Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה,

 

הייתי חבר של בחורה 5 חודש ,

היא בת 21, אני 24

אחרי שנפרדנו היא פשוט לא מפסיקה להתקשר, לשלוח הודעות , גם באמצע הלילה

למזלי יש לי אפליקצה בטלפון שמסננת אותה,

ניסיתי להסביר לה ב 4 עיניים שזה לא יילך , ב sms 3 פעמים הסברתי לה בעדינות בטלפון שאני לא רוצה אותה ולא רוצה שום קשר איתה ושתפסיק להתקשר וזה מטריד, עדיין בשלה ממשיכה לחייג.

ושוב כדי למשוך תשומת לב ושאני אתקשר אליה היא סיכסכה ביני לבין חברים טובים,

אני מתעלם מכל ההודעות צומי ובשלב כלשהוא נמאס ושלחתי לה הודעה אחת שבוע אחרי שנפגשנו (כשהחזרתי לה את הדברים שלה), שתפסיק להתקשר כי אני לא מעוניין בשום קשר איתה וזה מטריד, והסברתי לה מאוד בעדינות, והיא ממשיכה להתקשר ולשלוח הודעות+MMS כאילו לא קרה כלום, שלחתי עוד הודעה אחרי שלושה שבועות ושוב הסברתי לה, ועוד הודעה אחרי חודש ושוב הסברתי לה, והיא כל יום מתקשרת ושולחת הודעה ואני כרגיל לא עונה.. היא ממשיכה בשלה פשוט לא מרפה ! ! ! מה עושים ??:roll:

 

פתרונות ?

תלונה לא תבוא בחשבון.

Suzuki Jimny

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה תלונה לא באה בחשבון?, אם זה היה איזה גבר מתריד היית יכול לטפל בזה מהר שיבין, ברגע שזאת אקסית מטרידה אני לא רואה הרבה פתרונות אחרי כל מה שעשית חוץ מתלונה או משהו

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

לדעתי תנסה לעשות את זה באלגנטיות...

 

תענה, תהיה נחמד, תצחק, ותגיד לה "אני חוזר אלייך כמה דקות, יש לי מלא עבודה"

ככה, לא משנה כמה זמן זה ייקח, בסוף היא תבין שזהו, דיי.

פורסם

1. אם יש לך אפליקציה שמסננת את השיחות וההודעות שלה אז מה הבעיה?

תגדיר באפליקציה שהנ"ל בכלל יימחקו וכך לא תהיה מודע אליהם בכלל.

 

2. אם היא ממשיכה עם השיגועים אז תתקשר להורים שלה ותסביר בנימוס את המצב.

תגיד שהיא מטרידה אותך ואתה מבקש שתפסיק.

לדעתי רק מהפאדיחה של לשמוע מההורים שלה שהאקס התקשר וביקש שיפסיקו לשגע אותו היא תעזוב אותך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

פשוט על תגיב ותיתן לזמן לעשות את שלו.

ייקח חודש ייקח חודשיים אבל היא תתייאש.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
1.

2. אם היא ממשיכה עם השיגועים אז תתקשר להורים שלה ותסביר בנימוס את המצב.

חזק ביותר :-D.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
תציע לה אורגיה עם חבר. עובד תמיד :)

 

אפשר להיות חבר שלך? :lol:

 

וברצינות, שמע, אתה מבין כבר בטח שאנשים כאלו לא חושבים רציונלית ב-100%. היא מציקה לך עד אשר תמצא מישהו אחר להציק לו, אז תתעלם וזה ייעלם.

פורסם

פשוט תיתן לידידה שלך לענות לה לטלפון בטוענה שהיא ה'חברה' החדשה שלך, ושלא תשכח לקרוא לך אחרי שהיא עונה לה....

'מאמי יש לך טלפון...':wink:

 

זה עובד - מניסיון.

פורסם

לדעתי הציעו לך את כל האופציות.

או להמשיך להתעלם עד שהיא תתיאש, או לחלופין לפנות למשפחה שלה, להסביר להם את המצב,

ולבקש שיתערבו.

תלונה לדעתי זה רק מוצא אחרון.

מה שכן, תשמור כמה צילומי מסך, לתיעוד של המצב, כי אתה חא יודע אף פעם לאן זה עלול

להדרדר. והיו מקרים מעולם...

פורסם
תענה לטלפון ותקח אותה לסיבוב ברכב שיגרום לה לא לעלות יותר על שום רכב :lol:

 

זה אחד הכלים החזקים ביותר להשתיק ויכוח ולקטוע באיבן נטיות רומנטיות מתפתחות מצד פרטנרית לא רצויה.

אני לא אשכח את הפרצוף של הסטודנטית שנדבקה אלי וביקשה טרמפ שלא ששתי לתת לדירתה, היא החליטה להתלבש עלי בתור נהג יותר מאשר פרטנר, עד שנמאס לי ובטרמפ השני או השלישי לקחתי בגז מלא במהירות מטורפת את פנית ה S בכביש הצר מאחורי האוניברסיטה, עד שלא נשארה טיפת דם בפרצוף שהלבין כולו :lol: :lol: :lol: .

מאז היא לא ביקשה יותר טרמפים.


×
×
  • תוכן חדש...