Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה רק חדש? כבר שרו על זה מזמן:

 

כבר עברו השנים, אך אזכור הימים , עת היינו נוהגים

נשבעה אמונים ובשם הקדושים, לי נתנה אחריות 12 חודשים

ולפתע פתאום הו ארור זה היום , לא היה זה חלום

הודיעוני רעיי שראוה וודאי, על הגרר בחשאי

 

ומיני אז כבו עיני כל עולמי חשך עלי,

כי לעגו לי ידידי, טוב לי מותי מחיי

אנה אלך אנה אברח ,איך אתנחם איכה אשכח את המוסך

 

לא אמרה לי דבר,לא היה קלאצ' קצר, אף לא רעש ביום קר

לא ידעתי על מה המכונית דממה, ואיתה הנשמה

 

והגראג' החם כה בודד מיותם ,גם השיר בו נדם

מה נותר מה נשאר גם היום לי קדר ובלילה בלילה קר

 

ומיני אז המכונית הראשונה, לוקח ליסינג כל שנה

ומכונית מיד שנייה, כבר אין אצלינו בשכונה

 

(גם פנסיה אין, והנאה מנהיגה בדיוק נגמר, רק 3.5 אלף בחודש ואתה מסודר)

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבאת אחלה סיפור הבאת

קניתי אותו, ואללה קניתי ... סתם, הבאתי.

אהבתי מאוד חוץ משריפת ההרלד.רכב מיוחד, כמעט שקניתי.

כוכב? לא ממש. מקסימום נישה, אולי אשנה הכינוי למישה.

 

אשר לגזענות, איני יודע מה כתבת. אני אגיד כך:

מקומם של רוב הזרים אינו כאן, אבל:הממשלה צריכה למנוע כניסה או לדאוג ליציאתם של מי שאינו בעל מעמד פליט.

במקום זאת, במקום מעשים עוסקים שרים וחברי כנסת בדיבורים. לא סתם דיבורים, דיבורי הסתה פופוליסטים, דמאגוגיים.

מילים מסוכנות מעודדות אלימות. גזענות.

כנראה לא יודעים מה נאמר בעבר על יהודים.

אנשים שמדברים- דבריהם מעולם לא הביאו תועלת, אולי לכן אינם מבינים- נזק הם דווקא מחוללים.

ואולי לא איכפת להם, אין להם שום אחריות. אלו ממנהיגנו- איזו איכות.

 

לא צריך אנשים מאפריקה בכדי להפיל את אסימון הגזענות. לא חדש, היה וגם כנראה יהיה. הדבר היחיד שאולי כן ניתן ללמוד הוא שאין באמת קשר בין שיוך לאומי, דתי, תרבותי, היסטוריה, קיבוצית כפרטית, לבין הלקחים שאלו אמורים להפיק.

פורסם
אין ספק, זהר ארגוב מתהפך בקברו (ומדליק עוד צינגלה כדי להעביר את ההלם).

 

להציע לזהר צינגלה זה כמו להציע לפדופיל סיבוב על זא זא גבור. :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אלעד ובאגירה, שני עבריינים -דירדרו תשירשור, ישר לסמים.

והכל התחיל מעניין תמים- הבאת בכורים.

אז תביאו שישה תביאו שיבעה, תביאו שמונה ילדים.

ילדים זה שימחה, אל תביאו סמים.

תביאו עגבניה

תביאו ביצה

תביאו פילפל

תביאו את ניסן, ודי לבלבל.

אם תביאו לניסן רק איזה דקה, יביא לכם ניסן שקשוקאי, הפתעה נעימה.

ולא תצטרכו לרכוש ניסן קשקאי חדשה, כשיש להביא שקשוקאי די טובה.

עכשיו הבנתי למה רכב מביאים, לקנות, זה לא תמיד נעים.

 

נ.ב שוקל להקים מועדון הרכב השקשוקאי, זה כדאי?

פורסם

אז תביאו שישה תביאו שיבעה, תביאו שמונה ילדים.

ילדים זה שימחה...

 

אני יותר בקטע של להביא ביד.

 

אה, הנה עוד משהוא ש"מביאים"! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אמ.. אה...לאור דרדור השרשור מבחינות הגייניות ופרמצבטיות, אני מוצא לנכון להשעותו מדיון ביד2. לא לזה התכוונו כשאמרו יד 2 , באגירה.

