Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

לאחר שניהלתי עמם התכתבות קצרה (עם שירות לקוחות לא פחות ממופתי), אתר Clean Your Car הבריטי המציע קשת רחבה של מוצרי דיטיילינג שונים הוריד משמעותית את מחירי השילוח לישראל. במקום 90 (?!!?) פאונד כמחיר קבוע לכל משלוח (גם אם הזמנתם וקס של 200 גרם), מעתה חבילות עד משקל 1 ק"ג יעלו 11 פאונד, וחבילות עד 2 ק"ג יעלו 14 פאונד. מעל למשקל זה צריך ליצור איתם קשר דרך שירות הלקוחות שלהם.

 

קחו בחשבון שכשאתם מכניסים את כתובת המשלוח של החבילה, ה-VAT (המע"מ הבריטי) יורד מהמחיר, כך שהמוצרים יהיו יותר זולים. בנוסף, תוכלו להשתמש בקוד הנחה נוסף S2KUK, שייתן לכם 5% הנחה נוספים (לא רציני, אבל עדיין נחמד).

 

אתרים בריטיים נוספים שמציעים מחירי משלוח סבירים לישראל (כל הרשומים מטה יורידו גם הם את ה-VAT):

performancemotorcare.co.uk

detailedclean.co.uk

 

יש לי ניסיון עם השניים הללו, ומבחינת שירות לקוחות ומהירות המשלוח - הם מעולים.

 

כאלה עם מחירי משלוח קצת יותר יקרים:

shinearama.co.uk - בהחלט אתר מומלץ מבחינת שירות לקוחות ומהירות משלוח, אך המינימום למשלוח הוא 20 פאונד, וזה בשביל חבילה עד 2 ק"ג. אפשר גם ליצור עמם קשר במייל ולהזמין חבילות כבדות (עד 9 ק"ג) בעבור 25 פאונד (קחו בחשבון שהם עובדים עם Fedex, מה שמעלה סבירות לעצירה יקרה מאד במכס...)

 

i4detailing.co.uk - גם להם יש מגוון מוצרים נאה מאד, אך מחירי השילוח כבר יותר גבוהים (תלוי מה מזמינים). תוכלו לקבל הנחה של 7.5% עם הקוד DPX.

 

יש עוד, אבל אלו העיקריים.

 

היתרון של Clean Your Car בעיניי הוא מגוון המוצרים העצום שהם מציעים, אך גם לעליונים יש מגוון לא קטן ותמיד שווה להשוות את המחירים ביניהם (כולל שילוח), וגם לבדוק מה קורה ב-eBay וכו'.

 

תהנו!

פורסם

הם (CYC) קצת יקרים במוצרים מסויימים , אבל עוד בריטים ששולחים לארץ ולא מנפנפים את ישראל (ויש עשרות אתרי דיטיילינג מפורסמים באנגליה שסירבו לשלוח לישראל) זה מבורך :mm_yeah:

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

האמת שבקרב האתרים הבריטיים, המחירים שהם מציעים לא כל כך שונים. אבל כמובן שלא השוויתי את כל הרשימה :-)

 

המסקנה (הלא הכי מבוססת) שלי, היא שבאתרים הבריטיים כדאי לרכוש את המוצרים של החברות האירופיות (נגיד, Auto Finesse, AutoGlym, מנזרנה, CarPro, Dodo Juice והרשימה היא ארוכה..) פשוט כי הם יוצאים זולים משמעותית מול האתרים האמריקאים, באופן די מובן.

 

איפה אתה קונה בד"כ?

פורסם

זאת בשורה מרעננת!

אני בדר"כ קונה שם אבל שולח לחברים באנגליה שיביאו לי את המוצרים בגלל מחירי השילוח.

עכשיו יהיה הרבה יותר נוח.

 

תודה שדאגת לכולנו.

פורסם

אם כבר מדברים על דיטיילינג,

 

נכון להיום אני משתמש במגוויר HI-TECH 26# PAST לווקס, עושה עבודה מצויינת העניין שהוא מאוד מהר מתנדף לו מהרכב.

המלצות לווקסים איכותיים יותר ?

 

ועוד שאלה קטנה אוטמי צבע עושים אחרי פוליש לפני ווקס ?

 

יום טוב.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

אם כבר העלית את הנושא, אז אציין שבבדיקה שערכתי רוב האתרים הבריטים יקרים משמעותית ביחס לאחיהם האמריקאים (אותו סכום, פשוט כאן בפאונד וכאן בדולר).

כמו כן, הזמנה שביצעתי לאחרונה, של 3 מוצרים פשוטים ולא גדולים מדי, יצאה 2.2 קילו כך שמרבית ההזמנות יגרדו את ה2 קילו מלמטה או מלמעלה. קחו בחשבון, 14 פאונד זה 84 שקלים וזה לא מעט.

