info.php?cPath=137&products_id=937

 

חיישנים אפשר לרכוש ב300 שקל או פחות כולל התקנה. לא משנה מה השם שמודבק עליהם, כולם מסין.

 

לגבי מיקום התקנה בירושלים, יש 2 מקומות שהייתי ממליץ עליהם.

 

1. תלפיות, רח' הפרסה (בכיכר) יש את המתקין הרשמי של פלאפון - מקצועיים ומהירים.

2. תלפיות, רח' פייר קניג, תחנת דלק אפרתי מול קניון הדר - מקצועיים.

 

כל השאר לא מבינים בהתקנה, רק במכירה.

פורסם

מחפש משהו במחיר יותר נמוך בסגנון הפארוט אולי.. לגבי מתקינים שמעתי על אבי אביזרים, האם מומלץ? אז בעצם לא משנה איזה חיישנים.

פורסם

שאלה נוספת, האם יוצא יותר משתלם כספית לקנות דיבורית/חיישנים באינטרנט ולהתקין אצל מתקין מקצועי?

אם כן על איזה אתרים ומותגים הייתם ממליצים?

פורסם

לגבי parrot -

אצלי מותקנת MKI9000 שקיבלתי עם הרכב ואני מאד מרוצה.

שאלתי כמה חברים וכולם אומרים ששומעים אותי מצוין.

הדיבורית עובדת דרך המערכת המקורית ומשתיקה אותה במקרה הצורך. היא גם תומכת A2DP כך ש-waze עובדת בלי בעיה דרך הדיבורית (וזה כמובן גם מאפשר שמיעת מוזיקה ממכשיר הסלולר).

תוספת נחמדה היא כבל עם חיבורי aux ,iphone ו-usb שאפשר להתקין בתא הכפפות וכך לקבל עוד כניסות למערכת. מעולה למי שאין לו כניסות כאלה במערכת המובנית.

שים לב שזו דיבורית שמגיעה ללא מסך, היא מגיעה עם שלט אלחוטי שניתן להתקין גם על ההגה.

יש לי תושבת של brodit לטלפון (מומלץ מאד אגב), כך שאין לי צורך בשום מסך אחר.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

הרכב הגיע עם מעמד לטלפון שממוקם מצד שמאל של תא הכפפות בקונסולה המרכזית.

זה המיקום הנפוץ אצל מתקינים, רק שאצלי מישהו שכח שהרכב ידני ולכן בהילוך חמישי אי אפשר לראות את המסך :?

חוץ מזה, ברוב הנסיעות שלי אני משתמש ב-waze ומדובר במיקום מאד לא בטיחותי שמצריך הורדת העיניים מהכביש.

חיפשתי מעמד איכותי שלא ירטוט ובעל וואקום שמחזיק זמן, אבל בסופו של דבר הגעתי למוצר הזה דרך הפורום.

המוצרים של brodit מותאמים לכל רכב כמעט והם נתפסים ללא כל וואקום במגוון מיקומים על הקונסולה ובדש.

בזמן ההזמנה בוחרים יצרן, דגם, שנתון ומיקום מהמיקומים האפשריים לרכב הספציפי. בכל רכב שיטת הקיבוע שונה, אצלי למשל התושבת חובקת את הקורה שבין הדלת הקדמית לחלון הקטן שלפניה - אתה יכול לראות בהמשך הדף בקישור שצירפתי קודם.

מדובר במוצר יציב מאד שמשתלב יופי ברכב ולא נראה שהולך לזוז מילימטר בשנים הבאות.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
הרכב הגיע עם מעמד לטלפון שממוקם מצד שמאל של תא הכפפות בקונסולה המרכזית.

זה המיקום הנפוץ אצל מתקינים, רק שאצלי מישהו שכח שהרכב ידני ולכן בהילוך חמישי אי אפשר לראות את המסך :?

חוץ מזה, ברוב הנסיעות שלי אני משתמש ב-waze ומדובר במיקום מאד לא בטיחותי שמצריך הורדת העיניים מהכביש.

חיפשתי מעמד איכותי שלא ירטוט ובעל וואקום שמחזיק זמן, אבל בסופו של דבר הגעתי למוצר הזה דרך הפורום.

המוצרים של brodit מותאמים לכל רכב כמעט והם נתפסים ללא כל וואקום במגוון מיקומים על הקונסולה ובדש.

בזמן ההזמנה בוחרים יצרן, דגם, שנתון ומיקום מהמיקומים האפשריים לרכב הספציפי. בכל רכב שיטת הקיבוע שונה, אצלי למשל התושבת חובקת את הקורה שבין הדלת הקדמית לחלון הקטן שלפניה - אתה יכול לראות בהמשך הדף בקישור שצירפתי קודם.