בכל אופן קצת אקטואליה כללית: ב23.6 יופיעו ברעננה ריי מנזרק ורובי קריגר מהדלתות .אני לא אהיה שם, אבל- מומלץ.

 

ולאקטואליה של הפורום: כרגע יש בעמוד הראשון שלושה שרשורי איביזה בלבד. אחד שואל על ביטוח לאיביזה, שני על גניבת איביזה

כמובן כל אחד בשלו. יש גם שרשור על איביזות חדשות. בעקבותיו יבואו גם שרשורי גניבת איביזה חדשה, ביטוח שלה, שרשור ירידת ערך והשוואה לאלפא. למה זה מטריד אותי?

כי לא יישאר מקום בכלל לשרשורי לאון.

פורסם

בכל אופן קצת אקטואליה כללית: ב23.6 יופיעו ברעננה ריי מנזרק ורובי קריגר מהדלתות .אני לא אהיה שם, אבל- מומלץ.

 

הופעת חימום של צאן קנסטה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני ממתין בסבלנות עוד 100 שנה והולך לראות אותם בהרכב מלא עם מוריסון באולמי עדן, בליווי בס בהתנדבות של רוג'ר ווטרס.

או אולי שמא מנזרק עדיין רוכב על סערות ושווה לכתת את רגלינו למדשאה המגודרת ברעננה?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לא יודע למה בלי ג'ון דנזמור ואם הוא חי. בימים האחרונים היה גם איזה סרט בייס של ראיתי, בטח יחזור.

12345, דווקא אחרי מה שכתבת, הפנמתי ואולי אלך בכל זאת. הם היו כאן לפני שנה. אגב גם כשמוריסון היה חי אך לעיתים מעופף, מנזרק חיפה עליו, הוא גם יצר חלק מהמוסיקה.

באשר לקנסטה, הוא לא סגר ת'בסטה?

 

הנני להודיע שמהיום כתיבה בשירשור תותנה בסיסמא- סיסמת השבוע:סיאט איביזה.

פורסם

באולמי עדן יש גם מכירה מוקדמת של המופע המשותף של זוהר ארגוב ומאיר אריאל :lol:

לפחות אהבה אחת משותפת היתה להם (וזו לא תקווה) תתארו לכם..

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

 

מזמן.

"אדם בן כלב" מבוסס על סיפור חייו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סיאט איביזה

חבל שלא אמרתם סיסמא, כמעט יריתי.

אני רוצה להביא את משפחתית העתיד- לא איזו חללית עתידנית, אלא משפחתית שארכוש, נניח בעוד שלוש שנים. ההגיון הוא כזה:איביזה וחברותיה עולות 70, עוד שלוש שנים, כנראה חמישים מינוס. זהו רף המחיר המקסימלי לכן מבחינתי. בו אוכל להביא לנציה דלתא חזקה בת ארבע פלוס, או159 משומשת מאוד, עם כוח סביר והתנהגות ,סיאט ליאון- יש מעט ידניות ויותר מדי"משופרות",פוקוס עם התנהגות.נאותה, בראבו חביבה[אגב ,כעת יש בראבו מוזלת אך ללא טורבו..] מה עוד פיספסתי- מכוניות לפנדוב נורמטיבי.

צריך משהו שיפיח קצת תקווה ועניין..

 

עוד משהו שהביאו לי בטלויזיה זה היפה והחיה, טראש נחמד אך מעלה שאלות. יש עוד רבים כאלו עם ידע ושיפוט כזה. אנשים אלו[בחלקם ] מצביעים לכנסת. על סמך מה ואיך זה משפיע?

פורסם

שום דבר לא בטוח. הכמויות בהן מוכרים דלתות ובראבואים הן כאלו שבעוד כמה שנים בכלל לא בטוח שיישארו יותר משתיים שלוש חתיכות בשוק. מספיק שיהיו עוד שלושה ארבעה כמוך שאלוהים חנן אותן במין טעם מוזר שכזה, שפתאום תיתקל ב"ברן" מטורף שיקפיץ מחירים לשמיים. דווקא לאון מתחילים לראות בכל פינה, איביזות קל וחומר, קשה ללכת בלי לדרוך על אחת.


×
×
  • תוכן חדש...