 

מה שכן אוכל לרמוז לכם, אך לא לגלות שששש!

שהחל מחודש ספטמבר, תוכלו למצוא בארץ שלל מוצרי דיטיילינג מהשורה הראשונה, במחירים מצויינים.

אז אני לא הייתי ממהר לפתוח חשבונות או לשלם מאות שקלים על משלוח.

תתאזרו בסבלנות, עד ספטמבר תשטפו את הרכב עם דנה.

 

אעדכן בהמשך

פורסם

אני הזמנתי השבוע מ Auto Geek

כמה מוצרים.

הרבה יותר זול מאתרים הבריטיים. ולא לשכוח שהמטבע ברטי שווה 6.1 שקל

 

1 Wolfgang Total Swirl Remover 3.0

2 Wolfgang Finishing Glaze 3.0

Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3

4 Meguiars Smooth Surface Clay Kit

5 פדים Lake Country 6.5 CCS Pads- 6

__________________

הכול ביחד יצא

1 WG-TRIO2 - Wolfgang Concours Series Trio 2 79.99

1 G-1016 - Meguiars Smooth Surface Clay Kit 18.99

1 LC-65-COMBO - Lake Country 6.5 CCS Pads- 6 PACK 49.99

----------------------------------------------------------------------

Sub-Total: 148.97

Tax: 0.00

Shipping & Handling: 19.99

----------------------------------------------------------------------

TOTAL: 168.96

פורסם
זאת בשורה מרעננת!

אני בדר"כ קונה שם אבל שולח לחברים באנגליה שיביאו לי את המוצרים בגלל מחירי השילוח.

עכשיו יהיה הרבה יותר נוח.

 

תודה שדאגת לכולנו.

 

בכיף!!

 

אם כבר העלית את הנושא, אז אציין שבבדיקה שערכתי רוב האתרים הבריטים יקרים משמעותית ביחס לאחיהם האמריקאים (אותו סכום, פשוט כאן בפאונד וכאן בדולר).

כמו כן, הזמנה שביצעתי לאחרונה, של 3 מוצרים פשוטים ולא גדולים מדי, יצאה 2.2 קילו כך שמרבית ההזמנות יגרדו את ה2 קילו מלמטה או מלמעלה. קחו בחשבון, 14 פאונד זה 84 שקלים וזה לא מעט.

 

זה לא מדוייק בכלל. נכון, כמעט תמיד (אבל לא תמיד) מוצרים שמקורם בארה״ב יהיו יקרים משמעותית באתרים הבריטיים. אבל מצד שני, המוצרים האירופיים הרבה פעמים הרבה יותר יקרים אצל האמריקאיים. נסה להשוות את המחיר של וקס של Dodo Juice באתר הזה מול autogeek, זה הבדל משמעותי.

 

אני הזמנתי השבוע מ Auto Geek

כמה מוצרים.

הרבה יותר זול מאתרים הבריטיים. ולא לשכוח שהמטבע ברטי שווה 6.1 שקל

 

1 Wolfgang Total Swirl Remover 3.0

2 Wolfgang Finishing Glaze 3.0

Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3

4 Meguiars Smooth Surface Clay Kit

5 פדים Lake Country 6.5 CCS Pads- 6

__________________

הכול ביחד יצא

1 WG-TRIO2 - Wolfgang Concours Series Trio 2 79.99

1 G-1016 - Meguiars Smooth Surface Clay Kit 18.99

1 LC-65-COMBO - Lake Country 6.5 CCS Pads- 6 PACK 49.99

----------------------------------------------------------------------

Sub-Total: 148.97

Tax: 0.00

Shipping & Handling: 19.99

----------------------------------------------------------------------

TOTAL: 168.96

 

מעניין אותי - שלחת את המוצרים לישראל דרכם? כלומר, autogeek שלחו אותם? כי אם כן, הם שולחים מוצרים אך ורק ב-EMS וזה אומר שהחבילה בוודאות עוצרת במכס, ובנוסף תשלם עוד 130 שקל כי זה EMS. או שהשתמשת בחברת שילוח כמו mustop או ushops?

פורסם
אם כבר מדברים על דיטיילינג,

 

נכון להיום אני משתמש במגוויר HI-TECH 26# PAST לווקס, עושה עבודה מצויינת העניין שהוא מאוד מהר מתנדף לו מהרכב.

המלצות לווקסים איכותיים יותר ?

 

ועוד שאלה קטנה אוטמי צבע עושים אחרי פוליש לפני ווקס ?

 

יום טוב.

 

לגבי הווקס - כמה זה ״מהר מאד״? שבוע/חודש/...

אחד המרכיבים החשובים של וקס שתמיד נוגעים בהם בביקורות השונות על מוצרים הוא באמת ה-durability שלו. מה טווח המחירים שאתה מוכן לשלם? תאמר לי ואשמח להמליץ.

