Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי בדיקות במוסך הלך לעולמו החיישן חמצן (אחרי 60 אלף קילומטר)

המחיר של חיישן מקורי - 3100 לא כולל עבודה :roll:

הם כמובן לא מוכנים להרכיב חליפי/מפירוק.

 

כמה שידוע לי מאזדה לא מייצרת חיישן חמצן אלא חברה כמו בוש,דנסו וכו'...

 

 

איפה ניתן למצוא חיישן מקורי בפחות

או חליפי שאני מאמין שיעשה את אותה עבודה?!

 

לאחר כמה טלפונים מצאתי ב1000ש"ח מקורי לדברי המקומות שאיתם דיברתי.

 

כל מידע בנושא יעזור.

 

תודה

 

חן

פורסם

אתה מאיזור המרכז? בעצם גם אם לא, אני ממליץ לך בחום לגשת למכון ההזרקות של "משה זר" בפתח תקווה. מנהל העבודה הוא חיים (כאן בפורום חיים יוד), איש זהב ומכונאי בחסד והכי טוב שתקלות בחיישני חמצן למיניהן שייכים לנושאי ההתמחות של המקום. אני מבטיח לך שתקבל הרבה עודף מ 3,100 ש"ח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמו כן לדעתי NGK NTK הם היצרן המקורי של חיישן החמצן במזדה 6.

בקטלוג של DENSO המזדה 6 אינו מופיע אך בקטלוג של NGK NTK רכבך מופיע.

mazda6.jpg

פורסם

אחרי שרשמת שהחיישן שלך 5 חוטים אז בטח היצרן שונה ממה שמותקן ב6 הישנה ששם זה 4 חוטים סטנדרטי, ולכן רכוש רק מקורי או תואם מקורי ע"פ קטלוג חלפים שהחישן מיועד למאזדה 6 2008.

 

החיישן שברשותך הוא מסוג פס רחב (WIDE BAND) ולכן עלותו יקרה מחיישן 4חוטים.

פורסם
איזה חברה היא "המקורית"?

בקטלוג זה של דגמי מאזדה 6 ישנים.

 

 

 

חן

סליחה, טעות. לא שמתי לב לשנה בקטלוג.

כמו כן שתי החברות היחידות שאני יודע שמייצרות חיישני פס רחב עם 5 חוטים זה BOSCH ו-NTK . בד"כ לא ניתן להשיג חליפי.

פורסם

פותח האשכול, אני מציע לך לחפש באיביי חיישן חמצן שמתאים לרכב שלך, שים לב שהוא יהיה עם שקע מתאים ועם אותו מספר חוטים ומסוג WB.

פורסם

כנראה שבסוף DENSO היא היצרן המקורי לחיישן חמצן למזדה 6.

המק"ט של החלק הוא 234-5015 תקיש אותו לבד בEBAY ותקבל תוצאות.

להלן קישור לדוגמא :

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=234-5015&_sacat=See-All-Categories

כמו כן יש לי תמונה של החיישן והתקע מאתר DENSO

234-5015.jpg

פורסם

תודה על העזרה!

באיבי מופיע שזה מתאים למאזדה 3 ו-5 לא מצויין מאזדה 6.

 

אתה בטוח שזה דנסו ולא NGK/NTK?

 

 

 

חן

פורסם
כנראה שבסוף DENSO היא היצרן המקורי לחיישן חמצן למזדה 6.

המק"ט של החלק הוא 234-5015 תקיש אותו לבד בEBAY ותקבל תוצאות.

להלן קישור לדוגמא :

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=234-5015&_sacat=See-All-Categories

כמו כן יש לי תמונה של החיישן והתקע מאתר DENSO

זכריה, אני רוצה להאיר את דרכך בחושך של EBAY :oops: כאחד שקונה כבר כעשור שנים באיביי עלייך לשים לב לאחד התרגילים הנפוצים של מוכרים באיביי בתחום רכיבי האלקטרוניקה/אביזרים לרכב/אביזרים לאייפון.

 

OE Style Air- Fuel Ratio Senso או במילים פשוטות חיישן חמצן בסטייל מקורי או במילים שלי עבודה בעיניים.

שים לב שבצילום של החיישן לא מופיעה אריזה או פרט כולשהוא שניתן להבין בוודאות שהחיישן מקורי או תוצרת דנסו.

 

פשוט לקרוא שבע פעמים את תיאור המכירה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מסכים ומחזק את דבריו של מרק, המוכרים שם יודעים איך לשחק עם המילים, גם אני אכלתי אותה מזל שזה ב 40 דולר ולא גרוע יותר.

 

הזמנתי לחבר חיישן MAF של טויוטה קורולה בתמונה היה חיישן מקורי עם החותמת של DENSO, מה שהגיע זה קופסה לבנה ללא כתב DENSO גם החיישן ללא שום כיתוב שום דבר הכל חלק, בקיצור עובדים שם בעיניים.

×
×
  • תוכן חדש...