Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה הרמקולים לא משהו?? מה רמקולים 300w חדשים של פיוניר לא נחשבים לטובים??

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סליחה טעות שלי, לא התייחסתי לזה שאמרת שאתה מביא חדשים במקום הקודמים

בהקשר לחוות דעת על הרמקולים של פיוניר יש מלא, אתה יכול לקבל בפורום

(לא דיברתי עליהם כשאמרתי "לא משהו")

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בקשר לרוקפורד 501X הוא לא ישרוף לי את הרמקולים הנ"ל?? ומישהו יכול בבקשה להגיד לי בפירוט מה זה קומפוננט?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

שום מגבר לא ישרוף לך רמקולים כל עוד הוא מכוון כהלכה.

אני אישית חושב שמיותר להביא את ה501 משום שהוא גם חזק מידי וגם יקר מידי וזה לא נשמע כאילו אתה מעוניין להשקיע בשם יותר מאשר בתמורה שתקבל והניצול שלך ממנה.

 

בהקשר לקומפיננט, זה סט של רמקול המורכב(ברובו) קרוס אובר פאסיבי, רמקול(וופר), וטוויטר.

הרעיון לפצל את הצלילים הגבוהים מהצלילים הנמוכים ולתת לכל אלמנט להפיק את מיטב התדרים שייחודיים בשבילו, והיתרון פה במת צליל רחבה יותר משום שהטויטר יכול להיות ממוקם במקומות שהוופר אינו יכול, בשל בעיות גודל,נפח.

 

אלו שאלות שאתה יכול לקבל עליהן הרבה תשובות אם תשתמש באופציה של החיפוש דובר עליהן המון פעמים, אותו דבר לגבי הרכיבים של רוקפורד ,מגברים, וכדומה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הנה בדיוק התשובה שאני מחפש! עם הרוקפורד הנ"ל חזק מדי איזה מגבר מומלץ לשים לי?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לא היתי אומר שצריך להתפשר על לנזר, היתי מציע לך את הבלאופנקט GTA שעולה בסביבות ה1000-1200 4 יציאות

 

או את הMAGNAT

http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=1818

יש לי ניסיון מאוד חיובי איתו.(לא שלי, של חבר) אם השאלה בינו לבין הלאנזר, לא היתי שוקל את הלאנזר בכלל

 

בכל אופן אלה מגברים מבית "טוב" עם אמינות גבוהה ותמורה נהדרת למחיריהן.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מהניסיון שלי עם שני ההגברות הנל, המאגנט נותן תמורה טובה יותר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מהניסיון שלי עם שני ההגברות הנל, המאגנט נותן תמורה טובה יותר.

לגבי הבלאופונקט אני לא יודע כי לא שמעתי אבל את המגנט אני מכיר טוב (היה מורכב אצלי קצת), הלאנזר יותר טוב ועולה אותו דבר!! אז ממש לא היתי שולל אותו.

פורסם

על איזה דגם של מאגנט אתה מדבר?

bullpower?

 

עריכה: התשובה שנתת על הבלאופנקט מצביעה על זה שאתה בחנת אותם לפי שמיעה

לא מדובר פה על פי שמיעה מדובר פה על פה השוואה אחד על אחד, בשמיעה

(זה דיי הבדל משמעותי לאוזן האנושית).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
על איזה דגם של מאגנט אתה מדבר?

bullpower?

 

עריכה: התשובה שנתת על הבלאופנקט מצביעה על זה שאתה בחנת אותם לפי שמיעה

לא מדובר פה על פי שמיעה מדובר פה על פה השוואה אחד על אחד, בשמיעה

(זה דיי הבדל משמעותי לאוזן האנושית).

למה אתה מתכוון השוואה אחד לאחד? אצלי שני המגברים היו מורכבים בדיוק על אותה מערכת (אין הבדל משמעותי) אולי טיפה הלאנזר חזק יותר, על זה גם הנתונים מצביעים למרות שהם לא הכי מדוייקים בשני החברות.

היה מדובר על מגבר מאגנט שנתת בקישור.

לגבי הבלאופנקט לא נתתי תגובה כי אני לא מכיר!

פורסם

סליחה טעות שלי,

אתה מדבר על ה411

אני השוואתי אותו ל420.

.

ואצל לאנזר הנתונים לא "קצת" לא מדוייקים, לפי ניסיון העבר זה היה יותר כמו "הרבה" לא מדוייקים

לגבי הנתונים של המאגנט באמת שאין לי מושג אם הם קולעים , אני רק יודע שהתמורה טובה ביחס ישיר ללאנזר.

ולמרות שהבלאופנקט יותר יקר, מבחינתי הם נותנים -כימעט- את אותם הביצועים ולכן היתי ממליץ על המאגנט, (אבל שוב זה תלוי במחיר שאתה יכול לארגן כל אחד לגופו)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חברים..לפי דעתי אתם מדברים יותר מדיי על המגבר מאשר קודם להביא קומפוננט טוב שהוא יוכל להגביר אותו.

לפי דעתי אחי תביא את הרדיו דיסק פיוניר שאמרת, תקנה קומפוננט של מאגנט עולה 300 שקל, אחוריים תביא את הפיוניר 300 וואט ותחבר להם מגבר 4 ערוצים של 4X50 מינימום.

לפי דעתי עדיף לאנזר.

בהצלחה!


×
×
  • תוכן חדש...