Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אף אחד לא בא ומשווה אותו ליטי כמו שלא משווים לוגאן לרומסטר.

אין שום ספק שתא הנוסעים זול וגס למדי, הכל פלסטיק קשה ומכוער - שוב, זה מעין סוג של קנגו וזו צריכה להיות ההשוואה, בחלק מהדגמים אפילו ההגה לא מתכוונן לעומק, אבל מסתבר שיש גרסה אוטומטית!

 

גרסת הדיזל 108 כ"ס מגיעה עם 6 הילוכים ידניים וראשון קצר במיוחד (אבל עדיין לא הילוך כוח אמיתי), אני מכל מקום התלהבתי, מחיר נכון וזה קלף מנצח בשוק הרכב שלנו.

 

אלי, אני לא ערכתי שום השוואה ביניהן - ולא השוואתי בין לוגאן לרומסטר.

 

האוט' משודך גם לדיזל?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא אמרתי שערכת, אני אפילו מגן עליך :-D

לםי מה שכתוב באתרים בחו"ל האוטומט 4 הילוכים מגיע באיחוד האמירויות בשידוך למנוע 2.0 ליטר בנזין 135 כ"ס בלבד, ובהנעה 2X4 בלבד.

 

רמת האבזור הבסיסית כוללת כאמור הנעה 2X4, מושבי בד, גיר אוטומטי, מערכת Mp3/USB + בלוטות' עם שליטה מההגה, פגושים שחורים, גלגלים 16 אינץ' ברזל, חלונות חשמל קדמיים בלבד, נעילה מרכזית, הגה כח, ספסל אחורי מתקפל ומזגן מכני.

 

הרמה הגבוהה יותר זמינה ב 2X4 או 4X4 ידני בלבד, ומוסיפה פנסי ערפל, מחשב דרך, ABS, כרית אוויר לנוסע, חלונות חשמל גם מאחורה, מראות חשמל, גלגלי סגסוגת 16 אינץ', פגושים בצבע הרכב, פסי מטען לגג, מגני גחון, מושב אחורי מתקפל בחלקים, מושב נהג והגה מתכווננים לגובה, קצת עיטורי כרום והגה מצופה דמוי עור. אפשר גם להוסיף ריפודי עור.

 

הגרסה הכי מאובזרת עם 4X4 ועור עולה בערך 75% מהקשקאי הכי זול בחו"ל. דהיינו צריך לעלות בישראל כ 120K.

הדגמים הזולים יורדים עמוק מתחת 100K.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני לא נגעתי בנושא יכולות השטח שלו (ולפי ביקורות מצ'כיה, היטי 4X4 צולח כל מה שהדאסטר צולח) או צריכת הדלק שלו. מבחינתי תא הנוסעים שלו הוא נקודת חולשה רצינית - ולי אישית זה מאוד מפריע, הוא מאוד זול / דל / גס.

 

עיצוב זה עניין אישי לחלוטין, יש כעורים ממנו. לא חסר מי שיטען שה-יטי מוזר ואינו נאה.

בדיוק, זה עניין אישי, ולכן טענתי שלדעתי אתה לא קהל היעד (כמו שגם אתה אמרת)...

אני ירגיש נוח יותר להכניס את הדאסטר הזה עם תא הנוסעים הפשוט והזול לתוך בוץ ולהיכנס אליו עם נעליים מלוכלכות מאשר לסקודה יטי עם תא נוסעים בשני צבעים וחיפוי דמוי עץ.

ד"א היטי מעוצב חיצונית הרבה יותר יפה לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני ירגיש נוח יותר להכניס את הדאסטר הזה עם תא הנוסעים הפשוט והזול לתוך בוץ ולהיכנס אליו עם נעליים מלוכלכות מאשר לסקודה יטי עם תא נוסעים בשני צבעים וחיפוי דמוי עץ.

ד"א היטי מעוצב חיצונית הרבה יותר יפה לדעתי.

