Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , אני חדש פה בפורום ורציתי להתייעץ בנוגע לרכישת רכב.

אני רוצה לרכוש יונדאי ולוסטר כרכב ראשון (עד עכשיו השתמשתי ברכב של ההורים).

הדגם שאני מתעניין בו הוא inspire 1.6 ידני ורציתי לשמוע המלצות על הרכב לטוב ולרע , אני מתעניין ברכב בשל היותו רכב ספורטיבי בעל מראה ייחודי במחיר נוח לכיס.

 

אשמח לשמוע את דעתכם :-)

תודה מראש.

פורסם

אני כבר כמעט שלושה חודשים עם הולוטסר הידנית שאתה מדבר עליה ואני יכול לומר שאני מאוד מרוצה מהרכב! חוץ מהמראה הייחודי שגורם לך לחיוך בכל נהיגה, הגימור הפנימי מפנק מאוד וזה כולל מערכת שמע טובה, מושבי ספורט איכותיים ונוחים, מרווח גדול ל2 היושבים מאחור, התנהגות כביש מצויינת ויחד עם זאת גם חסכונית בדלק. את רוב היתרונות תוכל לקרוא בכתבות על נסיעות המבחן שמרבות לשבח את הדגם המוצלח.

אני בחברתי בדגם הזה בגלל שהוא נותן את התמורה הכי טובה תמורת הכסף. הייתי ממליץ לך להכנס גם לפורום הייחודי שנפתח לבעלי הולוסטר ושם תוכל לקבל הרבה מידע נוסף ותמונות שצולמו ע"י בעלי הולוסטר. כנס ל vel.co.il

פורסם
אני כבר כמעט שלושה חודשים עם הולוטסר הידנית שאתה מדבר עליה ואני יכול לומר שאני מאוד מרוצה מהרכב! חוץ מהמראה הייחודי שגורם לך לחיוך בכל נהיגה, הגימור הפנימי מפנק מאוד וזה כולל מערכת שמע טובה, מושבי ספורט איכותיים ונוחים, מרווח גדול ל2 היושבים מאחור, התנהגות כביש מצויינת ויחד עם זאת גם חסכונית בדלק. את רוב היתרונות תוכל לקרוא בכתבות על נסיעות המבחן שמרבות לשבח את הדגם המוצלח.

אני בחברתי בדגם הזה בגלל שהוא נותן את התמורה הכי טובה תמורת הכסף. הייתי ממליץ לך להכנס גם לפורום הייחודי שנפתח לבעלי הולוסטר ושם תוכל לקבל הרבה מידע נוסף ותמונות שצולמו ע"י בעלי הולוסטר. כנס ל vel.co.il

 

 

תודה רבה רבה:-D

×
×
  • תוכן חדש...