Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף , דיברתי הרגע עם מוסך מרכזי מורשה , וקבעתי טיפול לרכב. ציינתי שאני רוצה להחליף את השמן גיר

אז הנציג (שהוא אחראי מכונאים גם) אמר שאין דבר כזה והשמן גיר Long Life ואסור להחליפו.

חברים יקרים מישהו יכול לשפוך שמן (אור) על הנושא ? כל מומחי הב.מ.וו למינכם .. אנא ייעצו..

תודה

פורסם

לפי מה שגם אני שמעתי לא מחליפים לגיר הזה[רציף] שמן בכלל, לאחר החלפת השמן יהיו רק בעיות ,

וזה גם מיועד לגירים של אודי a6 עם cvt שהחברה מדגישה שלא מחליפים שמן לגירים האלו.

פורסם

אם אתה מדבר על התיבה zf vt1-27t

היא דומה לתיבה המורכבת ברובר 25 45 zf vt1-32A

וכנראה שהם משתמשות באותו שמן.

 

השמן בה הוא CVT ESSO 799

והוא נמכר בחברת המזרח תמורת 360 ש"ח ל-4 ליטר.

הוא מגיע אליהם בחביות כך שהוא נמכר במיכלים לא מקוריים, והוא אדום.

אם אתה רוצה חצי ליטר להשלמות, יש לי ואתן לך בשמחה.

 

מצורף קובץ PDF

zfvt1-27t.pdf

פורסם

לפותח השרשור : בימים אלו אני בודק על מקום ראוי שישפץ גיר זהה ברכב של חברתי { קופר מודל 2004} הגיר קרס פתאום ועלות החלפתו בקמור מעל 40000 שח ! כאשר ההצעה היחידה שהשגתי בינתיים היא סביב ה17000 שח .

הגיר הזה הוא העקב אכילס של המכונית והוא מחורבן מיום היווצרו . אחרי שקראתי לילות שלמים בפורומים של מיני בחול כי בארץ אין כמעט מידע הבנתי שמומלץ בפרוש להחליף שמן לעיתים קרובות כדי להאריך את חיי הגיר. בכל מקרה אין מדיד גובה שמן לגיר וכדי לדעת שאתה במפלס הנכון אתה נדרש לרוקן את כל השמן ולמלא מחדש בדיוק 5 ליטרים . אני בהחלט מאחל לך אריכות ימים לתיבה המחורבנת הזאת כי חוץ ממנה הרכב מצויין . אגב אחרי ביקור במוסך המרכזי של קמור { פת } אני יכול לומר לך שיותר את הרכב שלי אני לא משאיר שם רמת המכונאים והאיטיות במתן השירות היו מתחת לכל ביקורת מבחינתי . בכל מקרה בהצלחה ושוב חוזר על המלצתי לקרוא המון בפורומים בחול.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

אוקיי תודה רבה קודם כל

בדיוק חזרתי מהסוכנות המרכזית לאחר ביצוע טיפול 10 אלף.

כששאלתי את נציג השירות , לגבי החלפת השמן גיר , הוא טען בתוקף וחד משמעית שאת השמן גיר הזה לא מחליפים EVER!

ואם אני ממש ממש מתעקש להחליף אז הם "מחתימים" אותי שזה על אחריותי ושהם צריכים אישור מיוחד "מגרמניה" כדי

לעשות את ההחלפה.

אני לא מבין איך שמן לא משנה איפה , יכול להיות "נצחי" ושישמור על התכונות שלו למשך שנים עם כל הפיח והשבבים שנופלים מהגלגשים??

יש סמכות יותר מקצועית שאני יכול לפנות אליה ב במוו ישראל?

פורסם
לפותח השרשור : בימים אלו אני בודק על מקום ראוי שישפץ גיר זהה ברכב של חברתי { קופר מודל 2004} הגיר קרס פתאום ועלות החלפתו בקמור מעל 40000 שח ! כאשר ההצעה היחידה שהשגתי בינתיים היא סביב ה17000 שח .

הגיר הזה הוא העקב אכילס של המכונית והוא מחורבן מיום היווצרו . אחרי שקראתי לילות שלמים בפורומים של מיני בחול כי בארץ אין כמעט מידע הבנתי שמומלץ בפרוש להחליף שמן לעיתים קרובות כדי להאריך את חיי הגיר. בכל מקרה אין מדיד גובה שמן לגיר וכדי לדעת שאתה במפלס הנכון אתה נדרש לרוקן את כל השמן ולמלא מחדש בדיוק 5 ליטרים . אני בהחלט מאחל לך אריכות ימים לתיבה המחורבנת הזאת כי חוץ ממנה הרכב מצויין . אגב אחרי ביקור במוסך המרכזי של קמור { פת } אני יכול לומר לך שיותר את הרכב שלי אני לא משאיר שם רמת המכונאים והאיטיות במתן השירות היו מתחת לכל ביקורת מבחינתי . בכל מקרה בהצלחה ושוב חוזר על המלצתי לקרוא המון בפורומים בחול.

 

מסכים איתך בכל מילה.

רק מוזר שבבמוו טוענים "אסור" להחליף שמן גיר. אולי כדי לגרום לו להידפק בכוונה ע"מ לעשות קופה.

פורסם

התפתחות :

 

דיברתי עם כמה אנשים טובים. אחד מהם משה , אחראי מחסן במוסך מרכזי פ"ת של לנדרובר. יש ברשותם את השמן הנ"ל.

הוא הפנה אותי ל "דיוק מחניים" שלכאורה מתמקצעים בשיפוץ התיבות האלה.

שם דיברתי עם 2 אנשים שאמרו בפירוש שאת השמן הזה יש להחליף והוא לא "נצחי" . ואמרו לי במפורש שהשמן המתאים

הוא באמת Esso CVT 799.

הדברים האלה עוד יותר סיבכו אותי . מחד , בחברה , שלכאורה בהם אני אמור לשים את מבטחי, אומרים לי משהו,

ומאידך , סוכנות מקצועית אחרת , טוענת ההפך. למי אני אמור להקשיב ?!

פורסם

השלב הבא בבדיקה שלי מוקדש לתשובות מDealer לא בארץ . אני מנסה לקבל מידע רשמי , כמו Serive Manual

של הרכב הספיציפי ובו לראות את ההתייחסות של במוו לעניין הזה.

כשאגיע למשהו כתוב אני אפרסם את זה פה.

תודה בכל מקרה..

פורסם

אין דבר כזה מכלול מכאני שעובד עם שמן, והשמן אמור להחזיק עד המוות הסופי של המכונה.

 

גם בAL4 הצרפתי אמרו ככה במורשה, בסוף מסתבר שצריך להחליפו כל 60KKM באירופה, ובחום של הארץ כל 30KKM יעשו רק טוב.

וככה דפקו מאות גירים כאלו.

 

תיצור קשר עם היצרן בחו"ל, לא עם היבואן, תראה מה בחו"ל אומרים.

 

 

הבעיה היותר גדולה, שפה בארץ צריך למצוא בעל מקצוע עם ניסיון בגירים כאלו, שיעשה החלפה טוב של השמן, על מנת שהגיר לא ידפק עם השמן החדש.

(רוב הפעמים היבואנים אומרים שלא מחליפים לעולם בגלל שהם לא רוצים לקחת סיכון בהחלפה של שמן גיר.)

 

(הגיר יכול להדפק מהחלפה, בעיקר אם השמן הקיים בו כבר שרוף ומלא סחלה (כל החרא שנוצר מהבלאי של הגיר), אבל זה כבר הימור אם בכלל יקרה משהו).

×
×
  • תוכן חדש...