Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה קרסו לא מביאים רנו דאסטר לארץ?


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 3898 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבלי להיכנס לפרטים בשלב כה מוקדם.

אני יכול לומר בוודאות ומידיעה אישית שנעשים מאמצים בחודשים האחרונים לשווק את הרכב בישראל.

אפילו כבר נקבע אילו רמות גימור ישווקו ועם אילו מנועים.

מכיוון שנושא המחיר והתקינה עדיין לוטים בערפל,אני עדיין לא יכול לתת תאריך/אישור רשמי.

אין ספק שכפי שכתבו מעליי,המטרה היא לקבל מחיר טוב מהיצרן ולשווק אותו כאן במחיר אטרקטקיבי יחסית למתחריו.

 

 

יש חדש ? יש מצב שיביאו את המותג לארץ ויפתחו סניפים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נו, העיקר לקפוץ למסקנות שאנשים מגיעים עם דעה מוכתבת מראש. או שנעלבת בגלל שאני סבור שטריוס אינו רכב שטח...:-( לא זו היתה הכוונה, ואני מתנצל אם פגעתי.

העניין הוא שהסתכלתי היטב בסרטון הראשון, השיווקי, חיפשתי ידית קטנה של הילוך כח. עצרתי את הסרטון כשהיה זום על הכפתור העגול של ה 4X4 וחיפשתי LOW. לא היה.

אז רכב שטח זה לא.

אני לא מחפש שהוא ישתווה ללנדקרוזר, גם טראנו / ג'ימני/ פאג'רו - יספיקו. אפילו רודאו יעבור איפה שיצירת האמנות הזו תיעצר.

מה לעשות, כשכותבים על רכב שטח, בדמיוני אני רואה אותו בנגב שלנו, ולא בשבילים עם מעט מים ובוץ שמתחתיהם יש קרקע מוצקה כמו בסרטון.

טוב, זיק ומחמל - אני מוציא מהרשימה. ורדית ועשוש שכל רכב שטח עם הילוך כח יכול לעבור - הוא לא יעבור. (ניחא, הרבה יותר יפה לנסוע דרך נחל עשוש במקום לעלות את המעלה). אתה עליה להר כיפה - לא בטוח. מעלה יאיר אחרי עבודות המע"צ - הוא יעבור כנראה. נחל צין בספק, נקרות - הוא כנראה יעבור, ויגררו אותו במדרגה של הנקרות, אח"כ אין בעיות, מעלה נוח - כשמו כן הוא - נוח. ציר הנפט יפרק אותו לחתיכות, גם אם יגיע שלם לכביש. נחלים גדולים - אין בעיות עבירות - יעבור בקלות. איזור חולות ניצנה - אני מניח שהוא קל ולכן נוריד אוויר והוא יעבור, נחל אלות...בספק, למרות שאין אתגרי עבירות אמיתיים. את הר חמרן הוא יראה מלמטה, ועוד ועוד מגבלות בשטח. אז למה זה טוב?

לדעתי עדיף לרכוש משהו אחר באותו כסף שקרסו (הי"ד) יבקשו עבורו. אישית, אני מעדיף אפילו את הטריוס שלך על פניו, שלא לדבר על XV ידני או פורסטר ידני משומש.

העיקר שאתם מתלהבים, ואני בא עם דעה מקובעת מראש.

 

אכן ההערה שלך מעלה מראה על רמת ויכוח מן הגבהות אשר הכרתי, ממש כואב הלב לשמוע שאינך מעריך את יכולות השטח של הטריוס אשר אצל רעיתי מבלה 99.9% מהזמן על הכביש.., אבל לא נורא הפניה לפן האישי די מרמזת שטיעוני אמת אין פה.

את כל הרשימה הארוכה אשר ציינת מעלה עושים עם רכב שטח משופצרים, מעטים הם הטיפשים אשר נגשים לשטח ללא מיגון גחון ראוי לשמו, צמיגים יעודים ועוד כהנה וכהנה שיפורים.

 

הרכב לא מיועד להיות רכב עבירות אולטימטיבי, אלא רכב 4X4 זול לאילו אשר רוצים מעט יכולת שטח בסופי שבוע מבלי למשכן את החיים שלהם על רכב שמגרד את ה 170-180 א"ש.

מה לעשות, אם הרכב היה מתומחר ברמה של 105 א"ש הרכב היה מוצא קהל לא קטן בארץ, שלא לדבר על הסנדרו ודגמי דאציה האחרים.

זה אומנם לא מתאים לאנין טעם כמוך, אבל מי שמחפש תחבורה זולה וזמינה, והסמל על תא המנוע אינו מהווה שיקול ברכישה המותג דאציה בהחלט יכול לתת תשובה טובה מאוד, הכל שאלה של השקפה ובמקרה שלך דעה קדומה מראש.