מדובר במוצר יציב מאד שמשתלב יופי ברכב ולא נראה שהולך לזוז מילימטר בשנים הבאות.

 

איך הפלאפון GPS מתחבר אליו?

פורסם
לגבי parrot -

אצלי מותקנת MKI9000 שקיבלתי עם הרכב ואני מאד מרוצה.

שאלתי כמה חברים וכולם אומרים ששומעים אותי מצוין.

הדיבורית עובדת דרך המערכת המקורית ומשתיקה אותה במקרה הצורך. היא גם תומכת A2DP כך ש-waze עובדת בלי בעיה דרך הדיבורית (וזה כמובן גם מאפשר שמיעת מוזיקה ממכשיר הסלולר).

תוספת נחמדה היא כבל עם חיבורי aux ,iphone ו-usb שאפשר להתקין בתא הכפפות וכך לקבל עוד כניסות למערכת. מעולה למי שאין לו כניסות כאלה במערכת המובנית.

שים לב שזו דיבורית שמגיעה ללא מסך, היא מגיעה עם שלט אלחוטי שניתן להתקין גם על ההגה.

יש לי תושבת של brodit לטלפון (מומלץ מאד אגב), כך שאין לי צורך בשום מסך אחר.

 

 

לא הבנתי

בעיקרון זה מה שאני רוצה

http://www.mountonus.com/Toyota-Corolla/Brodit-ProClip-Mount-854216-32736.aspx

אבל מזה נותן לי ? שאני יכול לקדוח לשמה מה שאני רוצה?

פורסם
מחפש משהו במחיר יותר נמוך בסגנון הפארוט אולי.. לגבי מתקינים שמעתי על אבי אביזרים, האם מומלץ? אז בעצם לא משנה איזה חיישנים.

 

מנסיון מר עם האדון - חאפרים.

 

שאלה נוספת, האם יוצא יותר משתלם כספית לקנות דיבורית/חיישנים באינטרנט ולהתקין אצל מתקין מקצועי?

אם כן על איזה אתרים ומותגים הייתם ממליצים?

 

לא משתלם כי אז לרוב המתקינים ידפקו לך כזה מחיר על ההתקנה כי הם מפסידים את הרווח על המוצר.

 

אני הצלחתי לרדת עם הדיבורית הנ"ל ל 950 ש"ח כולל התקנה ומתאמי CANBUS לשליטה מההגה.

פורסם
מנסיון מר עם האדון - חאפרים.

 

 

 

לא משתלם כי אז לרוב המתקינים ידפקו לך כזה מחיר על ההתקנה כי הם מפסידים את הרווח על המוצר.

 

אני הצלחתי לרדת עם הדיבורית הנ"ל ל 950 ש"ח כולל התקנה ומתאמי CANBUS לשליטה מההגה.

 

על מי אתה ממליץ ואצל מי התקנת?

פורסם

לגבי מיקום התקנה בירושלים, יש 2 מקומות שהייתי ממליץ עליהם.

 

1. תלפיות, רח' הפרסה (בכיכר) יש את המתקין הרשמי של פלאפון - מקצועיים ומהירים.

2. תלפיות, רח' פייר קניג, תחנת דלק אפרתי מול קניון הדר - מקצועיים.

 

כל השאר לא מבינים בהתקנה, רק במכירה.

 

12345

פורסם

מה שאני רציתי להתקין עולה באיזור ה 1200.

קצת לחץ ואפשר לרדת.

 

כולל הדיבורית, התקנה וחיווט.

תתעקש על התקנה לרמקולים של הרכב ולא לרמקול המעפאן שמגיע עם הערכה. יחסוך לך גם חיתוכי חוטים ברכב.

לא משנה במה תבחר בסוף

פורסם
מה שאני רציתי להתקין עולה באיזור ה 1200.

קצת לחץ ואפשר לרדת.

 

כולל הדיבורית, התקנה וחיווט.

תתעקש על התקנה לרמקולים של הרכב ולא לרמקול המעפאן שמגיע עם הערכה. יחסוך לך גם חיתוכי חוטים ברכב.

לא משנה במה תבחר בסוף

איזה דיבורית התקנת?

של פארוט MKI9000?

אני מחפש משהו באיזור ה- 500 ש"ח אבל אם זה אפשרי שזה יתחבר למערכת הרכב המקורית וישתיק את המוזיקה ובנוסף להשמיע דרך הפלאפון מוזיקה..

בנוסף- צבי, למה איך מחברים לתושבת את הפלאפון/אייפון/GPS?

×
×
  • תוכן חדש...