Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת הסיבה שאני תמיד אבל תמיד אקנה רכבים יחסית מיוחדים בארץ.

בתור בן אדם שמחזיק 2 רכבים אחד לצרכי עבודה והשני רכב פנאי,הפנאי הוא כמובן קופרה.

לא נוסע איתה הרבה ביום יום,לרוב גג 15-20 ק"מ ביום ויש אפילו ימים שהיא לא זזה,אולי בסופשים פה ושם אני נותן איזה 100-200 ק"מ אבל זה סופש אחד לכמה.

אני בן אדם ששומר על הרכב בצורה מתוקתקת ומשקיע בו כמו שצריך.

מבטיח לכם שרכב כזה יימכר במחיר מחירון ביום שאני ארצה למכור.

מה אני בעצם בא לומר לכם פה.

במקום לקנות את כל המשפחטומתיות שלכם,תקנו רכבים כמו GTI קופרות,שירוקו וכו' ותראו שאם הרכב שלכם במצב טוב,הקונה לא יאחר להגיע.

אין מה לעשות, היום שווה להחזיק רכב שיש לו ביקוש מכיוון שהעוד כמה אלפים בודדים שתוציאו יותר על ביטוח/דלק בסופו של דבר תחסכו כמה אלפים(ככל הנראה 10 ומעלה) אחרים ביום המכירה של רכב אחר ללא שוק.

 

אחלה תובנה. הגיונית מאד אגב. באמת חשבתי במקום הפוקוס המשפחתית שלי שעולה 50 אש"ח "להביא" איזה קופרה "מיוחדת" ב80 אש"ח, או אולי שירוקו ב140 אש"ח רק כדי שיהיה לי קל יותר למכור אותן אח"כ. לא משנה שאני צריך משפחתית עם 4 דלתות, תא מטען נורמלי וביטוח סביר. אולי בכלל פיאט 500 אברט. מכונית פצצה שאין הרבה כאלו. בטוח יהיה קל למכור אותה בעתיד.

 

ואגב, כמו שאני תמיד טוען. אני מחפש מוצר. לא מחיר. אם מצאתי משהו שמתאים לי מאד, הנתונים מצויינים, יש אינטראקציה טובה עם המוכר "והחוש" שלי אומר לי שהכל טוב וכשר, בהחלט אשלם מחירון או אולי אתמקח מעט ואוריד עוד כמה 1000-2000 ש"ח. מה החלופה? לחפש בכוח רכב אחר במצב פחות טוב, שאני פחות אוהב, להשאר עם הרגשה של פספסו אבל להרויח עוד 3000-4000 ש"ח? (אני כמובן לא מדבר על מצב פרדוקסלי כמו האיביזות שהמחירון של משומש גבוה או נושק לזאת של חדשה ויש כמה מטומטמים שלא הבינו את זה ומנסים למכור 10 אש"ח מעל המחירון...)

 

את הפוקוס הקודמת שלי 2007 מכרתי במחירון ליסינג משוכלל פחות 1000 ש"ח +- זה הכל. וגם זאת תמכר במחירון משוכלל. כי האוטו סופר מטופל. כי הכל במורשה עם פלט טיפולים מתוקתק. כי הק"מ נמוך והאוטו ננהג בעדינות יתרה. מי שלא רוצה, שיחפש פוקוס כמו שיש "באלפים" ביד שניה ובמגרשים כמו שאומרים כל "היועצים". רק שאתה מתחיל לחפש אתה פתאום מחפש שנתון מסויים, מצב מחיצוני מסויים, מצב מכני מסויים, ואז אתה מגלה שגם (לדוגמא) מתוך "מיליוני הפוקוסים" שיש על הכבישים ולמכירה, בעצם רק כמה בודדות במקרה הטוב מתאימות לך.

 

ולא , "מהפכת המיני" לא משפיעה עלי. כי מי שמחפש פוקוס אוטומטית, לא יקנה במקום זה איביזה, פאביה או קליאו ידניות.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתם את המחירים של מונדאו יד שניה , שנת 2009 לדוגמא נע בין 65000 אלף ש"ח עד 85000

אלף ש"ח , ירידה של 50 - 60 % בשלוש שנים. האם זה נורמלי ?

פורסם
ראיתם את המחירים של מונדאו יד שניה , שנת 2009 לדוגמא נע בין 65000 אלף ש"ח עד 85000

אלף ש"ח , ירידה של 50 - 60 % בשלוש שנים. האם זה נורמלי ?

 

כמובן.

רק בישראל אתה קונה פורד פוקוס בכמעט פי 2 מהמחיר שלה בארה"ב, אבל לאחר 3-4 שנים, המחירים שלהם כמשומשות, שווים.


×
×
  • תוכן חדש...