Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אנחנו רוצים כמה חבר'ה בגילאים 24-25 לצאת לשייט ל-3 ימים.

ממה שניסיתי לברר אני רואה יותר מדי תגובות מעורבות וסימני שאלה, אז רציתי לדעת אולי אם יש למישהו נסיון בהפלגה בכלל, ואם אצל "מנו-ספנות" אז בכלל מעולה.

 

שמעתי שרוב האוכלוסיה בהפלגות האלה היא משפחות עם ילדים ואנשים מבוגרים, האם לצעירים בגיל שלנו יש מה לחפש שם?

שמעתי שבדרך כלל המוזיקה שם היא מזרחית ומביאים לשם גם אמנים מזרחיים לשיר, האם יש אמת בזה?

שמעתי שבהפלגות האלה, יתפוצץ העולם, אבל אלכוהול אי אפשר להכניס לשם, אלא רק לקנות שם במחירים מופקעים ביותר, האם זה נכון?

בכלל הכיוון שלנו זה כמה שיותר מסיבות, בחורות, והורמונים :) האם הפלגה זה הכיוון בהתאם לרצונות?

 

ובכלל, למרות מה שכן נכון או לא נכון, הייתם בכול זאת מעדיפים שיט, או טיסה+הוסטלים ?

פורסם

אני בזמנו, לפני הגיוס (שנתיים) הפלגנו עם המג'יק 1 לקפריסין ועוד כמה יעדים. היה מדהים - באמת שמומלץ.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
שלום

 

אנחנו רוצים כמה חבר'ה בגילאים 24-25 לצאת לשייט ל-3 ימים.

ממה שניסיתי לברר אני רואה יותר מדי תגובות מעורבות וסימני שאלה, אז רציתי לדעת אולי אם יש למישהו נסיון בהפלגה בכלל, ואם אצל "מנו-ספנות" אז בכלל מעולה.

 

שמעתי שרוב האוכלוסיה בהפלגות האלה היא משפחות עם ילדים ואנשים מבוגרים, האם לצעירים בגיל שלנו יש מה לחפש שם?

שמעתי שבדרך כלל המוזיקה שם היא מזרחית ומביאים לשם גם אמנים מזרחיים לשיר, האם יש אמת בזה?

שמעתי שבהפלגות האלה, יתפוצץ העולם, אבל אלכוהול אי אפשר להכניס לשם, אלא רק לקנות שם במחירים מופקעים ביותר, האם זה נכון?

בכלל הכיוון שלנו זה כמה שיותר מסיבות, בחורות, והורמונים :) האם הפלגה זה הכיוון בהתאם לרצונות?

 

ובכלל, למרות מה שכן נכון או לא נכון, הייתם בכול זאת מעדיפים שיט, או טיסה+הוסטלים ?

 

אמנם לא הפלגתי על האניות הנ"ל (ההפלגה היחידה שלי היתה לקריביים על "קרניבל", וזו אופרה אחרת מבחינת הכל), אבל בתור אחד שרואה כל יום מקרוב (מאוד) מי האוכלוסיה שמפליגה על האניות האלה ושומע מה הולך שם ונוכח הכינוי שלך שמעיד שאתה לא בקטע של מוזיקה מזרחית (בלשון המעטה), לא יודע אם יש לך מה לחפש שם..

יש צעירים (וצעירות), אבל קח בחשבון שרוב מי שעולה על ההפלגות האלה הם האנשים שרוצים לתפוס כמה שיותר (אוכל, בידור, אלכוהול) בכמה שפחות כסף, והכמות באה על חשבון האיכות - באוכל, במוזיקה, באנשים..

 

אם אתה מוכן לסבול את כל הנ"ל בשביל הבחורות (ואני באמת אבין אם אתה כן) - אז תפדאל :wink:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אמנם לא הפלגתי על האניות הנ"ל (ההפלגה היחידה שלי היתה לקריביים על "קרניבל", וזו אופרה אחרת מבחינת הכל), אבל בתור אחד שרואה כל יום מקרוב (מאוד) מי האוכלוסיה שמפליגה על האניות האלה ושומע מה הולך שם ונוכח הכינוי שלך שמעיד שאתה לא בקטע של מוזיקה מזרחית (בלשון המעטה), לא יודע אם יש לך מה לחפש שם..

יש צעירים (וצעירות), אבל קח בחשבון שרוב מי שעולה על ההפלגות האלה הם האנשים שרוצים לתפוס כמה שיותר (אוכל, בידור, אלכוהול) בכמה שפחות כסף, והכמות באה על חשבון האיכות - באוכל, במוזיקה, באנשים..

 

אם אתה מוכן לסבול את כל הנ"ל בשביל הבחורות (ואני באמת אבין אם אתה כן) - אז תפדאל :wink:

 

אני אשמח אם תפרט יותר.

באיזה צורה אתה רואה מקרוב את ההפלגות הנ"ל? ומה אתה שומע שהולך שם?

פורסם

הפלגת פעם? אתה בטוח שאין לך או לחבריך רגישות לים?

לא יודע כמה זה קריטי בספינה ענקית , הנסיון שלי הוא על longtails ומעבורות , והוא נסיון לא טוב.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אני אשמח אם תפרט יותר.

באיזה צורה אתה רואה מקרוב את ההפלגות הנ"ל? ומה אתה שומע שהולך שם?

 

בוא נגיד שאני רואה מהמשרד שלי את האניות המפליגות, מספיק ברור?:wink:

מן הסתם אני גם יודע מה הולך שם ורואה/שומעת את הנפשות הפועלות.

מה עוד לפרט?

בגדול, כבר כתבתי: תרבות ה"אכול כפי יכולתך" שולטת שם, ולא רק באוכל..

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

במנו ספנות אין הופעות של זמרים מזרחיים. הופעות כאלו היו במג׳יק, אבל מאז היא תקועה בנמל אשדוד...

 

רוב ההפלגות אכן פונות לקהל משפחתי יותר. זה לא אומר שלא יהיו עוד אנשים בגילכם אבל זה כן אומר שהרוב יהיו בגילאים אחרים. מידע פעם יש הפלגות שסגורות לקהלים מסוימים - גייז, נוער וגם הפלגות סטודנטים שמן הסתם יהיו קרובים יותר לגילאים שלכם. אם אתם בקטע של קרחהות ומסיבות ייתכן שזה הכיוון שיתאים לכם יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ספציפית ידוע לי על הפגלת סטונדטים אחת שיוצאת בספטמבר, כי כמה מהחברים הסטודנטים שלי מייחצנים אותה בפייסבוק.

באופן כללי כן, כדאי להתייעץ עם חברת הספנות או עם סוכן נסיעות.

 

אגב, קח בחשבון שהפלגה של 3 ימים הולכת בערך ככה:

יום ראשון - יוצאים בצהריים, מפליגים כל הלילה.

יום שני - מגיעים לקפריסין בבוקר, נשארים שם עד הערב ואז מפליגים בחזרה.

יום שלישי - מגיעים לישראל בבוקר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כן, לוחות הזמנים של ההפלגות ידועים לי.

 

תודה רבה צביקה, אם תוכל גם לשלוח לי לינק לאחת מהודעות היחצנות של ההפלגות לסטודנטים, זה יהיה מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...