Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה לקנות את הרכב מחר-

פיאט פונטו ספייס דינאמיק שנת 2004

157000 ק"מ

על פניו הכול נשמע טוב, הבנאדם מתחייב בבדיקה והכול

אבל הוא פרסם במודעה שזו יד ראשונה ובטלפון הוא טוען שהוא יד שניה קנה את הרכב מבן משפחה.

זה נשמע לא כ"כ אמין ואני נוסעת עד חיפה בשביל הרכב הזה (אני מאזור הדרום)

שווה בכל זאת לבדוק?

מצד שני יש עוד רכב פונטו ספייס אקטיב שנת 2005, אותם נתונים פחות או יותר אבל גיר רובוטי.. אז אני בהתלבטות אם שווה ללכת על שנתון מתקדם יותר או להעדיף את הגיר הרציף שהבנתי שהוא יותר טוב?

 

תודה על העזרה!

פורסם

בן משפחה או לא בן משפחה, אם הוא עשה העברת בעלות אז האוטו יד שנייה ולא ראשונה. דעתי היא: אם הוא דורש ממך מחיר של יד ראשונה אז תגיד לו שהרכב יד שנייה ואתה מוכן לשלם רק מחיר של יד שנייה (כמובן בתנאי שהרכב ייצא תקין בבדיקה)...אם הוא מתעקש על מחיר של יד ראשונה אני הייתי מוותר.

פורסם

תודה על התגובה..

הבנאדם דורש 19500 ולמרות שהמחירון 23000 אני חושבת שזה גבוהה מדי,

לכמה אתה חושב שאפשר להוריד אותו?

פורסם

כמה אפשר להוריד אותו? תלוי מה כושר המיקוח שלך ועד כמה הוא לחוץ למכור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אוקיי ברור לי שזה תלוי בזה, אבל כמה לדעתך אני יכולה לדרוש?

אני לא מבינה ברכבים בגלל זה אני מתייעצת כאן בפורום

פורסם

תראי, זה כבר עניין של משא ומתן. היום שוק היד 2 ממש ברצפה וחוץ ממכוניות ממש מיוחדות ונדירות למציאה אף אחד כמעט לא מצליח למכור במחיר מחירון או אפילו קרוב אליו. אני אישית לא מזמן קניתי רנו סניק מאוד שמורה עם קילומטרז' נמוך מאוד ויד שנייה ב-30 אחוז פחות מהמחירון.

לגבי הרכב שאת רוצה לקנות, אני גם חושב ש 19500 זה קצת גבוה במיוחד שמדובר בפיאט (בלי לזלזל). ראיתי ביד 2 שמוכרים כאלה אפילו ב 12, 15 וכו'...כמובן שתלוי במצב הרכב אבל בכל מקרה אני חושב שזה לא שווה יותר מ-17 במצב השוק היום. אבל זו דעתי האישית.

פורסם

קודם כל, הדיינאמיק עדיפה על האקטיב, גם מבחינת הגיר וגם מבחינת הכח (60 כ"ס באקטיב לעומת 80 בדיינאמיק).

שנית, דיינאמיק בשנתונים 2004-2006 לא קיימות בהמוניהן בלוחות, וגם במצב של היום לא מוצאים דיינאמיק מ2004 ב12 או 15 אלף ש"ח. 19,500 זה מחיר הוגן לגמרי לרכב הזה, ואף נמוך יחסית למחיר השוק.

 

עם זאת, ההבדל בין מה שכתוב במודעה למה שנאמר בטלפון, מבחינת היד, מעורר חשד. אני נסעתי מנתניה לחולון- שזה לא מרחק כזה גדול, אבל זה עיקוף בדרך לעבודה וגם הגעתי מאוחר לעבודה בגלל זה- לראות רכב שהוצג כיד שניה פרטי, רק כדי לשמוע בטלפון בדרך לשם שהיד הראשונה היתה ליסינג, ולגלות כשכבר הגעתי לשם שהמוכר שהציג את עצמו כבעל הרכב במודעה וגם בטלפון, מזדהה כסוחר של איזה טרייד אין. זה מייאש ומתסכל, ובאופן אישי הייתי מעדיפה לראות רכבים שנמצאים במרחק נסיעה סביר ממני כדי שגם אם זה נגמר במפח נפש, לפחות לא שרפתי חצי יום או יום שלם על זה.

אני מקווה שאם תחליטי לנסוע לראות את הרכב הזה, תצרפי אלייך לנסיעה אדם שמבין ברכבים או לפחות מנוסה בקנייה ומכירה שלהם שיידע מה לבדוק ומה לשאול (מבחינת ניירת לפחות). חיפה ידועה כעיר ששורצת סוחרי רכב, ובאופן מדהים מחזיקה בהמון פונטו ספייס למכירה.

 

עריכה: נדמה לי שמצאתי את המודעה שאת מדברת עליה בלוח "יד2", יד ראשונה, 157 אלף ק"מ, במחיר שציינת. שימי לב שהמודעה מנוסחת בלשון נקבה! אם דיברת עם גבר שהציג את עצמו כמוכר הרכב, יש כאן עוד סתירה בנתונים.

עריכה 2: ואם זו אכן אותה מודעה (רכב תכלת מטאלי), אז קחי בחשבון גם שלפי תמונת פנים הרכב לא מדובר כלל בדיינאמיק, אלא באקטיב רובוטית (לפי צבע הדשבורד ולפי צורת ידית ההילוכים). זה גם מסביר את המחיר הנמוך יחסית.

