Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה קרסו לא מביאים רנו דאסטר לארץ?


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 3898 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אף אחד לא בא ומשווה אותו ליטי כמו שלא משווים לוגאן לרומסטר.

אין שום ספק שתא הנוסעים זול וגס למדי, הכל פלסטיק קשה ומכוער - שוב, זה מעין סוג של קנגו וזו צריכה להיות ההשוואה, בחלק מהדגמים אפילו ההגה לא מתכוונן לעומק, אבל מסתבר שיש גרסה אוטומטית!

 

גרסת הדיזל 108 כ"ס מגיעה עם 6 הילוכים ידניים וראשון קצר במיוחד (אבל עדיין לא הילוך כוח אמיתי), אני מכל מקום התלהבתי, מחיר נכון וזה קלף מנצח בשוק הרכב שלנו.

 

אלי, אני לא ערכתי שום השוואה ביניהן - ולא השוואתי בין לוגאן לרומסטר.

 

האוט' משודך גם לדיזל?

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא אמרתי שערכת, אני אפילו מגן עליך :-D

לםי מה שכתוב באתרים בחו"ל האוטומט 4 הילוכים מגיע באיחוד האמירויות בשידוך למנוע 2.0 ליטר בנזין 135 כ"ס בלבד, ובהנעה 2X4 בלבד.

 

רמת האבזור הבסיסית כוללת כאמור הנעה 2X4, מושבי בד, גיר אוטומטי, מערכת Mp3/USB + בלוטות' עם שליטה מההגה, פגושים שחורים, גלגלים 16 אינץ' ברזל, חלונות חשמל קדמיים בלבד, נעילה מרכזית, הגה כח, ספסל אחורי מתקפל ומזגן מכני.

 

הרמה הגבוהה יותר זמינה ב 2X4 או 4X4 ידני בלבד, ומוסיפה פנסי ערפל, מחשב דרך, ABS, כרית אוויר לנוסע, חלונות חשמל גם מאחורה, מראות חשמל, גלגלי סגסוגת 16 אינץ', פגושים בצבע הרכב, פסי מטען לגג, מגני גחון, מושב אחורי מתקפל בחלקים, מושב נהג והגה מתכווננים לגובה, קצת עיטורי כרום והגה מצופה דמוי עור. אפשר גם להוסיף ריפודי עור.

 

הגרסה הכי מאובזרת עם 4X4 ועור עולה בערך 75% מהקשקאי הכי זול בחו"ל. דהיינו צריך לעלות בישראל כ 120K.

הדגמים הזולים יורדים עמוק מתחת 100K.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
אני לא נגעתי בנושא יכולות השטח שלו (ולפי ביקורות מצ'כיה, היטי 4X4 צולח כל מה שהדאסטר צולח) או צריכת הדלק שלו. מבחינתי תא הנוסעים שלו הוא נקודת חולשה רצינית - ולי אישית זה מאוד מפריע, הוא מאוד זול / דל / גס.

 

עיצוב זה עניין אישי לחלוטין, יש כעורים ממנו. לא חסר מי שיטען שה-יטי מוזר ואינו נאה.

בדיוק, זה עניין אישי, ולכן טענתי שלדעתי אתה לא קהל היעד (כמו שגם אתה אמרת)...

אני ירגיש נוח יותר להכניס את הדאסטר הזה עם תא הנוסעים הפשוט והזול לתוך בוץ ולהיכנס אליו עם נעליים מלוכלכות מאשר לסקודה יטי עם תא נוסעים בשני צבעים וחיפוי דמוי עץ.

ד"א היטי מעוצב חיצונית הרבה יותר יפה לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ירגיש נוח יותר להכניס את הדאסטר הזה עם תא הנוסעים הפשוט והזול לתוך בוץ ולהיכנס אליו עם נעליים מלוכלכות מאשר לסקודה יטי עם תא נוסעים בשני צבעים וחיפוי דמוי עץ.

ד"א היטי מעוצב חיצונית הרבה יותר יפה לדעתי.

