Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משכיר דירה שהיא כמו מרתף של בית גדול וחוץ מבסלון {גם בקושי} אין לי קליטה בכלל בשאר חלקי הדירה.

עשיתי חיפוש קצר על מגברי קליטה ומצאתי רק מדבקה כזאת ב 10 ש"ח, רשום שהיא מעלה את הקליטה פי 10 וגם מורידה את רמת הקרינה, הבעייה היא שרשום שזה מתאים לכול הטלפוניים הסלולריים אבל אופן השימוש בה הוא הדבקה של המדבקה בתוך הסוללה של המכשיר הנייד וכידוע לאייפון אין סוללה נפרדת.

 

למישהו יש רעיון?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

תעבור לפלאפון

 

 

 

או

 

 

אם אתה מאמין שמדבקת no fear מוסיפה 10 כוחות אזיתכן ויש לה גם יכולות סלולריות

 

בכל אופן תחפש בגוגל ״מגבר קליטה סלולארי״ יש הרבה חברות שמתקינות כולל חברות הסלולאר - זה גם עולה כסף, לא מעט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המדבקה הזאת היא סתם חארטה. אתה יכול לקחת מטבע של 10 שקלים ולזרוק אותו לפח האשפה, זה ייתן את אותו האפקט לקליטה באייפון שלך.

 

ניתן להתקין Micro-cell סלולרי אצלך במרתף אך מדובר בציוד יקר יחסית שמסופקני אם יהיה ברצונך לרכוש בכוחות אצלך. אם אתה לקוח כבד מספיק, תוכל לנסות ולבקש מחברת הסלולר להתקין את המכשיר עבורך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אחרי הרבה שנות עבודה בפלאפון, יש לך 2 אפשרויות.

אם יש לך מעל 5 מכשירים אתה צריך להגיש בקשה למגבר, לוקח בערך 3 חודשים לאישור.

אם אין לך, פשוט יתנו לך מתנה אוזניית בלוטוס ויגידו לך לשים את הטלפון ליד החלון.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
תעבור לפלאפון

 

אני בחברת פלאפון עכשיו אבל שבוע הבא אני צריך לקבל את הסים של גולן טלקום.

 

אין שום פתרון אחר במחיר עממי? אני לא לקוח כבד ואין לי 5 מכשירים זה רק אני והחברה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

יש מגברים פסיביים שמבוססים על אנטנה חיצונית, עריסה קבועה ואוזניה. מאוד יעיל. בדוק במרתפים.

קבלתי כזה מסלקום בזמנו.

פורסם

אני קניתי את המגבר הזה: http://www.chinabuye.com/review/product/list/id/10358/#review-form

 

גם לי יש בעית קליטה בבית של אורנג'\ קניתי את זה ומאז הקליטה כמה מלאה.

 

זה מגבר פשוט שמגיע עם אנטנה חיצונית, שמים אותה מחוץ לבית דרך חלון או מה שאפשר ויש עוד אנטנה פנימית שמגבירה את השידור

×
×
  • תוכן חדש...