Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למשהו יש מידע לגבי תקלות במנועי HDI של פיזו סיטרואן?

אנו שוקלים רכישת קסארה סטיישן דיזל או ברלינגו דיזל.

מדובר במנועי 2L HDI כאמור טורבו דיזל ללא איטרקולר...

 

בתודה מראש

נדב

 

הדבר האחרון שצריך להדאיג אותך בדיזל צרפתי זה המנוע.

המנועים עמידים ואין בעיות מיוחדות. מה שכן צריך להדאיג אותך זה כל מה שמסביב למנוע ו/או מחובר אליו... :mm_tongu:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם אתה קונה רכב חדש:

(רק בזה אני מבין , מצטער שתי המכוניות הקודמות היו חדשות .)

עד 200K לא צפוי לך שום דבר רציני מלבד טיפולים רציפים, והחלפת יוניט חום. (היוניט פשוט "נשברת").

ב 220K אתה ככל הנראה תחליף אטם מכסה שסתומים , ומשאבת מיים.

ב 300K אתה תחליף את הנשמים (הכל). תמלא גז למדחס.

כל אלו לא כוללים כמובן בעיות ידועות או בעיות היגוי. (בעיה ידועה לדוגמא: מוט קישור בגלגלים וכו) בעיות היגוי כמו תפוחים וכו.

מבחינת מנוע ומשאבת סולר - המשאבה חייה בערך 300K ללא תקלות כלל.

המנוע - זה תלוי בך.

פורסם
דוגמאות מהחיים:

מרצדס 220C מטופלת במוסך "כוכב" 550 אלף ק"מ קראנק שבור. - נעשה אוברול. גיר נעשה ב 380K.

מרצדס 220C CDI מטופלת גם בכוכב, 480K גיר הלך, חיישנים, והטורבו.

מרצדס גדולה (לא יודע את הדגם) 10 מקומות , גיר ידני400אלף ק"מ מנוע צריך אוברול בדחיפות

לעומת זאת:

פיגו 306 - 500K ראש בלבד.

פיגו 405 GLD - 650K ראש נעשה ב 600. (שלי..) גיר מעולם לא הוחלף. (ידני).

פיגו 406 (לא שלי, של חבר מהתחנת מוניות.) 700 אלף ק"מ , 97 יד ראשונה מטופלת במוסך שנקרא "הצומת" (לא מכיר.. רק שמעתי על המקום הזה. אני מטפל במוסך רמאי.) טורבו שופץ. בלבד. היתה רק מרצדס אחת, שהיתה הטובה מכול רכב דיזל.

מרצדס E250 משנתון עד 95. בבעלות בעל התחנה, מונית עם מיליון ק"מ מנוע מקורי, גיר מקורי. מעולם לא שופץ ומעולם לא הוחלף ולא לצחוק אם אני יגיד איפו הוא מטפל.. בטייבה.

 

אני לא מתפלא שהמרצדס עשתה מיליון, ערבים יודעים לטפל באוטו ולא בצורה חאפרית

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
דוגמאות מהחיים:

מרצדס 220C מטופלת במוסך "כוכב" 550 אלף ק"מ קראנק שבור. - נעשה אוברול. גיר נעשה ב 380K.

מרצדס 220C CDI מטופלת גם בכוכב, 480K גיר הלך, חיישנים, והטורבו.

מרצדס גדולה (לא יודע את הדגם) 10 מקומות , גיר ידני400אלף ק"מ מנוע צריך אוברול בדחיפות

לעומת זאת:

פיגו 306 - 500K ראש בלבד.

פיגו 405 GLD - 650K ראש נעשה ב 600. (שלי..) גיר מעולם לא הוחלף. (ידני).

פיגו 406 (לא שלי, של חבר מהתחנת מוניות.) 700 אלף ק"מ , 97 יד ראשונה מטופלת במוסך שנקרא "הצומת" (לא מכיר.. רק שמעתי על המקום הזה. אני מטפל במוסך רמאי.) טורבו שופץ. בלבד. היתה רק מרצדס אחת, שהיתה הטובה מכול רכב דיזל.

מרצדס E250 משנתון עד 95. בבעלות בעל התחנה, מונית עם מיליון ק"מ מנוע מקורי, גיר מקורי. מעולם לא שופץ ומעולם לא הוחלף ולא לצחוק אם אני יגיד איפו הוא מטפל.. בטייבה.

 

המרצדס הראשונה שהזכרת התכוונת ל-C-Class 220 דיזל נטול טורבו 380K בשביל גיר זה מעולה!!! כנ"ל ה-CDI שהחליפו לו גיר ב-480K.

המרצדס הגדולה (ספרינטר) 400K בשביל אוברול ??? או שזו מונית או שהרכב עבר חיים קשים בשבי של נהג טרוריסט.....

 

עוד משהו, תן לפג'ו דיזל גיר אוטומטי ותראה שהגיר ימות הרבה לפני ה-380K ק"מ של המרצדס.

