Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

כרגע אני בודק לגבי ה HU שאני רוצה להביא מחול, בקשר לתדרים ארופיים.

אז אם אני לא מצליח להביא אותו מה יותר כדאי את ה 2350 או את ה 2250 ? או שאין ביניהם הבדל כמאט ?

(התקציב ל HU הוא עד 500 שח)

 

תודה מראש על התשובות

 

ה HU שבחרת הוא מצוין, ה -2250 הוא פשוט דגם ישן יותר

,לא יודע אם זה מעניין אותך אבל הוא לא שולט על אייפון

 

לפי דעתי אם אתה כבר מביא מגבר, אז וותר על ה 9*6 ותקח סאב 10 אניטצ קטן במקומם , זה ישמה הרבה יותר טוב

SCANSPEAK

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל תודה רבה על התגובות, זה מאוד עזר לי.

אני הבנתי שהשילוב הכי טוב זה קומפוננט + סאב + מגבר

פשוט נראה לי שהשילוב הזה מתאים לרכבי הצ'בק ולא לסדאן. שמעתי מספר רכים עם סאב וכל הרעידות של הבגז' והפח פשוט עושה רעש מזעזה. ואני לא ממש אוהב את העובדה שהסאב סתם שוכן בבגז', בגלל זה אנ מעדיף רמקולים אחוריים - להשאיר את המוזיקה בסלון של הרכב. דעתי, אולי אני טועה.

ושאלה נוספת, אולי יש מגבר זול יותר שיתאים לי ?

 

תודה

פורסם

יש מגברים כמו רוקפורד 3004, JBL GT5A604, סרווין ווגה HED300 ועוד כמה שהם פחות טובים מה JBL GTO, אבל עדיין מחברה טובה ולא חברת מדבקה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה באמת טועה, סאב לא אמור להזיז לך את הבגז', הוא אמור השלים תדרים שהרמקולים רגילים לא מסוגלים לנגן. דבר שני בתדר מסוים אין מה לעשת ישמע רעז בבגז', הפיתרון זה איטום/בידוד.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

אז מה, באמת סאב יהיה עדיף על 2 רמקולים 9*6 ? זה פשוט נשמה קצט מוזר (אולי בגלל חוסר הידע)

ואם כן אז איזה סאב 10 אינץ מומלץ ?

ומה בקשר למגבר ? יש אולי משהו יותר זול מה - JBL ?

 

ואם בתור התחלה להתקין רק מערכת וקומפוננט זה יהיה בסדר ?

פורסם

סאב תחפש ביד שניה, יש הרבה מציות, סאב טוב ונציל יכול להיות HERTZ ES250

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

חברים, אני אשמח לעוד דעות.

ואם מישהו יכול ויודע, תענו לי בבקשה על השאלות משתי התגובות האחרונות שלי.

 

מודה מאוד מראש !

פורסם

תשמע ,אם אתה רוצה מגבר - מה שעדיף לפי דעתי, אז אין צורך ב 6*9 מאחורה , הם משתלטים ולא נשמעים כ"כ טוב , קומפננט קדמי זה דיי חובה ,אם אתה כבר משקיע ,לפחות תהנה מההשקעה ואתה תהנה ממנה .

 

לגבי סאב , זה ישלים את הצלילים ,הוא מוציא צלילים שרמקול קטן לא יכול להוציא , ההבדל בין מערכת עם סאב למערכת בלי סאב הוא תהומי, ולא אי אפשר להשוות סאב לזוג 6*9.

אני הייתי הולך על קומפוננט קדמי -חדש

 

מגבר וסאב - מיד 2 , לגבי דגמים כשתמצא משהו תשאל פה ,יש הרבה חברות טובות,ואין טעם בלהמליץ לך על דגם מסוים ואתה תצטרך לחכות עד שמישהו ימכור כזה (או שאתה רוצה חדש מה שמכפיל\משלש את המחיר).

 

לגבי הרעידות , קשה לי להאמין שסאב קטן יעשה רעידות בבגאז ,אלא אם הבגאז דפוק , מתכון לרעידות בבגאז זה הגברה בריאה מאד ,וסאב או שניים (אבל רציניים ,בתיבה פתוחה כזו שממלאת את כל הבגאז', וזה כמו שאני מבין ,לא הכיוון שלך)

SCANSPEAK

פורסם

טוב, אז החלטתי בשביל ההתחלה ללכת על HU חדש + קומפוננט מקדימה. ולאחר מכן כבר להוסיף מגבר ושם כבר נראה בקשר לסאב.

עכשיו נודע לי שהגודל של הרמקולים אצלי מקדימה (מאזדה לאנטיס 2003) הוא 7*5 והרמקול יושב בתוך הדלת, והיא אטומה כביכול. אז איך מסתדרים עם זה בלי לעשות חורים בדלת וכדומה ?

פורסם

זה תלוי בך.

הרוקפורד הנ"ל הוא מגבר די בסיסי, חזק או לא- זה תלוי בך, הוא יכול להגביר טמפו באופן נחמד, אך הוא לא ימצה אותו לחלוטין, לא מבחינת העוצמה ולא מבחינת האיכות, כמו כל מגבר אחר ב- 500 שקל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...