Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי רכב מסוג דייהו לאנוס 2002.

לפני שבועיים האוטו לא הניע לי ולכן לקחתי אותו לבדיקת מוסך במוסך מורשה דייהו - והם לא מצאו כלום.

כמה ימים לאחר מכן עוד פעם נתקע לי האוטו ולא הניע. יש סטארטר אבל אין הנעה. הזמנתי שירות שגריר

והטכנאי הצליח להתניע את הרכב. הוא אמר לי שהוא לא שומע שמשאבת הדלק עובדת. הוא חיבר אותה למצבר חשמלי

הצית שם חשמל וככה הצליח להניע לי את האוטו.

נסעתי למוסך- במוסך החליפו לי משאבת דלק.

אחרי שיצאתי מהמוסך מילאתי טנק דלק מלא.

עכשיו שבוע אחרי - המחוג של המד דלק כמעט ולא זז, הוא רוב הזמן היה תקוע ממש למעלה

(ואני נוסעת לעבודה כל יום 40 דקות לכל כיוון לפחות).

אתמול הוא זז קצת ירד ברבע. הוא יכול גם פתאום לרדת קצת ופתאום הוא עולה חזרה.

 

(לפני שהחליפו לי את המשאבה - המד דלק היה תקין לחלוטין).

 

מה לדעתכם הבעייה ? האם המשאבה ששמו לי במוסך דפוקה ?..

(הייתי במוסך נוראי - אני לא רוצה לחזור לשם ... הם חבורה של ליצנים ועוד מוסך מורשה.. לא יאומן ..)...

 

אודה לעזרתכם.

פורסם

מד הדלק קשור בעיקר למצוף, לא מכיר את הקשר בין משאבת הדלק למד.

בכל מקרה, גשי לתחנת דלק, מלאי שוב פעם מיכל מלא ותבדקי כמה נכנס,

אם אחרי שבוע וחצי של נסיעות 40 דקות לכל כיוון לא נגמר לך המיכל אז יש לך מזל.

חבל שתיתקעי בלי דלק באמצע הדרך.

 

אחרי שמילאת לפי הכמות תדעי בערך כמה דלק חסר. אם במיכל מלא את ממלאה בערך 45-50 ליטר

ובתדלוק הזה מילאת 25 בערך, את יודעת שהלך חצי מיכל, והמחוג צריך להיות על החצי.

ברגע שהחישוב לא מסתדר יחסית למחוג, אז יש בעיה. גשי חזרה למוסך ויכול להיות שתהיה להם תשובה.

נכון שמעצבן לחזור למוסך שאת לא מרוצה ממנו, אבל זה עדיף מאשר להוציא עוד כסף על בדיקה

(סביר להניח שאם טיפלת במוסך מורשה הם נותנים אחריות על הטיפול וההחלפה ואולי ביצעו משהו לא בסדר).

 

בהצלחה.

פורסם

אומנם לא דייהו לאנוס, אבל אצלי בגטס הכל בנוי סביב פילטר הדלק - המשאבה בתוכו והמצוף מורכב עליו. ככה שכן יש קשר בין הדברים שתיארת.

 

כנראה שהמצוף נתקע/נשבר בזמן החלפת המשאבה. בכל מקרה רוב הסיכויים שזאת אשמת המוסכניק וצריך לחזור אליו בלית ברירה.

 

את יכולה להסתכל בעמוד הזה כדי להבין פחות או יותר איך המכלול הזה נראה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=317917&page=2

 

עריכה: הנה תמונה של מכלול המשאבה + המצוף אצלך בלאנוס, שימי לב למצוף (השחור) + הזרוע שלו שמתחברת לחלק האלקטרוני:

 

FP5067.jpg

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...