Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום,

 

החברה רוצה 66 אלף על רכב נקי מתאונות (עוד לא עשיתי בדיקה), 38000 ק"מ, עלה לכביש במרץ.

 

ראיתי שביד 2 גם הצעות ליסינג/השכרה מתחילות מעל למחירון, וגם יש הפרש לא קטן בין מחירון יד2 (63500) ולוי יצחק (משהו כמו 66?)

 

ביקרתי בכל המגרשים של ליסינג והשכרה באיזור וקיבלתי עוד שני הצעות במחיר דומה (+- אלף) אבל קילומטראז' גדול בהרבה (50-60).

 

מה דעתכם?

פורסם

עזוב אותך מהמחירים שמודעות באתר יד 2. הם לא תמיד קשורים למציאות ואין שום בקרה על המודעות שמפורסמות שם. מה מונע ממני לפרסם עכשיו פיאסטה 2010 מהשכרה עם 32 אלף קילומטרים ב-64 אלף ש"ח? זה אומר שאני סוחר שיש לו רכב כזה למכירה? בכלל לא בטוח.

 

אם היית אצל כמה חברות גדולות וראית שרוב המחירים נעים סביב אותו הטווח אז כנראה שזה המחיר, אין סקר טוב מזה. קח את הרכב שמצאת לבדיקה ואם הכל בסדר - תתחדש :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היום מי קונה רכב יד שנייה במחיר מחירון? שוק היד שנייה ברצפה. רק לפני חודש קניתי רכב יד שנייה מפרטי (לא היה בליסינג מעולם) מודל 2000 שמור מאוד עם קילומטרז נמוך (155000) , 35 אחוז פחות ממחירון. אומנם אחרי זה השקעתי בו קצת (בסביבות 2000 ש"ח) בטיפולים וגם החלפתי שני חיישני גיר אבל חוץ מחיישן השאר לא היה מחייב. סתם רציתי שיעבור טיפול מלא וגם קניתי כיסויים וכו'. גם אחרי שהשקעתי בו 2000 ש"ח עדיין המחיר יוצא לי 25 אחוז פחות ממחירון.

פורסם

מצד שני, הפיאסטה החדשה מאד פופולרית עכשיו

לדעתי הקילומטראז' מעט גבוה, אבל קשה לי להאמין שתשיג עכשיו מחיר יותר טוב

 

ענת

אוויס

 

היום מי קונה רכב יד שנייה במחיר מחירון? שוק היד שנייה ברצפה. רק לפני חודש קניתי רכב יד שנייה מפרטי (לא היה בליסינג מעולם) מודל 2000 שמור מאוד עם קילומטרז נמוך (155000) , 35 אחוז פחות ממחירון. אומנם אחרי זה השקעתי בו קצת (בסביבות 2000 ש"ח) בטיפולים וגם החלפתי שני חיישני גיר אבל חוץ מחיישן השאר לא היה מחייב. סתם רציתי שיעבור טיפול מלא וגם קניתי כיסויים וכו'. גם אחרי שהשקעתי בו 2000 ש"ח עדיין המחיר יוצא לי 25 אחוז פחות ממחירון.
פורסם

הק"מ בכלל לא גבוה:הרכב נסע כל שנת 2010 ואז כל שאת 2011 ואז עוד 5 חודשים מ2012

האוטו בערך בן שנתיים וחצי האוטו עבר בשנה 13000-לחברת השכרה זה לא נשמע מציאותי.

תבדוק את האוטו טוב טוב.ואם הוא חדש אז בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...