Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למשהו יש מידע לגבי תקלות במנועי HDI של פיזו סיטרואן?

אנו שוקלים רכישת קסארה סטיישן דיזל או ברלינגו דיזל.

מדובר במנועי 2L HDI כאמור טורבו דיזל ללא איטרקולר...

 

בתודה מראש

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אחלה מנועים.

מנועי הדיזל הצרפתיים ידועים באמינותם ומנוע ה-HDI גם חזק מאד.

הכי חשוב זה להמנע מקסארה דיזל אוטומטית ולהיות עדין עם הטורבו...

פורסם
מה הבעייה עם קסארה דיזל אוטומאטית???

 

לא רק שהצרפתים לא יודעים לבנות תיבות הילוכים אוטומטיות אמינות תאר לך מה התוצאה של שילוב תיבת הילוכים אוטומטית צרפתית ומנוע דיזל חזק.....

פורסם

ותשמע לי - יותר טוב ממרצדס. בטיפול נכון.

אתה יכול לעשות עד 500K בקלות, וללא תקלות מיוחדת במנוע. למעט החלפת אטם מכסה שסתומים, כל השאר -כמו כל רכב אחר.

עלות ההחלפה במוסך מורשה כלל עבודה 100 ש"ח.

פורסם
ועם הZF לאורך השנים כמעט לא היו בעיות

אבל זה AL4 בימינו לא ?

 

ליביו

 

כנראה שלא נתקלת ב-BX/305/309 ושות' בדגם האוט'... :?

 

מעבר לזה שהם היו מסרסים לחלוטין את האוטו , הייתה להם נטייה מעצבנת משהו ללכת לעולמם באיזור ה-70K ק"מ...

פורסם
ותשמע לי - יותר טוב ממרצדס. בטיפול נכון.

אתה יכול לעשות עד 500K בקלות, וללא תקלות מיוחדת במנוע. למעט החלפת אטם מכסה שסתומים, כל השאר -כמו כל רכב אחר.

עלות ההחלפה במוסך מורשה כלל עבודה 100 ש"ח.

 

טוב שלא הגזמת :lol:

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

דוגמאות מהחיים:

מרצדס 220C מטופלת במוסך "כוכב" 550 אלף ק"מ קראנק שבור. - נעשה אוברול. גיר נעשה ב 380K.

מרצדס 220C CDI מטופלת גם בכוכב, 480K גיר הלך, חיישנים, והטורבו.

מרצדס גדולה (לא יודע את הדגם) 10 מקומות , גיר ידני400אלף ק"מ מנוע צריך אוברול בדחיפות

לעומת זאת:

פיגו 306 - 500K ראש בלבד.

פיגו 405 GLD - 650K ראש נעשה ב 600. (שלי..) גיר מעולם לא הוחלף. (ידני).

פיגו 406 (לא שלי, של חבר מהתחנת מוניות.) 700 אלף ק"מ , 97 יד ראשונה מטופלת במוסך שנקרא "הצומת" (לא מכיר.. רק שמעתי על המקום הזה. אני מטפל במוסך רמאי.) טורבו שופץ. בלבד. היתה רק מרצדס אחת, שהיתה הטובה מכול רכב דיזל.

מרצדס E250 משנתון עד 95. בבעלות בעל התחנה, מונית עם מיליון ק"מ מנוע מקורי, גיר מקורי. מעולם לא שופץ ומעולם לא הוחלף ולא לצחוק אם אני יגיד איפו הוא מטפל.. בטייבה.

×
×
  • תוכן חדש...