Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זכריה, אני רוצה להאיר את דרכך בחושך של EBAY :oops: כאחד שקונה כבר כעשור שנים באיביי עלייך לשים לב לאחד התרגילים הנפוצים של מוכרים באיביי בתחום רכיבי האלקטרוניקה/אביזרים לרכב/אביזרים לאייפון.

 

OE Style Air- Fuel Ratio Senso או במילים פשוטות חיישן חמצן בסטייל מקורי או במילים שלי עבודה בעיניים.

שים לב שבצילום של החיישן לא מופיעה אריזה או פרט כולשהוא שניתן להבין בוודאות שהחיישן מקורי או תוצרת דנסו.

 

פשוט לקרוא שבע פעמים את תיאור המכירה.

מרק אכן אתה צודק לכל מה שקשור לגבי החיפוש ב-EBAY.

זו בסה"כ הייתה הכוונה כי חיפוש של החיישן עם המילים "מזדה 6" "חיישן חמצן" "5 חוטים" לא מולידה שום תוצאה.

 

כמו כן המק"ט של החיישן והתמונה של החיישן לקוחים מהאתר הרשמי של דנסו ושם מצויין שהחיישן הוא O.E. מה שמעיד כנראה שDENSO היא הייצרן המקורי של חיישן חמצן למזדה הזו.

ולחיזוק דבריכם, כמו כן אם שמתם לב למחיר החיישן שם זה 400 דולר וכנראה זה לא כולל משלוח ויש גם אולי מכס כמובן שזה לא כולל עבודת הרכבה ויש כמובן כמו שאמרתם את חוסר הוודאות שנקבל מה-EBAY את מה שבאמת רצינו.

מה שהופך את הקנייה בEBAY ללא משתלמת כי אתה מתחיל בהוצאה של 1500 ש"ח לפחות(וזה מאין הימור).

והבחור קיבל הצעה של 3000 ש"ח לחיישן מקורי עם אחריות מה שאין ב-EBAY.

 

אני אברר עם הסוכן של דנסו אם בכלל הם מייבאים החיישן הזה לארץ ואז אולי תוכל להזמין אותו בארץ במחיר שפוי.

פורסם

כל המוקד של השרשור הזה מדבר על חיישן חמצן ראשית ברכב הזה זה כבר לא נקרא כך

אלא A/F MIXER הגל שלו שלא כמו חיישני חמצן רדילים נמדד בזרם ולא במתח

הגל שלו אמור להיות יחסית ישר ולא גל סינוס

 

אני חושב שאם תוכל לספר הכל מהתחלה יתכן והבעיה בכלל לא בחיישן בדגם הרכב הנ"ל

יצא לי פעם אחת בשנה האחרונה להחליף וגם אז זה היה בגלל נזק משני שנגרם לו כתוצאה מבעיה

אחרת.

 

ספר את כל הסיפור מהתחלה מה היה לאן הלכת אם היו קודי תקלה ואם כן איזה (כולם) ואז אולי יהיה כיוון אחר ולא תכנס להשקעה מיותרת.

פורסם

ביום בהיר נדלקה מנורת בלוק מנוע ב 59500 אלף.

הלכתי למוסך על הדרך לעשות טיפול.

הבחור בדק במחשב לטענתו קוד תקלה-P0134

לא הראה לי ולטענתו ניסה למחוק ולאחר המחיקה המנורה נדלקה שוב.

 

 

חן

×
×
  • תוכן חדש...