Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מפנק "אנטי פוזה" ב80-100K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אנו זקוקים להמצלתכם בבחירת רכב משפחתי, שלא מושך תשומת לב, משהו כזה שנראה פשוט וזול מבחוץ אבל מפואר מבפנים. כרגע נוסעים בCC חדשה.

 

דרישות וצרכים:

מרווח ואבזור פנים - צריך להיות מקום מאחור ל4 זאטוטים. סביבה מרווחת מאוד לנהג, עם כיסא תומך במיוחד. גם גאדג'טים bulid-in יתקבלו בברכה.

כוח זמין - עדיפות למנוע קטן וחסכוני עד 2.0 ליטר, אבל עם מומנט וכ"ס גבוהה ככל האפשר (טורבו?).

בטיחות - מרבית כמובן.

מראה - חשוב ביותר שהרכב ישדר "פשטות" ועממיות ולא ימשוך תשומת לב מיוחדת.

תקציב - עקרונית זמין הרבה יותר אבל אין טעם לדעתי להשקיע ברכב שהשיקול העיקרי בבחירתו הוא פשטות ועממיות. לכן התקציב עומד על בין 80K ל 100K ואני חושב שזה מספיק.

 

נשמח להמלצות.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

מקום לארבעה ילדים זה אומר מינוואן קומפקטי, בתקציב הזה אני מציע לבדוק את הטויוטה וורסו שאמנם לא ממש חזק או מפנק אבל דיי קומפקטי ולא יותיר רושם על אף אחד.

 

בהצלחה.

פורסם

מדובר בילדים קטנים מגיל 6 עד 11 ב CC הם יושבים ברווח ונוחות.

כרגע רכב 5 מקומות מספיק לנו, אבל חשוב שהוא יהיה מרווח יחסית מאחור מה שבד"כ נפוץ יוצר בקטגוריות "מנהלים" למינהם.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

אתה מבין שלמרות שאתה יכול להושיב בנוחות או בדוחק מס' העולה על 3 נפשות בספסל האחורי של הפאסאט\סופרב זה לא חוקי ומסוכן!

אין לך יותר מ3 חגורות בטיחות ובעת תאונה חס וחלילה התוצאות יהיו קטלניות.

כפי שצוין פה אתה זקוק למיניוואן דוגמת S-MAX ,C4 PICASO,גרנד סניק,קשקאי + 2 .

הרכבים הללו בעלי 7 מקומות כאשר 2 מהם נועדו לילדים ולכן עשוי להתאים לצרכייך.

הסיטרואן מעוצבת באופן נאה וסולידי ,מאובזרת לא רע בכלל ומרוסקת כיד שנייה במחירון כיום,מעבר לזאת שסיטרואן בדר''כ מאובזרים בגאדג'טים חמודים וסביבת מחייה נעימה בהשוואה ליפניות המתחרות.

פורסם

בעניין החוקיות, מותר להושיב 4 ילדים במושב האחורי. לעניין הבטיחות ברוב הרכבים יש חגורה תחתונה המאפשרת חגירת שתי אנשים ביחד. אבל עם זאת, אתה צודק ונעלה את 7 מקומות על הפרק.

 

עקרונית אין התנגדות לרכב 7 מקומות, אבל רובם לא פרקטיים ומאובזרים בדלילות רבה. שלא נדבר על הנוחות והמנוע הדליל. (מאזדה 5, פיקסאו)

לעומת זאת ישנם אופציות 7 מקומות יותר מעניינות כמו דודג' ג'ורני אבל צעקני משהו.

 

מה אתם אומרים על טוראן?

 

שכחתי לציין שאנו גרים באזור הררי לכן כוח אמיתי הוא deal breaker אמיתי.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
בעניין החוקיות, מותר להושיב 4 ילדים במושב האחורי. לעניין הבטיחות ברוב הרכבים יש חגורה תחתונה המאפשרת חגירת שתי אנשים ביחד. אבל עם זאת, אתה צודק ונעלה את 7 מקומות על הפרק.

 

עקרונית אין התנגדות לרכב 7 מקומות, אבל רובם לא פרקטיים ומאובזרים בדלילות רבה. שלא נדבר על הנוחות והמנוע הדליל. (מאזדה 5, פיקסאו)

לעומת זאת ישנם אופציות 7 מקומות יותר מעניינות כמו דודג' ג'ורני אבל צעקני משהו.

 

מה אתם אומרים על טוראן?

 

שכחתי לציין שאנו גרים באזור הררי לכן כוח אמיתי הוא deal breaker אמיתי.

הטוראן אידיאלית וכאילו נתפרה במיוחד לצרכיך!

 

מנוע חזק מאוד, חסכוני, בטיחותי, מאובזר (במיוחד ברמת האיבזור הבכירה - הייליין, אך גם לקומפורטליין לא חסר דבר), נחבא אל הכלים כלפי חוץ, אך איכותית ומרשימה מבפנים.

 

כמובן שתאכלס בנוחות את ההרכב המשפחתי שציינת.

 

ממליץ בחום!

פורסם
בעניין החוקיות, מותר להושיב 4 ילדים במושב האחורי. לעניין הבטיחות ברוב הרכבים יש חגורה תחתונה המאפשרת חגירת שתי אנשים ביחד. אבל עם זאת, אתה צודק ונעלה את 7 מקומות על הפרק.

 

 

אני זוכר שבתור ילד היינו תמיד מחביאים את הרביעי... מעניין לדעת שזה דווקא חוקי (:

---------------------

גל ארנרייך

פורסם

אחרי רענון נהיגה שעברתי השבוע, החוק טוען שהנוסעים צריכים להיות חגורים לפי מספר החגורות (נניח 5), אבל, מותר להסיע כמות אנשים הנקבעים ברישיון! כלומר, ה-5 חייבים להיות חגורים ואיתם עוד מספר לא חגורים כפי שהרישיון מורה.

אגב, לפי מה שסופר לנו זאת קומבינה שנוצרה בשביל משפחות מרובות ילדים ממגזרים מסויימים...

 

פורסם

עד כמה שאני יודע, המגבלה היא לא רק ברשיון הנהג אלא ברשיון הרכב.

כתוב כמה נוסעים מותר להסיע. בלי קשר לעובדה שזה באמת לא אחראי.

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...