Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה.

 

ברשותי WV POLO 16V שנת 98.

לאחרונה הבחנתי בצריכת דלק מוגזמת, אז תדלקתי, איפסתי השעון ויצאתי לדרך.

לאחר שהגעתי לנקודה שממנה תדלקתי לאחרונה(נורה דולקת) עשיתי חישוב קצר.

התקבל נתון מאוד מוזר, 7.7 קילומטר לליטר או שקל לקילומטר בקירוב.

זו כמובן צריכת דלק מוגזמת לרכב הנ"ל, אני איתו 3 שנים ואף פעם הוא לא היה זולל ככה.

רציתי לעשות ניסיון, לבדוק אולי אופי הנסיעה שלי הוא הגורם לבעיה(אני בדרך כלל לא עובר את טור 3, אבל בכל זאת..)

שוב, תדלקתי כשהייתי כשנדלקה הנורה, איפסתי השעון ויצאתי לדרך.

עם המיכל הזה נסעתי נסיעה עדינה, מאוד עדינה. הרכב לא זכה בכלל להתאמץ אבל עדיין, התוצאות נשארו אותן תוצאות.(כבר אמרתי שבדרך כלל אני נוהג עם הרכב עדין?).

 

אוקיי, אז אחרי כל החפירה השאלה היא כזו:

 

מה יכול להיות הגורם/ים לבעיה?

האם זה משהו שאפשר לסדר או שזה בגלל שהרכב התיישן ואולי איבד סוסים?

 

ובקשר למזגן, הוא מקרר והכל פשוט הוא מוציא נורא קצת אויר, כאילו הוא חסום..

מה ניתן לעשות במצב כזה?

 

תודה מראש! :-)

פורסם

איך שנדלקת הנורה של הדלק אני הולך לתחנת דלק ומתדלק.

נוסע ונוסע עד שהנורה נדלקת שוב ואז מחשב קילומטרים שעשיתי חלקיי ליטרים שמולאו.

פורסם

כנס למוסך לזיהום אויר שיחברו אותך למכשיר 4 גזים אולי יש לך בעיה בחיישן חמצן או משהו אבל הם ידעו להצביע על התקלה.

 

לגבי המזגן אם יש פילטר אולי הוא סתום לא מכיר את הרכב אני הופתעתי לגלות שאצלי אין :roll:

הייתי צריך לנקות את הקונסולה ולפרק חצי אוטו.

Honda Civic 1997

פורסם

בחום הזה של הקיץ, באו אלינו המון לקוחות שהתלוננו על עליה קיצונית בצריכת הדלק, עד 20% ויותר בעליה אצל חלק מהלקוחות! לדעתי הסיבה העיקרית, נעוצה במזגן, שעובד בתנאים קיצוניים.

 

גש למוסך מקצועי לבדיקת מערכת מיזוג האויר, וכדאי גם לבדוק את שאר מערכות הרכב. האם הוא עובד בדיקת זיהום אויר?

פורסם

הבדיקות נעשו ללא מזגן.

 

הרכב עבר טסט לפני 3 חודשים, אז כנראה שהוא עובר בדיקת זיהום אויר.

 

מהם הגורמים שעלולים לעלות את צריכת הדלק בצורה כה משמעותית?

פורסם

החישוב שאתה עושה לא נכון, אתה צריך למלא מיכל מלא, לאפס את הקילומטרים לנסוע לפחות שלושת רבעי מיכל, לתדלק שוב פול טנק ואז לחשב את הקילומטרים שנסעת חלקי כמות הדלק שתדלקת, רצוי לתדלק באותה התחנה, ולא עד שהמשאבה קופצת אלא עד שאתה בטוח שהמיכל מלא כי לפעמים המשאבה קופצת מוקדים מדיי ואת יכול למלא עוד 3-4 ליטר.

פורסם
הבדיקות נעשו ללא מזגן.

 

הרכב עבר טסט לפני 3 חודשים, אז כנראה שהוא עובר בדיקת זיהום אויר.

 

מהם הגורמים שעלולים לעלות את צריכת הדלק בצורה כה משמעותית?

 

לפני 3 חודשים הצריכה הייתה תקינה? דברים יכולים להשתבש ברגע.

Honda Civic 1997

×
×
  • תוכן חדש...