Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום avi_z,

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - רכבים \ מוטוריקה - פורום רכב.

 

סיבה: העלבת חבר פורום

-------

קרא את כללי הפורום

-------

 

הודעתך המקורית:

3287084

ניתן ליצור קשר טלפוני : 054-7074403

גמיש במחיר.

התראה זאת בעלת ערך של 1, ועלולה להתבטא בגישה מוגבלת לפורום עד שתפקע.

התראות משמעותיות עלולות לא לפקוע לעולם; אנא קח זאת לתשומת לבך בעתיד.

 

שים לב, בבקשה: ההתראה נשלחה ממשתמש ניהול מערכתי שתיבת ההודעות שלו מרוקנת באופן אוטומטי; אי לכך, תגובות להודעה פרטית זאת לא יקראו.

 

כל טוב,

קארספורום - רכבים \ מוטוריקה - פורום רכב

 

לא הבנתי מה מה מעליב ואת איזה חבר פורום?

פורסם

במקרה ראיתי את מודעתך.

ולפי חוקי הפורום אסור להקפיץ מודעות מכירה יום אחריי יום אלא רק כל 7 ימים.

לגביי העלבת חבר פורום זו כנראה טעות והסיבה האמיתית שהקפצת את מודעתך למחרת כתיבתה.

פורסם

o.k

עכשיו זה יותר הגיוני - לא ידעתי שאסור להקפיץ אחרי יום

בכל מקרה זה היה בכדי להוסיף מספר טלפון ששחכתי בהודעה המקורית.

 

למה בעצם האתר מאפשר הקפצה - למה לא לחסום את אפשרות ההקפצה באופן אוטומטי ל -X ימים

וכך לא יהיו טעויות כאילו?

פורסם

כי זה פורום של אנשים בוגרים שיודעים לשמור על החוקים

זה כמו לשאול למה לא מגבילים את כל הרכבים עד 100 קמ״ש

כי בכל מקרה אסור לנסוע יותר

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
כי זה פורום של אנשים בוגרים שיודעים לשמור על החוקים

זה כמו לשאול למה לא מגבילים את כל הרכבים עד 100 קמ״ש

כי בכל מקרה אסור לנסוע יותר

 

לגבי פורום של אנשים בוגרים מוסכם, הדוגמא ממש לא נכונה,

אין שום בעיה לבצע הגבלה אלקטרונית כמו שמבצעים ברכבי ספורט (הגבלה ל250 קמ"ש).

פשוט, המדינה הייתה עושקת הרבה פחות את האזרחים. ע"ע מצלמות, ממלז, דבורה וכו...

פורסם
כי זה פורום של אנשים בוגרים שיודעים לשמור על החוקים

זה כמו לשאול למה לא מגבילים את כל הרכבים עד 100 קמ״ש

כי בכל מקרה אסור לנסוע יותר

אודי

כשרציתי להוציא הודעה פרטית לחבר פורום נדחתי וקיבלתי הודעה שדרוש לפחות 25 הודעות במונה ההודעות

ושכרציתי לפרסם את המודעה המוקפצת והיה לי במונה ההודעות 25 הודעות

קיבלתי דחיה עם הודעה שמעל מנת לפרסם באתר דרוש לפחות 30 הודעות במונה ההודעות

כך שאין קשר לבגרות.

פורסם

כשקראתי את הכותרת הדבר הראשון שקפץ לי לראש זה "ככה" :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...