עריכה 3: אני רואה שיש מודעה מחיפה של דיינאמיק ספייס "אמיתית" מאותו שנתון, יד ראשונה, 98 אלף ק"מ, לבנה. תסתכלי בתמונות הפנים שלה כדי להבין את ההבדל. אגב, מבקשים עליה 23 אלף ש"ח, ולדעתי זה מחיר מעולה לנתונים כפי שהם מפורסמים. אם את כבר חושבת לקפוץ לחיפה, הייתי מכוונת לרכב הזה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

מאוד חשוב ממי את קונה את הרכב. כשכבר בטלפון את תופסת שקר גס, עצתי לך, וותרי על זה. השוק היום הוא של הקונים. בשוק כזה, יזהר המוכר. חוץ מיזה ערכי חיפוש בפורום, פיאט למכירה באיזור חיפה, מחייב משנה זהירות. מסתובבים שם מספר סוחרים פעילים מוסוים למוכרים תמימים, עם שיטות הונאה נועזות וכואבות.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

ואווו תודה ענקית על התגובה!

אחרי שיחה שכיוונתי בדיוק לשאלה הזאת.. מתברר שהוא מגרש!

הבנאדם שיקר לי במצח נחושה..

ממש תודה על העזרה. כמעט נסעתי עד חיפה בשבילו

פורסם

אם הוא מגרש אז בטח גם הבן משפחה שהוא אמר לך בעצם חבר שלו שגם יש לו מגרש :roll:

אגב, במצב כזה בעצם הרכב יד שלישית אפילו. כי לסוכנים יש אפשרות של העברת בעלות זמנית כלומר זה לא נרשם כבעלות אלא כבעלות זמנית. זה גם עולה להם 10 ש"ח. מה שאני מתכוון להגיד שחוץ ממנו היו בעצם לרכב עוד שני בעלים קודמים.

פורסם

מה זה העברת בעלות זמנית? יש העברת בעלות על תו סחר עבור סוחרים מורשים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מה זה העברת בעלות זמנית? יש העברת בעלות על תו סחר עבור סוחרים מורשים.

 

זה בדיוק מה שהתכוונתי רק שלא זכרתי איך זה נקרא :-D

פורסם
קודם כל, הדיינאמיק עדיפה על האקטיב, גם מבחינת הגיר וגם מבחינת הכח (60 כ"ס באקטיב לעומת 80 בדיינאמיק).

שנית, דיינאמיק בשנתונים 2004-2006 לא קיימות בהמוניהן בלוחות, וגם במצב של היום לא מוצאים דיינאמיק מ2004 ב12 או 15 אלף ש"ח. 19,500 זה מחיר הוגן לגמרי לרכב הזה, ואף נמוך יחסית למחיר השוק.

 

עם זאת, ההבדל בין מה שכתוב במודעה למה שנאמר בטלפון, מבחינת היד, מעורר חשד. אני נסעתי מנתניה לחולון- שזה לא מרחק כזה גדול, אבל זה עיקוף בדרך לעבודה וגם הגעתי מאוחר לעבודה בגלל זה- לראות רכב שהוצג כיד שניה פרטי, רק כדי לשמוע בטלפון בדרך לשם שהיד הראשונה היתה ליסינג, ולגלות כשכבר הגעתי לשם שהמוכר שהציג את עצמו כבעל הרכב במודעה וגם בטלפון, מזדהה כסוחר של איזה טרייד אין. זה מייאש ומתסכל, ובאופן אישי הייתי מעדיפה לראות רכבים שנמצאים במרחק נסיעה סביר ממני כדי שגם אם זה נגמר במפח נפש, לפחות לא שרפתי חצי יום או יום שלם על זה.

אני מקווה שאם תחליטי לנסוע לראות את הרכב הזה, תצרפי אלייך לנסיעה אדם שמבין ברכבים או לפחות מנוסה בקנייה ומכירה שלהם שיידע מה לבדוק ומה לשאול (מבחינת ניירת לפחות). חיפה ידועה כעיר ששורצת סוחרי רכב, ובאופן מדהים מחזיקה בהמון פונטו ספייס למכירה.

 

עריכה: נדמה לי שמצאתי את המודעה שאת מדברת עליה בלוח "יד2", יד ראשונה, 157 אלף ק"מ, במחיר שציינת. שימי לב שהמודעה מנוסחת בלשון נקבה! אם דיברת עם גבר שהציג את עצמו כמוכר הרכב, יש כאן עוד סתירה בנתונים.

עריכה 2: ואם זו אכן אותה מודעה (רכב תכלת מטאלי), אז קחי בחשבון גם שלפי תמונת פנים הרכב לא מדובר כלל בדיינאמיק, אלא באקטיב רובוטית (לפי צבע הדשבורד ולפי צורת ידית ההילוכים). זה גם מסביר את המחיר הנמוך יחסית.

עריכה 3: אני רואה שיש מודעה מחיפה של דיינאמיק ספייס "אמיתית" מאותו שנתון, יד ראשונה, 98 אלף ק"מ, לבנה. תסתכלי בתמונות הפנים שלה כדי להבין את ההבדל. אגב, מבקשים עליה 23 אלף ש"ח, ולדעתי זה מחיר מעולה לנתונים כפי שהם מפורסמים. אם את כבר חושבת לקפוץ לחיפה, הייתי מכוונת לרכב הזה.

 

מסכים ב-100 אחוז.

יש מוכרים שמשקרים בלי שום בושה, כי אין להם מה להפסיד. את זאת שנוסעת, לא הם. לכן באמת שהייתי ממליץ להתמקד בסביבה הקרובה יחסית(בהנחה שאת לא גרה באיזה חור כמו אילת או מטולה)

×
×
  • תוכן חדש...