Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיכל מתזים נוזל...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

עד עכשיו צפיתי בפורום, וזו הודעתי הראשונה... יש!

או.קי, להלן הסיפור:

לפני כמה חודשים קניתי פ'זו 306 (5 דלתות, XR 1600, 1996).

לפי מיטב המסורת הצרפתית, כבר הוחלפו:

מנגנון חלון חשמל קדמי, 2 צמיגים, מראה שמאלית, ועוד היד נטויה...

כשהוספתי היום נוזל מתזים ראיתי איך הנוזל הכחלחל מסרב להישאר במיכל ונוטה לבשם בריח נקי את הרצפה מתחת לאוטו... כיוון שכבר ביליתי בשבוע שעבר ב"ליטל" (340 ש"ח - מראה שמאלית), ולמרות הטיפול האיכותי אני לא כ"כ מתגעגע, שאלותי:

1. האם כדאי לנסות לאתר את החור ולאטום לבד (אם כן - הצעות לאטימה...)?

2. האם כדאי לקנות מיכל חדש (ואם כן איפה)?

3. לחזור ל"ליטל"?

תודה מראש

אלרואי

פורסם

אני מנסה כרגע לסתום משהו דומה עם אפוקסי - נראה אם יצליח.

אתה יכול לנסות למצוא חלק מפירוק - אין הצדקה לקנות חדש ולשלם הרבה כסף.

פורסם
אני מנסה כרגע לסתום משהו דומה עם אפוקסי - נראה אם יצליח.

אתה יכול לנסות למצוא חלק מפירוק - אין הצדקה לקנות חדש ולשלם הרבה כסף.

 

יש אפוקסי מיוחד לפלסטיק, שווה לנסות (לדעתי גם יפתור את הבעיה).

 

דבר שני: כדאי לבדוק אם מדובר במיכל סדוק או שמה נזילה בחיבור שבין המנוע-מתזים למיכל עצמו (קיימת גומיה בין המנוע למיכל עצמו - לעיתים הנזילה היא משם).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה על התגובות.

מחר (אני מקווה) נעלה את האוטו על מדרכה (לאט ובזהירות) וננסה לראות מאיפה משפריץ ה#$%$%...

לגבי העיצות עם האפוקסי - זה נעשה על רטוב או שחובה לייבש קודם?

אלרואי

פורסם

לפני האפוקסי למיניהם. כמו שיעץ הממוחה (איציק) - תוריד את המיכל ,תמלא מים ,בטח המשאבה ברחה מהמקום והגומיה איתה -מכאן ועד נזילה הדרך קצרה...

×
×
  • תוכן חדש...