Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לפני כמה חודשים זה התחיל, בד"כ אחרי נסיעה. אין סטרטר, שקט מוחלט.

אחרי כמה נסיונות של סגירה פתיחה הרכב תמיד הניע.

ניקיתי את המגעים של הסוויץ וחשבתי שהבעיה נפתרה, אבל היום עשיתי סיבוב סידורים,

התנעה כיבוי כמה פעמים בזמן די קצר,והסטרטר מת לגמרי.

אחרי אינסוף נסיונות הנעתי בדחיפה.

יש לי חשש שהסוויץ טיפל'ה חם אבל לא סגור על זה.

יש מצב שצריך ממסר עזר, אולי הבעיה בכלל בסטרטר שהתעייף לו?

אשמח לשמוע מכם!

פורסם

ראשית צריך לבדוק אם מגיע בכלל מתח לסטרטר ולבדוק דרך המצבר אם קיימת אולי נפילת מתח גדולה מידי ברגע ההנעה. יש צליל כלשהוא בניסיון ההנעה?

פורסם

נשמע כמו סטרטר שצריך שיפוץ כי התקלה היא רק כשהוא מתחמם. אתה שומע את הבנדיקס?

אם יש גישה תנסה לגשר בעזרת מברג על הבנדיקס ותראה אם הסטרטר מסתובב.

פורסם

מאור,

אני מניח שמגיע זרם לסטרטר כיוון שהבעיה מופיעה בד"כ אחרי כמה הנעות באותו יום.

 

ספיידר,

כשאתה אומר בנדיקס אתה מתכוון לסולנואיד או למנוע הסטרטר?

מתוך הרכב שקט דממה. אולי קליק קטן של ממסר.

×
×
  • תוכן חדש...