Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב של גיסי : קאווליר 97' אוטומטית.

 

לפני כחודש מילא גז וכעבור פרק זמן קצר המזגן לא מקרר ומוציא רק אויר,בבדיקה חוזרת מתברר ששוב אין גז.

 

במוסך נאמר :

1 ) אם הדליפה מהצנרת אז העלות היא סביב 300 ש"ח

2) אם הדליפה מהמדחס אז העלות היא סביב 1300 ש"ח

3) לצורך הבדיקה יש למלא גז במע' בכדי לאתר את מקור הדליפה וכי עלות מילוי אינה כלולה .

 

האם סעיף 3 הגיוני, צריך למלא גז עד הסוף ? אין דרך אחרת לבדוק זאת ?

Gn'f'R

פורסם
הרכב של גיסי : קאווליר 97' אוטומטית.

 

לפני כחודש מילא גז וכעבור פרק זמן קצר המזגן לא מקרר ומוציא רק אויר,בבדיקה חוזרת מתברר ששוב אין גז.

 

במוסך נאמר :

1 ) אם הדליפה מהצנרת אז העלות היא סביב 300 ש"ח

2) אם הדליפה מהמדחס אז העלות היא סביב 1300 ש"ח

3) לצורך הבדיקה יש למלא גז במע' בכדי לאתר את מקור הדליפה וכי עלות מילוי אינה כלולה .

 

האם סעיף 3 הגיוני, צריך למלא גז עד הסוף ? אין דרך אחרת לבדוק זאת ?

 

הגיוני מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...