Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

משפחתי מתלבטת בין הרכבים הנל':

פולקסווגן פולו 1.2 אוטומט טורבו TSI דור MK5) 2010), לבין

סקודה פאביה 1.2 אוטומט טורבו TSI דור MK2) 2010) נקרא גם (7 DSG TSI 1.2/105).

 

הרכב שיש ברשותם כרגע הוא: סוזוקי סוויפט 2009.

המטרה הראשית שלשמה הם רוצים להחליף את הרכב, זו נוחות נסיעה משודרגת יותר מהסוזוקי שברשותם, ושיפור בצריכת הדלק.

התלונות המרכזיות שיש להם מהסוזוקי, זה שהוא "קופצני" מידי.

ההתלבטות בין הדגמים הנל' לא מגיעה מאיזו בדיקה שלהם, אלא רק מכיוון שאלו רכבים אמינות ו"בעלי" שם טוב שהם מכירים.

 

עכשיו, לפי מיטב הבנתי מדובר בעצם באותו הרכב בדיוק, רק בעל מיתוג שונה.

האם נכון העניין?, על איזה רכב הייתם ממליצים? ולמה?.

אם ישנם רכבים אחרים באותה קטגוריה שיענו על צרכים אלו, נשמח לשמוע ולבדוק זאת.

התקציב שיש לעניין הוא עד 15,000 ש"ח לשדרוג מהסוזוקי.

תודה מראש.

פורסם

אם נוחות זה מה שהם מחפשים, אז נסיעת מבחן היא חובה, כנראה שהפולו תהיה פחות קופצנית. הונדה ג"אז היברידי גם יענה על ההגדרה, ותהיה הרבה יותר חסכונית משתיהן.

פורסם

אתה פחות או יותר צודק כאשר אתה אומר שמדובר על אותו הרכב עם שינויים קלים.

לצורך העניין יש לך השוואה בפורום "רכב כללי". עפ"י הידוע לי השוני העיקרי בא לידי ביטוי בכך שביחס של תמורה למחיר מסקודה תקבל יותר אבזור בפחות כסף, אני אישית הייתי בוחר בסקודה.

 

יש לציין שאין לי ניסיון אישי עם הרכבים וההחלטה מתבססת עפ"י דעות פה בפורום, כמו שאמרתי לדוגמא מהשרשור בפורום רכב כללי. מעבר לזה אתה מוזמן להריץ חיפוש, אני בטוח שדובר רבות על ההשוואה בין שני הרכבים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

איך הגעת למסקנה שמדובר ברכבים אמינים? היו פה בפורום הרבה תלונות על האמינות שלהם.

עוד נקודה זה שהיבואן הוא גרוע מאוד במקרה ותזדקק פעם למשהו.

מהכרות שלי עם הסוזוקי חוץ ממושבים די קשים הרכב דווקא די נוח ולא הרגשתי שהוא קופצני ככה שלא בטוח שהפאביה/פולו נוחות יותר.

גם חסכון בדלק לא בטוח שתקבל בצורה משמעותית מהסוזוקי.

פורסם

אם אתה מחפש שיפור באיכות ונוחות הנהיגה, הפולו או הפאביה זה לא המקום הנכון לחפש.

לשניהן יש כיול נוקשה, לפאביה אף יותר, מה שיוצר קפיצות ורעידות לא כ"כ נעימות במעבר בדרכים משובשות.

פאביה 1.2 TSI תעשה במקרה הטוב 1/15 או גג 1/16 בממוצע אם תסע יותר מ50% בבינעירוני, לא יותר.

אם אתה מחפש שדרוג בנוחות נסיעה, כדאי לשקול רכבים צרפתים כדוגמת הC3 פיקאסו או ה207.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...