Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אחרי שאחי הקטן שיחק שם במשהו, המחשב נדפק לחלוטין.

נאלצתי לבצע פורמט.

התקנתי את כל הדרייברים (ניראה לי :roll:)

אבל הWIFI לא נדלק ואני לא מצליח להתחבר לראוטר.

 

המחשב הוא ACER 7750G

והרשת האלכותית אמורה להדלק בלחיצה על FN+F3, אבל מישום מה היא לא נדלקת.

 

מישהו יכול לעזור?

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

היי,

תגש לControl panel או לוח הבקרה (מהSTART או התחל או העיגול של חלונות )

תפתח את הDevice manager או מנהל ההתקנים

יש סימני שאלה? או סימני קריאה צהובים ?

יש רכיבים תחת network adapters\רכיבי רשת?

 

ביצעת איתחול למחשב אחרי התקנת הדרייברים?

עד עכשיו הנחתי שהתקנת וינדאוס אז זה שלב לא טוב מבחינתי לשאול איזה מערכת הפעלה התקנת :)

אז אני אשאל איזה גרסא של וינדאוס התקנת?

מחשב ישן או חדש ? (מבחינת גיל)

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

RNB,

אין כפתור פיזי, זה רק השילוב של שני המקשים הללו.

 

באגי,

מחשב חדש, בן חודשיים.

מערכת הפעלה ווינדוס 7 אולטימייט.

ישנם שני סימני קריאה צהובים.

ETHERNET CONTROLLER

NETWORK CONTROLLER

 

איזה דרייברים אני צריך בישביל להתקין אותם?

 

תודה רבה.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

ניסית לחבר אליו כבל רשת? ואז בעצם לבצע את ההתקנה ע"י הוינדאוס בצורה אוטומטית?

כי אולי הLAN כן עובד

 

בכל אופן אתה יכול להוריד במקום אחרי ולהעביר עם DOK

 

דרייברים אתה יכול להוריד מפה:

http://support.acer.com/product/default.aspx?modelId=3476

או מפה:

http://www.dodownload.net/drivers/acer-aspire-7750g-driver-windows-7-64bit.html

 

שים לב הלינק השני מתיחס למערכת הפעלה 64 ביט

 

תתקין את הדריבר של הכרטיס רשת ושל הרשת האלחוטית

 

בהצלחה

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

התקנתי את הדרייברים, לווינדוס 64 ביט, אגב.

עדיין לא עובד.

ניסיתי הכל.

 

יש עוד פתרונות?

 

מתסכל הדבר הזה...

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

לא מכיר את המחשב, אבל לפי המדריך למשתמש זה Fn+F3.

כמוכן היה שם משהו שלא ברור לי - האם יש כפתור פיזי בשפה הקדמית של המחשב, סמוך לנורות הבקרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...