 

נא, לא מוצא סיבה להרגיש לא נוח להכנס בוצי ומלוכלך לתוך היטי - הכל בר ניקוי :wink:

 

אני אישית מתעב את השילוב של השחור / בז' ביטי. לא פרקטי בעליל, גם לא נראה טוב כמו השחור / שחור עם ריפודי האלקנטרה / עור :-D

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שבקרסו בעלי התיאבון החזירי ימכרו אותו באגורה פחות מ 145 אלף ש"ח.

הרי את הרנו המעפנות שנמכרות באירופה בכ 10% פחות מכל המתחרות ברוב הסגמנטים, הוא מוכר כאן כאילו הן יהלומים

 

רכב קלאסי ליבוא אישי/מקביל. הרי כל מוסכניק שני יודע לתקן קנגו :roll: והאחריות שלהם ממילא שווה ל:arrow:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם דאסטר אינו חדש בדאצ'יה; בשנת 90' יובאה הדאסטר לארץ במסגרת הניסיון הרביעי והאחרון לשווק את פאר התוצרת הרומנית בארץ.

מדובר היה בגי'פון בעל עיצוב חביב למדי, מרכב פתוח ששווק עם מנוע 1.4 עתיק יומין של רנו.

ההצלחה, כצפוי, לא היתה היסטרית ודי מהר הוא נעלם מהשוק.

מעניין אם שרדו כאלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפנים אפשר ב6K ש"ח לקנות שטיחים יפים ,ציפוי להגה, לצפות כמה פלסטיקים בכרום,לקנות מערכת טובה בהרבה,ולקנות מוט שיראה יותר טוב.

זה עדיין יהיה רכב זול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד והקונוטציות שלו

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/54/Plymouth_Duster_(Orange_Julep).jpg/250px-Plymouth_Duster_(Orange_Julep).jpg

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חשבתי על הפליימוט' :)

 

הרנו\דאצ'יה דאסטר זה רכב ממש אטרקטיבי, אהבתי מאוד את הגרסא הפשוטה, משהו בגלגלי הפח והטמבונים השחורים עושה לי טוב.

 

אני מקווה שהחזרה של פיאט לשוק האמריקאי תפתח את התאבון ליצרנים אחרים.

 

בינתיים אני מתלהב כל פעם שאני רואה איזו רנו ישנה בכביש....

 

20120505_125124-1.jpg

20120505_125117-1.jpg

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה יכול בכיף לתת רוח חיים לשוק שמת ביום שאסרו את שיווק הסוזוקי ג'ימני, בעיקר בגלל ש(הגיונית)הוא אמור לעלות כ120K בגרסה הכי מאובזרת עם 4X4 אמתי.

 

(למרות שיש שמועות שבקרוב הוא יחזור, ב"ה)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יטי ידני עולה 110 אלף במבצעים, מה שאומר שהדאסטר צריך לעלות פחות.

מצד שני לוגאן mcv בחו"ל עולה פחות מהקליאו הבסיסית ועדין היא זכתה בארץ לתג מחיר אפילו גבוה יותר מהקליאו 1600 האוטומטית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני לוגאן mcv בחו"ל עולה פחות מהקליאו הבסיסית ועדין היא זכתה בארץ לתג מחיר אפילו גבוה יותר מהקליאו 1600 האוטומטית.

+1

 

חלם זה כאן

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם דאסטר אינו חדש בדאצ'יה; בשנת 90' יובאה הדאסטר לארץ במסגרת הניסיון הרביעי והאחרון לשווק את פאר התוצרת הרומנית בארץ.

מדובר היה בגי'פון בעל עיצוב חביב למדי, מרכב פתוח ששווק עם מנוע 1.4 עתיק יומין של רנו.

ההצלחה, כצפוי, לא היתה היסטרית ודי מהר הוא נעלם מהשוק.

מעניין אם שרדו כאלו.

 

ג'יפ דאסטר שיובא בשנת 1990 לא היה מיוצר על ידי דאצ'יה, אלא על ידי חברה אחרת - ARO (ר"ת של AUTO ROMANIA), שהתחילה את דרכה בשנות ה 50 בייצור העתקים של גיפ גאז רוסי.

 

אני לא בטוח שהיה קשה ממשי בין החברות, מעבר לשימוש במכלולים של רנו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3898 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...