 

לגבי אוטם צבע (sealant) - לא חייבים לעשות לאוטו פוליש לפני (אוטם שמים בממוצע כל 3 עד 6 חודשים, אם תעשה פוליש בקצב הזה אתה תזיק משמעותית לצבע הרכב), אבל כן - תמיד האוטם יגיע לפני הווקס. לרוב, אם כבר שמת שכבת וקס או אוטם בעבר, אפילו שאתה חושב שהיא נשחקה, תמיד כדאי לטפל באוטו לפני מתן שכבה חדשה עם pre-wax cleaner - מנקה את הצבע מכל שאריות וקס ואוטם, כך שהשכבה החדשה נקשרת יותר טוב לצבע ותחזיק מעמד יותר זמן.

פורסם

mclovin,

מרבית מוצרי הדיטיילינג הפופולרים, מיוצרים בארה"ב. וגם אלו שלא, לרוב זולים יותר באתרים בארה"ב.

הבאת לי דוגמא למוצר אחד, אבל תבדוק את הטענה שלי עם שלל חברות פופולריות כמו כימיקל גייס, מקגייור, m3, וגם sonax שלדעתי מייצרים בגרמניה אך עדיין זולה יותר ברוב האתרים האמריקאים.

להוציא מקרים פרטיים.

פורסם
mclovin,

מרבית מוצרי הדיטיילינג הפופולרים, מיוצרים בארה"ב. וגם אלו שלא, לרוב זולים יותר באתרים בארה"ב.

הבאת לי דוגמא למוצר אחד, אבל תבדוק את הטענה שלי עם שלל חברות פופולריות כמו כימיקל גייס, מקגייור, m3, וגם sonax שלדעתי מייצרים בגרמניה אך עדיין זולה יותר ברוב האתרים האמריקאים.

להוציא מקרים פרטיים.

 

היי Skitz,

 

דווקא באחת התגובות שלי למעלה נתתי עוד דוגמאות, של מוצרים מאד פופולריים (Auto Finesse, AutoGlym, מנזרנה, CarPro, Dodo Juice והרשימה היא ארוכה..).

לא באתי ואמרתי "אצל הבריטים הכי זול". הגישה שלי היא כשאני צריך מוצר מסויים (או יותר נכון - מוצרים), לעשות סקר שוק איפה הכי כדאי לי לקנות את כולם מבחינת עלויות ומשלוח. לא פעם ולא פעמיים הזמנתי מוצרים מארה"ב, אבל אני גם מזמין מאנגליה כשזה יוצא לי הכי משתלם, ופירסמתי את הפוסט כדי ליידע את כולם שאפשר להזמין היום מוצרים מ-Clean Your Car במחיר משלוח שפוי.

 

למשל, רציתי לנסות את הווקס Victoria Concours Red. בארה"ב הוא עולה 55$, פלוס 15$ משלוח. עם Clean Your Car הוא עולה לי 29 פאונד (אחרי הורדת ה-VAT), ואם אני מזמין רק אותו אז עוד 11 פאונד משלוח (כמובן שהזמנתי עוד כמה דברים ומחיר המשלוח יצא יותר משתלם כך). 70 דולר מול 40 פאונד (וגם לא באמת 40 פאונד כאמור, כי שלחתי עוד דברים) - יצא יותר זול לא?

 

ושוב, מרשימת הקווים שאתה רשמת, יש באתר הזה מוצרים שיוצאים יותר זולים שם מאשר בארה"ב ויש כאלה שלא.

שוב - הכל עניין של השוואת מחירים בסופו של דבר.

 

מה שכן - אני מאד מאד מעוניין לדעת אלו קווים הולכים להגיע לישראל! אתה יכול קצת לפרט? רציתי לשלוח לך הודעה בפרטי, אבל אני חבר חדש בפורום ועדיין לא נותנים לי...

פורסם
היי Skitz,

 

דווקא באחת התגובות שלי למעלה נתתי עוד דוגמאות, של מוצרים מאד פופולריים (Auto Finesse, AutoGlym, מנזרנה, CarPro, Dodo Juice והרשימה היא ארוכה..).

לא באתי ואמרתי "אצל הבריטים הכי זול". הגישה שלי היא כשאני צריך מוצר מסויים (או יותר נכון - מוצרים), לעשות סקר שוק איפה הכי כדאי לי לקנות את כולם מבחינת עלויות ומשלוח. לא פעם ולא פעמיים הזמנתי מוצרים מארה"ב, אבל אני גם מזמין מאנגליה כשזה יוצא לי הכי משתלם, ופירסמתי את הפוסט כדי ליידע את כולם שאפשר להזמין היום מוצרים מ-Clean Your Car במחיר משלוח שפוי.