 

ועוד משהו, מבט קצר בטיוב מגלה סרטים של אנשים פרטים מסלובקיה, רומניה ועוד אשר מראים עבירות לא רעה בכלל עם דאסטר סטנדרטית לחלוטין , הם כנראה נהגו וניסו את הרכב, המסקנות שלהם מעט שונות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@discoTD5

אני מסכים עם רוב מה שכתבת, אבל צריך לקחת בחשבון שהרכב הזה פשוט לא מיועד למכשולים כאלה, אין לו עבירות של ראנגלר משופר ובחיים גם לא תהיה.

מה שכן - אני ממליץ בחום לעבור לשרשור המקביל כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=472433

תראה שאפשר ליהנות משטח (שטח קל, אבל עדיין שטח) גם בלי רכבים של חצי מיליון שח ושיפורים בחצי מזה.

הדאסטר היה עובר את כ-ל מה שהם הראו שם בלי להישרט אפילו.

וזו בדיוק המהות שלו.

 

4X4 במחיר של ייטי, בלי טכנולוגיות מיותרות ויקרות לתיקון.

או 2X4 עם הגבהות ומיגון במחיר של רנו קליאו בסיסית.

 

מי שיפתח מזה תחביב וירצה להתקדם למעלה עשוש ולא-יודע-מה ישדרג כנראה לרכב שטח "אמתי" בשלב כלשהו.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המקומות שציינתי עבירים לכל רכב שטח עם הילוך כח, ללא שום שיפצור או מיגון.

אני מכיר מישהו שעבר בכולם עם פאג'רו 97' דיזל ידני, רכב שבמקור הגיע עם 99 כוחות סוס, ו 12 שנים אח"כ, עם 330,000 ק"מ מקוריים, לא בטוח שכולם נשארו...

לא חייבים להשקיע אלפי שקלים ולא עשרות אלפי שקלים במיגונים ואינסוף שיפורים.

אבל זו דעתי, אתם כמובן רשאים לחשוב אחרת.

מיציתי.

שוכנעתי שהדאסטר הוא רכב שטח מצויין, ואני מאחל לקרסו (הי"ד) להביא מאות כאלה. "עוד באירופה הוא היה סקפטי". בהצלחה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שמכל מי שרושם פה אני היחיד שבאמת נסע באחד כזה.

מה שאתם עושים פה זה כמו לצחוק על בעל מיאטה כי האוטו שלו לא מאיץ כמו למבורגיני.

הוא לא מיועד לרדת לשטח שבו צריך מיגונים וכל זה.

 

יש "שטח" ויש "כביש-שביל".

 

יש לרכב הזה יכולות שטח יחסית בסיסיות למי שרוצה לרדת מדי פעם לשטח אבל עם שבילי עפר ו"קצת יותר מזה" הוא מתמודד כמו גדול.

 

לא כולם צריכים האמר או ג'ימני בשביל השטח.

זה מתאים לצרכים של 90% מהאוכלוסיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלחתי בעבר הודעות פרטיות לזכי ונציגי קרסו שיושבים פה.. אין קול ואין עונה..

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מתוך"ראיון עם אלחנן יהב" (סמנכ"ל השיווק של קרסו מוטורס)

 

ובין הדברים היוקרתיים מה קורה עם דאצ'יה העממית?

"זה משהו שנמצא עמוק בדיונים ובאסטרטגיה. בתחילת 2014 נוכל לדבר על תאריך. אחד הדברים החשובים לדאצ'יה היא התחזקות רנו בהיצע הדגמים, במיצוב ובנתפסות בשוק. אחרי השנה הזו, זה יהיה זמן טוב לדאצ'יה להגיע. רנו צריכה להיות במיצוב הנכון כמותג אירופאי מוביל עם טכנולוגיות גבוהות, ודאצ'יה צריכה להתבסס על הפלטפורמה הזו כמוצר שהוא יותר נגיש. זה ערוץ מכירה רזה, רמת אבזור רזה, פשטות במבחר ואז מקבלים מוצר אמין וזול".

 

תחילת 2014 פתאום נראית מעניינת מתמיד :-D

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני קראתי את הריאיון.

סה״כ רואים את המגמה של הרחבת ההיצע והאיבזור בדגמים השונים. קרסו צריכים להשקיע ולשפר את הסטיגמה של רנו ודחוף, הרבה לפני שהם מביאים את דא צ׳יה לארץ.

למכור את הדאצ׳יות עם סמל רנו כמו שעשו עם לוגאן הוא מהלך שדווקא יכול לסכן את בניית התדמית החדשה.

לסיכום: למה דגמי הrs כ״כ יקרים למה?!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3898 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...