Jump to content

מקס הזועם

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מקס הזועם

  1. לחברי הפורום שלום, החברה רוצה 66 אלף על רכב נקי מתאונות (עוד לא עשיתי בדיקה), 38000 ק"מ, עלה לכביש במרץ. ראיתי שביד 2 גם הצעות ליסינג/השכרה מתחילות מעל למחירון, וגם יש הפרש לא קטן בין מחירון יד2 (63500) ולוי יצחק (משהו כמו 66?) ביקרתי בכל המגרשים של ליסינג והשכרה באיזור וקיבלתי עוד שני הצעות במחיר דומה (+- אלף) אבל קילומטראז' גדול בהרבה (50-60). מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...