 

למשל, רציתי לנסות את הווקס Victoria Concours Red. בארה"ב הוא עולה 55$, פלוס 15$ משלוח. עם Clean Your Car הוא עולה לי 29 פאונד (אחרי הורדת ה-VAT), ואם אני מזמין רק אותו אז עוד 11 פאונד משלוח (כמובן שהזמנתי עוד כמה דברים ומחיר המשלוח יצא יותר משתלם כך). 70 דולר מול 40 פאונד (וגם לא באמת 40 פאונד כאמור, כי שלחתי עוד דברים) - יצא יותר זול לא?

 

ושוב, מרשימת הקווים שאתה רשמת, יש באתר הזה מוצרים שיוצאים יותר זולים שם מאשר בארה"ב ויש כאלה שלא.

שוב - הכל עניין של השוואת מחירים בסופו של דבר.

 

מה שכן - אני מאד מאד מעוניין לדעת אלו קווים הולכים להגיע לישראל! אתה יכול קצת לפרט? רציתי לשלוח לך הודעה בפרטי, אבל אני חבר חדש בפורום ועדיין לא נותנים לי...

מסכים, כמו בכל דבר שקונים אין על סקר שוק, וכשעושים את זה במחשב מתחת למזגן אז בכלל מצויין.

 

לגבי מה שיגיע לארץ, לא יכול להרחיב יותר מדי, מקווה שנצליח להכניס את זה לרשתות כמו אוטו דיפו ואז זה יהיה נגיש למרבית האנשים, כך שלא נתמקם רק בחנויות יעודיות שמספרם לא גדול.

בינתיים, אם יש כאן בעלי חנויות כאלו, או חברים של בעלי חנויות כאלו, והם מעוניינים להיות הראשונים שיחזיקו במוצרים הללו בדיוק כשכל השוק הזה מקבל הכרה ותאוצה.

מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי או במייל [email protected], על מנת שאשמור את הפרטים שלהם, וכשיגיע הזמן אוכל לפרט קצת יותר.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אהלן חברים,

 

לאחר שניהלתי עמם התכתבות קצרה (עם שירות לקוחות לא פחות ממופתי), אתר Clean Your Car הבריטי המציע קשת רחבה של מוצרי דיטיילינג שונים הוריד משמעותית את מחירי השילוח לישראל. במקום 90 (?!!?) פאונד כמחיר קבוע לכל משלוח (גם אם הזמנתם וקס של 200 גרם), מעתה חבילות עד משקל 1 ק"ג יעלו 11 פאונד, וחבילות עד 2 ק"ג יעלו 14 פאונד. מעל למשקל זה צריך ליצור איתם קשר דרך שירות הלקוחות שלהם.

 

קחו בחשבון שכשאתם מכניסים את כתובת המשלוח של החבילה, ה-VAT (המע"מ הבריטי) יורד מהמחיר, כך שהמוצרים יהיו יותר זולים. בנוסף, תוכלו להשתמש בקוד הנחה נוסף S2KUK, שייתן לכם 5% הנחה נוספים (לא רציני, אבל עדיין נחמד).

 

אתרים בריטיים נוספים שמציעים מחירי משלוח סבירים לישראל (כל הרשומים מטה יורידו גם הם את ה-VAT):

performancemotorcare.co.uk

detailedclean.co.uk

 

יש לי ניסיון עם השניים הללו, ומבחינת שירות לקוחות ומהירות המשלוח - הם מעולים.

 

כאלה עם מחירי משלוח קצת יותר יקרים:

shinearama.co.uk - בהחלט אתר מומלץ מבחינת שירות לקוחות ומהירות משלוח, אך המינימום למשלוח הוא 20 פאונד, וזה בשביל חבילה עד 2 ק"ג. אפשר גם ליצור עמם קשר במייל ולהזמין חבילות כבדות (עד 9 ק"ג) בעבור 25 פאונד (קחו בחשבון שהם עובדים עם Fedex, מה שמעלה סבירות לעצירה יקרה מאד במכס...)

 

i4detailing.co.uk - גם להם יש מגוון מוצרים נאה מאד, אך מחירי השילוח כבר יותר גבוהים (תלוי מה מזמינים). תוכלו לקבל הנחה של 7.5% עם הקוד DPX.

 

יש עוד, אבל אלו העיקריים.

 

היתרון של Clean Your Car בעיניי הוא מגוון המוצרים העצום שהם מציעים, אך גם לעליונים יש מגוון לא קטן ותמיד שווה להשוות את המחירים ביניהם (כולל שילוח), וגם לבדוק מה קורה ב-eBay וכו'.

 

תהנו!

 

יש בארץ מכס על המוצרים במידה וההזמנה מעל סכום מסויים? או לחילופין תשלומים לחברת השילוח? (דרך מי הם שולחים?)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...