Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועד שאלה נוספת לשאלה הקודמת - DLS r6a קומפוננט יותר טוב מהטמפו 6 ?

ומה אתם אומרים על ה HU הזה zap.co.il/model.aspx?modelid=813275 ?

 

תודה מראש !

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה R6A אכן נחשב לקומפוננט טוב יותר מהטמפו, ועולה פי 3 ממנו, אם שניהם חדשים (ואז כבר עדיף לקחת הייבריד או היי אנרג'י).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

DLS עדיף על TEMPO. עוד שווה בדיקה Rainbow dl-c6.2, רמקולים בסביבות 200$ ששווה כל שקל.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

הJBL 1004 החליף את ה JBL GTO75.4 , מבחינת נתונים הם מגברים זהים ,לי יש כזה ואני מאד מרוצה , הוא פשוט דגם טיפה יותר ישן (אבל עדיין מוכרים כאלו חדשים), סה"כ אחלה מגבר.

SCANSPEAK

פורסם

חברים תענו לי בבקשה בקשר לקומפוננט, מאוד חשוב לי !

ועוד שאלה נוספת האם ה- לנזר MAX 4ערוצים הוא מגבר ברמה של ה JBL GTO 1004 או 75.4

 

תודה

פורסם

אני לא חושב שיש פה מישהו שעשה ביניהם השוואה 1:1 ולא רוצה לענות לך.

רוצה תשובה? ה DLS יותר טוב.

רוצה עוד תשובה? הדוטק יותר טוב.

למה? זה עניין של טעם? אחד יתחבר לסט A, השני יתחבר לסט B, הבדלי הרמות בין הסטים הוא לא אסטרונומי וטעם אישי כן יקבע פה.

הדוטק יכול לספוג יותר כוח, אך לטעמי האישי, ה R6A נשמע טוב יותר.

ושוב, על כל אחד כמוני יהיה אחד שיגיד שהדוטק טוב יותר לטעמו. אז מה יותר טוב מלנסות לשמוע את שני הסטים ולהחליט בעצמך ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מה שלנזאר מייצרים היום זה בעיקר מוצרים ברמה בסיסית מאוד. הייתי מעדיף את ה JBL על פניו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שוב, כמו שאמרו לך פה עדיף לך להשקיע כל פעם על רכיב אחר וככה לאט לאט תבנה מערכת, אלא אם כן אתה מוכן בכללי להוציא 1500 שקל על מערכת וזהו, אם ככה אתה בחיים לא תוכל לקנות גם מגבר גם רדיו דיסק וגם קומפוננט/רמקולים, תיקח בחשבון שרק הכבלים שמחברים איתם את המגבר עולים בסיבות 120 והתקנה עוד 400 בערך כבר הגעת ל 520 רק התקנה וחיווט.

פורסם

בשביל להראים את הדוטק אוביישן מספיק מגבר כמו ה- JBL GTO1004 או ה- GTO75.4 או שכדאי להסתקל על משהו כמו - trx 4.880 (יש פשוט אחד ביד 2 בגלל זה השאלה)

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...