 

בהמשך לזה, ה-E-Class 250 דיזל שנת 95 ואפילו 94 נחשב שמרצדס שעושה הכי פחות בעיות ואמין מאוד...

 

ואם אתה באמת רוצה לצחוק, תמצא מישהו שבבעלותו A-Class דיזל (אפילו מונית) או פרטית ותשאל כמה פעמים מבקר האוטו במוסך. אין A-Class בארץ שעבר למעלה מ-40-50K ק"מ על הגיר המקורי...

פורסם

אתה צודק.

הרכב הספירנטר היה מונית

ובאותה נשימה , אני יכול להגיד לך שכמו שאמרתי המרצדס 250E CLASS משנתונים 94 ומעלה עד הפנסים העגולים , זה רכב שלא מוכן למות.בשום אופן.

אבל אני רוצה להגיד לך, שבמחיר שבו אתה משקיע על מרצדס, היתי שמח לקבל חבילה כמו 250E (בלי פנסים עגולים) מבחינת מכניקה.

ה A-CLASS נוחלת כשלון עצום , ואף אחד מהנהגי מוניות שאני מכיר לא אוהב אותה.

ה 220 מאכזבת - טורבו הולך מהר יותר מכל רכב אחר בדיזל, לדעתי המנועי דיזל הנוכחים - פולקסוואגן \ פיגו טובים יותר.

ועוד יותר גרוע - ה 220 חולת חיישנים כרונית.

פורסם
אתה צודק.

הרכב הספירנטר היה מונית

ובאותה נשימה , אני יכול להגיד לך שכמו שאמרתי המרצדס 250E CLASS משנתונים 94 ומעלה עד הפנסים העגולים , זה רכב שלא מוכן למות.בשום אופן.

אבל אני רוצה להגיד לך, שבמחיר שבו אתה משקיע על מרצדס, היתי שמח לקבל חבילה כמו 250E (בלי פנסים עגולים) מבחינת מכניקה.

ה A-CLASS נוחלת כשלון עצום , ואף אחד מהנהגי מוניות שאני מכיר לא אוהב אותה.

ה 220 מאכזבת - טורבו הולך מהר יותר מכל רכב אחר בדיזל, לדעתי המנועי דיזל הנוכחים - פולקסוואגן \ פיגו טובים יותר.

ועוד יותר גרוע - ה 220 חולת חיישנים כרונית.

 

מסכים בהחלט.

ה- E-Class עד הפנסים העגולים היא המעולה ביותר. באמת מסרבת למות ועל זה מגיע לה ח"ח. נהגי המוניות עברו עליה ק"מ דמיוניים בלי בעיות.

לגבי ה-220 הטורבו הולך מהר במיוחד בגלל שהוא דורש יחס עדין ונהגי המוניות לא מחכים לפני כיבוי המנוע מה שדופק אותו מהר יחסית. תאמין לי אם ב-220 להתייחס לטורבו בעדינות הוא יחזיק הרבה יותר...בדוק...

חיישנים זה כבר סיפור אחר... :D

 

אגב,

אתה בעל מרצדס?....אתה מטפל ב"כוכב"?...

פורסם
למשהו יש מידע לגבי תקלות במנועי HDI של פיזו סיטרואן?

אנו שוקלים רכישת קסארה סטיישן דיזל או ברלינגו דיזל.

מדובר במנועי 2L HDI כאמור טורבו דיזל ללא איטרקולר...

 

בתודה מראש

נדב

 

מניסיון עם ברלינגו שאצלינו כבר כחצי שנה. עברה 32K ק"מ.

הבעיות היחידות היו נורות חניה שנשרפו פעמיים.

חוץ מזה הכל תקין, המנוע על הכיפאק.

172

פורסם

לי אין מרצדס. לאבא שלי היה. 250 ארוכה . לא 5 דלתות - יותר גדולה אוטומטית כמו לימוזנה כזאת.

חוץ מגיר טיפה בעייתי (אמרו לנו במוסך בגלל שהמנוע גדול מידי והבודי כבד) הרכב הזה לא מת.

אני יגיד לך תאמת, מרצדס התחילו לאכזב. במנועים האחרונים של הדיזל

הפולקסוואגן ו פיגו\סיטרואן עולים עליהם בהרבה.

הפולקסוואגן חזק, יציב ומהיר.

והסיטרואן פיגו , (HDI) כנל. ה TD העתיק לא מהיר כל כך, (למרות שלאחרונה עשיתי ניקוי לצנרת של הטורבו,החלפתי נשמים, ניקנו את האינטרקולר. האוטו עף עכשיו. אם אתה עוזב גז ונותן שוב ב 2000 סלד אתה ממש מרגיש מכה בגב. בדיוק כמו שרציתי.

הטורבו גודש אצלי נונסטופ :D

×
×
  • תוכן חדש...