 

נא, לא מוצא סיבה להרגיש לא נוח להכנס בוצי ומלוכלך לתוך היטי - הכל בר ניקוי :wink:

 

אני אישית מתעב את השילוב של השחור / בז' ביטי. לא פרקטי בעליל, גם לא נראה טוב כמו השחור / שחור עם ריפודי האלקנטרה / עור :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני לא מאמין שבקרסו בעלי התיאבון החזירי ימכרו אותו באגורה פחות מ 145 אלף ש"ח.

הרי את הרנו המעפנות שנמכרות באירופה בכ 10% פחות מכל המתחרות ברוב הסגמנטים, הוא מוכר כאן כאילו הן יהלומים

 

רכב קלאסי ליבוא אישי/מקביל. הרי כל מוסכניק שני יודע לתקן קנגו :roll: והאחריות שלהם ממילא שווה ל:arrow:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

השם דאסטר אינו חדש בדאצ'יה; בשנת 90' יובאה הדאסטר לארץ במסגרת הניסיון הרביעי והאחרון לשווק את פאר התוצרת הרומנית בארץ.

מדובר היה בגי'פון בעל עיצוב חביב למדי, מרכב פתוח ששווק עם מנוע 1.4 עתיק יומין של רנו.

ההצלחה, כצפוי, לא היתה היסטרית ודי מהר הוא נעלם מהשוק.

מעניין אם שרדו כאלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בפנים אפשר ב6K ש"ח לקנות שטיחים יפים ,ציפוי להגה, לצפות כמה פלסטיקים בכרום,לקנות מערכת טובה בהרבה,ולקנות מוט שיראה יותר טוב.

זה עדיין יהיה רכב זול.

פורסם

גם אני חשבתי על הפליימוט' :)

 

הרנו\דאצ'יה דאסטר זה רכב ממש אטרקטיבי, אהבתי מאוד את הגרסא הפשוטה, משהו בגלגלי הפח והטמבונים השחורים עושה לי טוב.

 

אני מקווה שהחזרה של פיאט לשוק האמריקאי תפתח את התאבון ליצרנים אחרים.

 

בינתיים אני מתלהב כל פעם שאני רואה איזו רנו ישנה בכביש....

 

20120505_125124-1.jpg

20120505_125117-1.jpg

haters will hate

פורסם

הרכב הזה יכול בכיף לתת רוח חיים לשוק שמת ביום שאסרו את שיווק הסוזוקי ג'ימני, בעיקר בגלל ש(הגיונית)הוא אמור לעלות כ120K בגרסה הכי מאובזרת עם 4X4 אמתי.

 

(למרות שיש שמועות שבקרוב הוא יחזור, ב"ה)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יטי ידני עולה 110 אלף במבצעים, מה שאומר שהדאסטר צריך לעלות פחות.

מצד שני לוגאן mcv בחו"ל עולה פחות מהקליאו הבסיסית ועדין היא זכתה בארץ לתג מחיר אפילו גבוה יותר מהקליאו 1600 האוטומטית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מצד שני לוגאן mcv בחו"ל עולה פחות מהקליאו הבסיסית ועדין היא זכתה בארץ לתג מחיר אפילו גבוה יותר מהקליאו 1600 האוטומטית.

+1

 

חלם זה כאן

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
השם דאסטר אינו חדש בדאצ'יה; בשנת 90' יובאה הדאסטר לארץ במסגרת הניסיון הרביעי והאחרון לשווק את פאר התוצרת הרומנית בארץ.

מדובר היה בגי'פון בעל עיצוב חביב למדי, מרכב פתוח ששווק עם מנוע 1.4 עתיק יומין של רנו.

ההצלחה, כצפוי, לא היתה היסטרית ודי מהר הוא נעלם מהשוק.

מעניין אם שרדו כאלו.

 

ג'יפ דאסטר שיובא בשנת 1990 לא היה מיוצר על ידי דאצ'יה, אלא על ידי חברה אחרת - ARO (ר"ת של AUTO ROMANIA), שהתחילה את דרכה בשנות ה 50 בייצור העתקים של גיפ גאז רוסי.

 

אני לא בטוח שהיה קשה ממשי בין החברות, מעבר לשימוש במכלולים של רנו.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...